יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / ביד חזקה: קריית אונו כדוריד זכו בגביע והשלימו דאבל  

ביד חזקה: קריית אונו כדוריד זכו בגביע והשלימו דאבל  

נערים כיתה ט' של אמיר דן זכו בניצחון יוקרתי בדרבי על סביון השכנה במעמד הגמר. בכך צירפה הקבוצה תואר נוסף לארון ההישגים אחרי הזכייה המרגשת באליפות

צילום: עמית מתתיהו
צילום: עמית מתתיהו

קבוצת נערים ט’ של הפועל קריית אונו התמודדה (חמישי) במשחק גמר גביע המדינה נגד אגודת א.ס סביון. חניכיו של אמיר דן ניצחו וזכו בגביע המדינה ותוך כדי כך חגגו את הדאבל: אליפות וגביע. סגל אונו כלל את בר מנובה, שחר גרונדמן, נבו מדינה, עדי מתתיהו, מתן סחייק, רועי שהינו, עומר גפן, זיו גזית, גיא צחור, יואב שקד, אור מגזניק, אוראל מכלוף, ניצן ארואטי עמוס לוזון ויואב כץ , ומעל כולם ניצח המאמן, אמיר דן.

צילום: עמית מתתיהו
צילום: עמית מתתיהו

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המאמן המאושר, סיכם בסיום: “כולם הצטיינו העונה, זה היה מאמץ קבוצתי. בתחילת העונה לא היה קל, השחקנים לא היו מחוברים, ההגנה שלנו לא עבדה והמשחק היה מאוד מבולגן. עם הזמן התחברנו, ההגנה התחילה לעבוד כמו מכונה והתחלנו לשחק ביחד מאוד מהר ולקבוצות היה מאוד קשה לעצור אותנו.  נהניתי מהשיפור האדיר שהשחקנים עשו בשנה הזאת, הדאבל היה אחלה בונוס, אבל המטרה האמיתית היא כמובן ששחקנים יגיעו לשחק בבוגרים ואם נמשיך ככה איך לי ספק שזה יקרה”. 

IMG-20180624-WA0009
צילום: עמית מתתיהו

מאמן הנערים הסביר את הסיבה לניצחון: “שיחקנו לא טוב, יותר מידי החטאות ממצבים קלים אבל למזלנו ההגנה עבדה וחטפנו רק 19 שערים. סביון באו מוכנים ועשו לנו הרבה צרות, אבל השחקנים ידעו להתעלות ברגעים המכריעים ואני שמח שניצחנו”. המנהל המקצועי של המחלקה, דרור מאירוביץ’ נגע בהישגיות: “הייתה זו עונה מצויינת עבור המועדון. לאחר שלוש שנים של עבודה מאומצת בהם אני, כמנהל מקצועי, יחד עם המאמנים מובילים יחדיו את מחלקת הנוער, הגיע זמן התארים. דאבל היסטורי לנערים ט׳ וגביע לילדים ח׳, כאשר קבוצות  נוספות משתתפות בפלייאוף ובמשחקי הגביע. עדיין, המטרות העיקריות נותרומ טיפוח הילדים במטרה להצמיח מתוכם שחקנים הן לקבוצה הבוגרת והן לנבחרות ישראל בדגש על חינוך לערכים ולדרך ארץ, קידום המצוינות וההישגיות ומעורבות בחיי הקהילה”. מאירוביץ’ הודה לצוות נרחב שכולל את אמיר דרוקר, פיני דרוקר, עדי מזור, רני זלביגר , ליאור לנג, יורם ישראלי ,אייל מדינה, מנהל מדור הספורט התחרותי בעירייה, מנהלי האולמות בעיר, רוני , ראובן וכפיר וכמובן לראש העיר, מר ישראל גל, על התמיכה במועדון.

צילום: עמית מתתיהו
צילום: עמית מתתיהו
כעת, הפועל קריית אונו תחל את הכנותיה לשנה הבאה, כאשר ב-1.7 הקבוצה תמריא למחנה אימונים בוושפרם הונגריה למשך שבוע. בסיום המחנה תצא קריית אונו לפגרה של  3 שבועות ולאחר מכן יתחדשו האימונים לקראת העונה הבאה. באגודה הודו ליורם ישראלי יו”ר העמותה,  לאמיר דרוקר מנהל העמותה, לדרור מאירוביץ המנהל המקצועי ולמישה לוין, מאמן השוערים, על הדרך שעברו עם השחקנים במהלך כל העונה. כמו כן, בחרו בקריית אונו להודות באופן מיוחד לראש העיר, מר ישראל גל, ומנהל מחלקת הספורט, ישראל (ללה) שטוצ’ינסקי על העזרה במשך השנה לאגודת אונו כדוריד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות