יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור בקצה המנהרה: קבוצת הנוער של אור יהודה בצמרת

אור בקצה המנהרה: קבוצת הנוער של אור יהודה בצמרת

מועדון כדורגל אור יהודה ממשיך לפעול בכל החזיתות. אחרי שקבוצת הבוגרים של המועדון עשתה צעד גדול וקרובה משחק אחד מהעפלה לליגה א', מחלקת הנוער עומלת על טיפוח הדור הבא 

*קרדיט צילום: ישראל משה
*קרדיט צילום: ישראל משה
גילי ג’נח הוא המנהל המקצועי של  המחלקה ב-מ.כ. אור יהודה. “יש באור יהודה מחלקה מלאה שמונה כ-300 ילדים מבי”ס לכדורגל עד קבוצת הנוער. יש מתקן חדש שכולל חדרי הלבשה, ציוד. המחלקה בשיא צמיחתה. אהי כאן כבר 11 שנים, שיחקתי בבוגרים וגם אימנתי שם”, סיפר ג’נח.

בשבת החולפת גברה אור יהודה, ה-3 בטבלה, על עירוני באר יעקב 2:5. בנימין תני בלט עם 3 כיבושים לקבוצה מבקעת אונו. קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:3 את נחלת יהודה ועשתה צעד גדול לאליפות, כשהיא מקדימה את קריית אונו ב-3 נקודות שלושה מחזורים לסיון העונה.

לכתבות נוספות:
האתלטיות הצעירות קוטפות גביעים
רוצים לגרש את הילד אנג’לו

*קרדיט צילום: ישראל משה
צילום:ישראל משה
גילי ידע לספר על 4 שחקנים שעשו את קפיצת המדרגה מהנוער לבוגרים” טל כתב, איתי בבייב, עדי יעקובי ומושיקו רחמים. כתב כבש 4 שערים העונה בכל המסגרות והשתלב באופן מלא בקבוצה הבוגרת. “ליאת שוחט, ראש העיר, מאוד מעורבת במחלקת הנוער, אכפת לה מאוד. יש גם שיתוף פעולה טוב עם יעקב טל, מאמן הבוגרים. הכיוון הוא שבעוד כמה שנים השלד שיוביל את הבוגרים יהיה מבוסס על שחקני בית”, תיאר המנהל המקצועי.

*קרדיט צילום: ישראל משה
צילום: ישראל משה
קבוצת הנוער של אור יהודה משחקת בליגת מרכז מחוזית, שהיא הליגה הרביעית בטיבה. “אני מעריך שהקבוצה תשאף לעלות ליגה בשנה הבאה, עכשיו אנחנו מתחילים לקצור את הפירות”, דיבר ג’נח על המטרות. בתחילת הדרך לפני כ-10 שנים לא בחלו במועדון על גיוס שחקנים דרך פליירים והגעה פיזית לגנים ובתי ספר. “כיום אנחנו כבר לא מגייסים, הכל מלא”, אמר ג’נח. למרות שהקבוצה הבוגרת משחקת בליגה ב’, גילי ג’נח רואה בכך יתרון עבור השחקנים הצעירים שלו. ” דווקא לילדים שמשחקים בנוער יש יותר סיכוי לשחק בבוגרים, כי בליגות גבוהות קשה יותר לבוא לידי ביטוי”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


*קרדיט צילום: ישראל משה
 צילום: ישראל משה
בין העוסקים במלאכה כדאי לציין את יאיר משיח הבעלים, גיא פרץ היו”ר, ישראל בסון המנהל הטכני, קובי זכריה הממונה על המחלקה הצעירה ואיר אילוז שמתאם בין הבוגרים למחלקת הנוער ואף אחראי על מערך הכושר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות