יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בחירות בקריית אונו – שני המועמדים לראשות העיר נפגשו לקפה

בחירות בקריית אונו – שני המועמדים לראשות העיר נפגשו לקפה

הבחירות בקריית אונו - ליאת ארבל ועו"ד גיל מיכלס, מי שהיו יריבים בספסלי הקואליציה וכעת מועמדים לראשות העיר קריית אונו. נראו יחדיו בקפה שכונתי בקריית אונו. ארבל - דיברנו על עתיד העיר

ליאת ארבל וגיל מיכלס
צילום ארכיון - ליאת ארבל וגיל מיכלס

מערכת הבחירות המנומנמת בקריית אונו מתחילה להתעורר – שני היריבים המועמדים לראשות העיר ליאת ארבל וגיל מיכלס נצפו בקפה שכונתי בקריית אונו.
כזכור ארבל הודיעה על הצטרפותה למירוץ לראשות העיר אחרי שפרשה מהקואליציה. גם מיכלס, מי שהיה יושב ראש המתנ”ס בקריית אונו והודח מהנהלת העיר, גם נמצא במירוץ לראשות העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בקריית אונו רצים מספר מועמדים לראשות העיר בניסיון להפיל את ישראל גל משלטונו. סקרים שנערכים בעיר מראים פער ניכר בין גל לשאר המתמודדים. מקורביו של גל מצפים להופעתו של יריב ראוי שיודיע כי ירוץ לראשות העיר בכדי להכניס את העיר לתקופת בחירות. עד כה כל מי שהודיע כי ירוץ לראשות העיר לא מהווה איום על שלטונו של גל, שמתחזק מאוד.

ליאת ארבל ויוסי נשרי ותומכות
צילום ארכיון – ליאת ארבל ויוסי נשרי ביחד עם תומכות

לפני מספר חודשיים נצפתה ארבל יחד עם יוסי נשרי, ראש העיר שהפסיד בבחירות לישראל גל. השנים הצטלמו בקניון קריית אונו. בין המתנגדים לגל מנסים ליצור קבוצה שתצבור כוח פוליטי משמעותי, בשלב זה כל אחד מצהיר כי רץ לבדו לראשות העיר אבל לא מן הנמנע כי מתמודדים הרצים עכשיו לראשות ישלבו כוחות כנגד ישראל גל.

כזכור לפני מספר חודשיים הגישה ליאת ארבל תלונה במשטרה על הטרדה מינית כנגד נפתלי כהן. מקורות הבקיאים בנושא מסרו כי כהן לא זומן אפילו לתת עדות בנושא, ויש סבירות גבוהה כי התיק ייסגר אך לא מן הנמנע כי כהן ייתבע את ארבל על לשון הרע.

להקלטה של המקרה – לחצו כאן

IMG_20180619_202136

היום אחר הצהרים הופתעו תושבים לצפות את שני היריבים הפוליטים יושבים בקפה שכונתי בקריית אונו.

המועמדת לראשות העיר, ליאת ארבל – “אני מתנהלת בשקיפות ומקיימת את הפגישות שלי במקומות ציבוריים בעיר כי אין לי מה להסתיר. דיברנו על עתיד העיר. כשמדובר על עתיד העיר אנו חולקים דאגה גדולה ומשותפת”.

המועמד לראשות העיר, גיל מיכלס –  אני נפגש ואמשיך להיפגש עם כל אחד מי שחרד לעתיד קרית אונו וממה שקורה בה !! את הספקולציות אני משאיר לך ולאחרים !!!”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. תבע אותה כבר נפתלי.
    הגיע הזמן לחשוף את האמת בפני כל התושבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות