יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חינוך / אור יהודה – הרצאה לחניכי יוניסטרים

אור יהודה – הרצאה לחניכי יוניסטרים

בשבוע שעבר הגיע דן פלד, מנהל קשרי לקוחות למפתחי סטארטאפ ותכניות הון סיכון בגוגל העולמית, כדי להעביר הרצאה מרתקת וסדנה חווייתית לחניכי יוניסטרים באור יהודה בנושאי חדשנות ויזמות

יוניסטרים אור יהודה

בהרצאה השתתפו 28 בוגרים וחניכי שנה א’ ו-ב’ מתנועת יוניסטרים אור יהודה. בנוסף נכחו באירוע טום טאוב, מנהל פעילות אזור מרכז ביוניסטרים ובת שבע משה, מנכ”לית יוניסטרים הארצית. האירוע הופק על ידי ארגון יוניסטרים בתמיכת ארגון סיטי בנק הפועל בשיתוף פעולה עם עיריית אור יהודה והמתנ”ס.

לכתבות נוספות:
רצים אל התואר
תלמידים מאור יהודה בגמר הארצי
יוניסטרים אור יהודה
מטרת האירוע הייתה להפגיש את חניכי ובוגרי תכנית יוניסטרים עם אישיות בכירה ובעלת ניסיון יוצא דופן מעולם היזמות והעסקים כדי לייצר השראה ומוטיבציה לתחום.

יוניסטרים אור יהודה

בהרצאה שיתף פלד את החניכים והבוגרים על הדרך שלו והשקפת עולמו בנושא היזמות והסביר להם כיצד היא משפיעה על החיים של כל אדם במציאות של ימינו. לאחר מכן, ישב פלד בנפרד עם מספר צוותים שנבחרו מראש לחשיבה משותפת וייעוץ על פיתוח המיזם האישי שלהם. החניכים יצאו מהסדנה חדורי מוטיבציה ומלאי רעיונות לקידום ושיפור המיזם שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות