יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / חינוך / אחרי 20 שנה: טקס חנוכת בית הספר אילות בגני תקווה

אחרי 20 שנה: טקס חנוכת בית הספר אילות בגני תקווה

אחרי שני עשורים, הוקם בית ספר חדש בגני תקווה. ״שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה״ - כך ראש מועצת גני תקווה, הגב׳ ליזי דלריצ׳ה בטקס חנוכת בית הספר החדש אילות.

בית ספר אילות גני תקווה

בטקס מרגש ומיוחד, חנכו אמש מאות מתושבי גני תקווה, תלמידי בית הספר, מכובדים ממשרד החינוך ואורחים רבים את בית הספר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מבין המכובדים שהגיעו לטקס היו תמיר בן משה, סמנכ”ל פיתוח במשרד החינוך, מפקחות משרד החינוך, יו”ר הוועדה המקומית, חברי המועצה ומנהלי האגפים במועצה, אדריכל הפרויקט ועוד.

הטקס החל עם הסרת הלוט מעל שלט בית הספר עם סמל המדינה. את הלוט מעל הסרט הסירו נוסף לראש המועצה, מר תמיר בן משה ממשרד החינוך, מנהלת בית הספר הגב’ כוכבית מיכאלי ומפקחת משרד החינוך הגב’ סיגל רם.

בית ספר אילות גני תקווה

לאחר מכן התכנסו כל באי האירוע בחצר מגרש הספורט של בית הספר בו נערך הטקס כשבתחילה נכנסו זה אחר זה, לקול מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל תלמידי כיתות א’ ולאחריהם תלמידי כיתות ב’, כשהם לבושים בחולצות לבנות ונרגשים מן המעמד, מלווים במחנכות הכיתות.

את הטקס פתחה ליזי דלריצ׳ה ראש המועצה אשר בירכה את הנוכחים ואמרה: ״כשעמדתי במקום בו אני נמצאת היום לפני פחות משנה היה רק חול והנה היום, 9 חודשים לאחר כניסת הטרקטור הראשון, אני עומדת נפעמת מול פאר היצירה, מול חלום שהתגשם, מול בניין מדהים הגועש וקוצף בשעות הבוקר, שעה שצחוק הילדים ממלא את החצר ואני כל כך גאה! גאה על הקמת בית חינוך בגני תקווה לאחר יותר משני עשורים שלא הוקם כאן בית ספר יסודי. כעת פנינו אל עבר הפרויקט הבא, הקמת התיכון הראשון בגני תקווה״.

האורחים הרבים שגדשו את מדרש הספורט נשארו לעמוד בו עוד דקות רבות לאחר סיום האירוע כשהם מתרגשים מן המעמד של חנוכת בית ספר חדש לאחר יותר משני עשורים בהם לא הוקם בית ספר ביישוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידית בלכר מקבלת את תעודת ההוקרה. צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

עידית בלכר מנהלת בי”ס אהוד מנור אור יהודה בין 20 המצטיינים של תשפ”ג

תפריט נגישות