יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אנשי השבוע – סיוע לאישה הסובלת מאלימות

אנשי השבוע – סיוע לאישה הסובלת מאלימות

אשת השבוע - מירי מור, אם צעירה מגני תקווה, נחשפה לסיפורה של אישה אשר סבלה מאלימות פיזית מבעלה ונמצאת במצב כלכלי קשה. מור, החליטה לעזור לאישה וביקשה סיוע בקבוצת הנשים של גני תקווה,LADIES, תוך דקות נרתמו נשים רבות לסייע בכל דרך. סיפור על אנושיות וערבות הדדית

אלימות נשים

מירי מור, אם צעירה, תושבת גני תקווה, נרתמה לעזרתה של אישה מוכה, אם לשני ילדים קטנים: בן עשר ובת ארבע. בשיחה עם מור השבוע סיפרה, כי מדובר באישה שחוותה התעללות ממושכת, ונפגעה פיזית מבעלה האלים, שכיום יושב בכלא. היא גם שהתה במעון לנשים מוכות וכיום, למרות שבעלה אינו יודע היכן היא נמצאת, היא עדיין חוששת לנפשה. היא אמנם עובדת, אך בשכר מינימום וגם אין לה מקום להתגורר משלה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מור: “התברר לי שהיא פחדה להתלונן על בעלה, עד שאחד מבני משפחתה ראה את הסימנים הכחולים על גופה, ועזר לה לברוח משם. נפגשתי איתה במקום העבודה שלי, היא אמרה לאחת העובדות שלנו: ‘גם אני הייתי מטופחת פעם כמוך’. ראו עליה שלא ביקרה במספרה זמן רב..אחרי שכנועים רבים מצידי היא הסכימה לקבל עזרה, והבטיחה שתחזיר לכולם את הכסף שכשיהיה לה. הסברתי לה בפשטות: ‘הכל את מקבלת באהבה‘.

מור פרסמה בדף הפייסבוק של קבוצת LADIES  גני תקווה את הפוסט הבא: “שלום בנות יקרות. נמצאת בסביבת העבודה שלי בחורה צעירה שלצערי היא אישה מוכה (כבר שנה לא) הייתה במקלט לנשים מוכות עם 2 ילדים קטנים. סיפרה לי שבעבר הייתה מאוד מטופחת, והיום פשוט אין לה כסף. חשבתי אולי אם יש בעלות מקצוע שמוכנות לתרום, חד פעמי, מזמנן הכוונה אם יש ספרית שמוכנה לתרום צבע ותספורת, אם יש מישהי שמוכנה להסיר גבות שפם, לטפל בציפורניים וכך נוכל לשפר קצת את הרגשתה. תבוא עליכן הברכה”.
מור, קיבלה אינספור תגובות מידיות וחיוביות, לפוסט שהעלתה ,ביניהן מקוסמטיקאיות שהביעו נכונות לטפל בה חינם, וגם מבנות נוספות בקבוצה, שרשמו כי הן מוכנות לפתוח את הארון הפרטי שלהם ולחלוק עימה – “לא האמנתי כמה תגובות הפוסט שלי יקבל. איזה הענות מדהימה. רשמתי לכולן תודה: ‘בנות רציתי להגיב לכל אחת ואחת בנפרד, אבל כל כך הרבה תגובות, אז אני אכתוב פה אבל שכל אחת תיקח את זה כאישי. המון המון תודה לכל מי שהסכימה לתרום מזמנה, או פשוט לתרום, או לעזור בדרך זו או אחרת. מאחלת לכל אחת ואחת מכן, בריאות, פרנסה טובה, שפע, ושתמיד תהיו בצד הנותן ולא המקבל. אתן פשוט מהממות. לפעמיים המעט שלנו, זה עולם ומלואו למישהו אחר. ביום ראשון אתן לבחורה את כל הטלפונים שלכם ואפנה אותה לקבל מכן פינוק. מעבר לזה אני רוצה לומר תודה ענקית לשתי המאסטריות אושרת פרימו ומירב ליבוביץ על הקבוצה המדהימה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות