יום רביעי , אוגוסט 15 2018
דף הבית / יהוד מונסון / בלעדי – תוצאות סקר תושבים ביהוד

בלעדי – תוצאות סקר תושבים ביהוד

בחודש אוקטובר 2016 הזמינה העירייה את מכון הסקרים של רפי סמית כדי לקבל את עמדות התושבים בנושאי שירות העירייה, התוצאות בינוניות ומטה. עד כה העירייה הסתירה את תוצאות הסקר, אך כעת הם מתפרסמים לראשונה

עיריית יהוד ביצעה סקר שביעות רצון של התושבים, התוצאות בינוניות ומטה בחודש אוקטובר 2016 הזמינה העירייה את מכון הסקרים של רפי סמית כדי לקבל את עמדות התושבים בנושאי שירות העירייה

עיריית יהוד ביצעה סקר שביעות רצון של התושבים, במדגם מייצג השתתפו 500 תושבים, בין הגילאים 18 ומעלה, לפי חלוקה לשלושה אזורים, יהוד, קריית הסביונים, ונווה מונוסון. טעות דגימה של 4.5%

מה ביקשה העירייה לבדוק?  מה הנושאים הבוערים לתושבים לטיפול, רמת שביעות רצון מאיכות ורמת השירות של מחלקות העירייה. למרות שהסקר נערך באוקטובר 2016, סרבו בעירייה לחשוף את הנתונים שלו, גם לחברי המועצה, והסתפקו בהצהרה כי עליהם ללמוד את הנתונים. לאחרונה, בעקבות פניית חברי מועצה, לקבל את תוצאות הסקר ששולם מכספי משלם המיסים, על פי כללי חוק חופש המידע, שלחה העיריה 13 מעמודי הסקר אל חברי המועצה, והנתונים מתפרסמים באתר אונו NEWS לראשונה.
עיריית יהוד ביצעה סקר שביעות רצון של התושבים, התוצאות בינוניות ומטה בחודש אוקטובר 2016 הזמינה העירייה את מכון הסקרים של רפי סמית כדי לקבל את עמדות התושבים בנושאי שירות העירייה

מתוך תוצאות הסקר, עולה כי 60% מתושבי העיר כלל לא פנו למחלקות ואגפיה העירייה בכל דרך בשנה האחרונה, מה שיכול להצביע על חוסר אמון של התושבים במערכת. מבין התושבים שכן פנו, מרבית הפניות הם בנושאי גבייה ותשלומים, תחבורה וחינוך. מחלקות ואגפי העירייה זוכים לציונים בינונים ומטה בקרב התושבים, הסקר בחן את שביעות הרצון מהטיפול בפניות התושבים ומצא כי 62% העניקו ציון בין 1-7. כך לגבי נושא הזמינות בטלפון, 71% מהתושבים העניקו ציון בין 1-7. מומחי הסקר קבועים כי התוצאות בינוניות, ויש לשפר את השירות לתושב.

עיריית יהוד ביצעה סקר שביעות רצון של התושבים, התוצאות בינוניות ומטה בחודש אוקטובר 2016 הזמינה העירייה את מכון הסקרים של רפי סמית כדי לקבל את עמדות התושבים בנושאי שירות העירייה

אחת ממחלקות העירייה החשובות, המוקד העירוני 106, הכתובת המידית והדחופה לתושבים, מקבלת את הציון הגרוע ביותר. מבין 46% מתושבי העיר שפנו אל המוקד, 33% מהתושבים נתנו ציון 0, לא מרוצים.

אז מה היו רוצים התושבים? מעבר לנושא חינוך, 64% מתושבי מונוסון רוצים שינוי בנושאי ניקיון וחזות העיר. בקרב תושבי יהוד, 24% רוצים לקדם את נושאי תרבות הפנאי לילדים ונוער, ובקרב תושבי קריית הסביונים, 39% מבקשים שינוי בנושאי תשתיות, כבישים, מדרכות ותאורה. למרות הגידול בתקציב בפרסום ויחסי הציבור של העירייה מעל חצי מיליון שקל, מסתבר כי 13% מתושבי העיר כלל לא נחשף למידע אותו מפרסמת העירייה, כמעט 28% מהתושבים מקבלים מידע דרך פה לאוזן ומחברים, 70% ציינו שכלל לא גולשים באתר של העירייה.

לתושבים בסקר התאפשר לענות על השאלה פתוחה אם היית בא היום למפגש עם ראש העיר, מה הדבר הראשון שהיית אומר שהכי חסר לדעתך  ביהוד מונוסון? התוצאות לפניכם

עיריית יהוד ביצעה סקר שביעות רצון של התושבים, התוצאות בינוניות ומטה בחודש אוקטובר 2016 הזמינה העירייה את מכון הסקרים של רפי סמית כדי לקבל את עמדות התושבים בנושאי שירות העירייה

עיריית יהוד מונוסון- סרבה למסור תגובה לנאמר בכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

יהוד-מונוסון: אירוע הנצחה לזכרו של אהרון (קיקי) קרן

יהוד-מונוסון: אירוע הנצחה לזכרו של אהרון (קיקי) קרן

אהרון היה איש תרבות והתנדבות, מבריק ונועז שדאג תמיד להכל. אהרון, שהיה עובד המתנ"ס באותה …