יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בגבעת שמואל לא רוצים חרדים מבני ברק בפארקים הציבוריים

בגבעת שמואל לא רוצים חרדים מבני ברק בפארקים הציבוריים

הורים מבני ברק זועמים, בעקבות החלטת ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני לאסור כניסה לפארקים הציבוריים למי שלא תושב העיר. בעיריית בני ברק מאיימים למנוע מתלמידים מגבעת שמואל ללמוד בבני ברק

בעיריית בני ברק הגיבו  – מדובר בצעד עויין וחסר כל רגישות אנושית….עיריית בני ברק אינה נוהגת בדרכים שליליות, ולא עשתה סלקציות למניעת כניסת תלמידים גבעת שמואל השכנה. האם עיריית גבעת שמואל חפצה שעיריית בני ברק תלך בדרכה?


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


איסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואל

החלטה גזענית ואומללה של ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, מי שסוגר קדנציה שנייה ראש העיר, כמה חודשים לפני הבחירות לראשות העיר???, תלוי את מי שואלים, תושבים רבים בגבעת שמואל מתלוננים על הצפה של הפארקים על ידי המוני משפחות מבני ברק, לעומת אחרים שהזדעזעו מההחלטה המבישה.

שער סיפור עם יוסי ברודני
צילום ארכיון

בעקבות החלטת ראש העיר לחלק כרטיסי תושב לילדי העיר ובכך לעשות סלקציה לילדים מערים אחרות, רבים מתושבי גבעת שמואל, קוראים לבטל את ההחלטה הגזענית ולהשאיר את גבעת שמואל עיר המכבדת את כל אזרחי המדינה.

בעקבות החלטת העירייה גועשת הרשת החברתית:

איסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואל

אפי, תושב בני ברק שמגיע עם ילדיו לגינה ציבורית בגבת שמואל – “ילדי בני ברק אינם סוג ב’. ומי שחושב שאסור לתושבי בני ברק אסור להיכנס לפארקים, אז שיכתבו גם בכניסה לקניונים,הכניסה אסורה או שרק את הכסף מבני ברק הם רוצים. אני חשוב שאם זה היה בכל מקום באירופה או בעולם, שליהודים אסור להיכנס לגינה מסוימת העולם היה מזדעק”.

איסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואל

לכתבות נוספות:
הטייס והמפקד ישבו באותה הכיתה
גבעת שמואל מצדיעה למתגייסים

 

איסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואלאיסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואל

מעיריית גבעת שמואל נמסר בתגובה: “מדובר במועדים ושעות מסוימות – שלושה שבועות בחופש הגדול , בין השעות 16:00-22:00 בלבד, בהן יתקיימו בגינה המדוברת פעילויות עירוניות לתושבי העיר. כל ניסיון לטענות מסוגים שונים הן משוללות יסוד ומיותרות, שכן בתקופה זו כל תושב עיר אחרת ( מצפון ועד דרום) לא יוכל לקחת חלק בפעילות זו”.

איסור כניסה לחרדים לפארקים בגבעת שמואל

מעיריית בני ברק נמסר – ברור שמדובר בצעד עויין וחסר כל רגישות אנושית, וצר מאוד שעירייה שכנה נוהגת כך, ואף אינה מעדכנת, קודם לכך, את העיר המדובר בה.

בבני ברק ישנם גינות ופארקים רבים ויפים עם מתקני משחקים גדולים ומשוכללים. מייד לאחר תשעה באב יפתחו לציבור פארק ענק עם מתקנים מרשימים ברחוב נויפלד בשכונת קריית-הרצוג שבבני ברק, בסכום של למעלה ממליון שקלים ופארק החי בשכונת רמת אלחנן משופץ ומשודרג בסכומים של למעלה מ-7 מליון שקלים. ברם, עיריית בני ברק, בניגוד לעירייה שכנה, שבהתאם לדיווחים הולכת בדרך סלקטיבית, אינה נוהגת באופן חסר אנושיות שכזה, ואינה מונעת גם ממי שאינו תושב העיר להיכנס למתחמים שבתחום שיפוטה.

ישנם חמישה בתי”ס ממלכתיים דתיים בבני ברק -הישיבה התיכונית העירונית, שתי אולפנות לבנות בקריית הרצוג, בי”ס סגולה ובי”ס מוהליבר, שבהם תלמידים רבים תושבי גבעת שמאל, אך עיריית בני ברק אינה נוהגת בדרכים שליליות, ולא עשתה סלקציות למניעת כניסת תלמידים גבעת שמואל השכנה. האם עיריית גבעת שמואל חפצה שעיריית בני ברק תלך בדרכה? (אגב, בישיבה התיכונית ובאחת האולפנות, המורים הינם עובדי העירייה והמשכורות משולמות על ידה, ובנוסף לכך, בכל חמשת בתיה”ס התחזוקה, מים, חשמל והוצאות אחרות הם ע”ח העירייה.)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. צביעות.של עיריית בני ברק .ילדי ותלמידי גבעת.שמואל מחונכים מדהימים .אם לא הם האולמות יסגרו.זה המעט מן הטוב שנשאר מבני ברק של פעם .העירייה הצבועה סגרה את.פארק דרום בני ברק למשך תקופה עקב הקייטנות .אז קשוט עצמך לפני שתדבר על מישהו אחר

  2. +ברור שזה אינו חוקי לעשות סלקציה שכזו. אבל למה עיריית בני ברק לא יכולה לבנות גינות ברמה כזו? למה מעדיפה עוד מקווה/ישיבה ??!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות