יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות חמות / איך לרכוש טבעת אירוסין?

איך לרכוש טבעת אירוסין?

זהו. בחרת בה. אתה רוצה להיות איתה לנצח ובעוד רגע תעשה את הצעד הכי מדהים שיש, עכשיו רק צריך לבחור את הטבעת. אבל איך בוחרים עבורה את הטבעת המושלמת?

כל מי שהתחתן מכיר את הרגע המרגש לפני קניית טבעת אירוסין, יש מי שלוקח את החברה הכי טובה של הכלה, אחרים מנסים את מזלם ובוחרים בעצמם את הטבעת לחתונה. כדי לעזור לחתנים הטריים, נפגשנו עם אלון צופיוף, מנכ”ל חברת התכשיטים MORAL הנמצאת בסמוך לבורסת היהלומים ברמת גן ומציעה תכשיטים בעיצוב אישי המתאים לכל כיס. אלון, מצרף מספר כללים להפוך את תהליך רכישת הטבעת לקל ונח.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


איך היא נראית?
הטבעת, הטבעת… לא בת הזוג. איך תדע אם היא אוהבת זהב לבן או צהוב? (ידעת שיש גם אדום?) האם היא אוהבת טבעות גדולות עם נוכחות או דווקא קלאסיות ועדינות? אולי יהלום גדול זה מה שחשוב לה ואולי יהלום זה בכלל לא מה שהיא רוצה. אז מה עושים???
א. תהיה חוקר סמוי – תבדוק איך נראים התכשיטים שיש לה היום, אולי התשובות שלך נמצאות בפינת הטיפוח והתכשיטים שלה.
ב. חברות הכי טובות (ומשפחה כמובן) – הן מכירות מעולה אותה ואת הטעם שלה. תתייעץ.
ג. תהיה קשוב אליה – שזה טיפ לחיים באופן כללי אבל חוץ מזה, יש מצב גדול שהיא רומזת לך כבר המון זמן.
ד. תרכוש תכשיט בחברה שתאפשר לך לעשות בו שינויים.
חשוב לזכור שגם אם הטבעת מושלמת בעיניך, תמיד יש אפשרות שבת הזוג תרצה לשנות אותה. אלון – “חברת תכשיטים טובה היא כזו שמבינה שהשירות לא הסתיים כשלקוח מציע נישואין. לכן אנחנו מבהירים ללקוח שהם יוכלו לשנות את העיצוב של הטבעת ושתמיד נהיה זמינים לכך עבורו”.
איך לרכוש טבעת אירוסין?
קודם תקציב! אחר כך טבעת
תקציב היא לא מילה גסה. הרבה אנשים מחפשים טבעת ועד שהם מוצאים טבעת שאהבו הם נחשפים למחיר (שלא תמיד תואם את הציפיות שלהם) וחושבים האם יש להם את הסכום הדרוש. מה שצריך לעשות זה פשוט להפוך את הסדר. קודם קובעים את גובה התקציב אותו רוצים להשקיע, כך יש לכם הכוונה ולא תחרגו לסכומים לא רצויים. בנוסף, בייצור בהתאמה אישית אפשר לייצר כל טבעת בטווח מחירים נרחב מאד, כך תוכלו לחסוך בין מאות לאלפי שקלים. אתם צריכים להיות אלה שקובעים את מחיר הטבעת, לא החנות”
איך לרכוש טבעת אירוסין?
אין כמוה!
כאן אנחנו מדברים גם על הטבעת וגם על בת הזוג…
בחרת בה מבין כולן וזה כבר מוכיח כמה היא מיוחדת עבורך! כך גם כדאי שהטבעת תהיה ייחודית, כזו שנראית כאילו יוצרה אך ורק עבורה! טבעת שמתאימה בול לטעם שלה ולמה שהייתה רוצה לקבל.

אפשר לחפש טבעת כזו
ואפשר פשוט לייצר אותה!
כאשר מייצרים בהתאמה אישית מיד הטבעת היא ייחודית, כל מחשבה וכל חלק בטבעת נבנה במיוחד עבורה  כדי לייחד את זה עוד יותר הטיפ הוא להוסיף חריטה אישית בחלקה הפנימי, מסר ממך לבת הזוג שרק שניכם יודעים שהוא שם.
מסביר אלון – “זה נראה כמו פרט קטן אבל הוא משנה את הכל. כל כך אהבנו את הקונספט של ההתאמה האישית שיצרנו מותג שבו כל התכשיטים מיוצרים בהתאמה אישית לבת הזוג, כדי שלא תתפשר על הייחודיות שלכם ושל מה שאתם מייצרים יחד”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות