יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בעקבות תחקיר אונו ניוז – דיון דחוף במועצת העיר

בעקבות תחקיר אונו ניוז – דיון דחוף במועצת העיר

חברי מועצת העיר יהוד מונוסון דורשים לקיים דיון דחוף במועצת העיר בעקבות תחקיר אונו ניוז על מצב החינוך ביהוד. מערכת אונו ניוז ביקשה מראש העיר ומנהלת אגף החינוך לתת תשובות לציבור, אך אלה התעלמו

מצב חינוך ביהוד
צילום - עיריית יהוד

שבעה חברי מועצת העיר יהוד דורשים מראש העיר יעלה מקליס  וממנהלת אגף החינוך חווה ביאלקוביץ דין וחשבון על ההידרדרות במצב החינוך בשנים האחרונות. חברי המועצה דורשים לקיים דיון דחוף במועצת העיר ולקבל את כל הנתונים, התוכניות, הוצאות יועצי החינוך שהועסקו ופרטים על מערכת היחסים הקשה בין ראש העיר ומנהלת אגף החינוך.
מצב חינוך ביהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כזכור, לפני שבוע פורסם באתר אונו ניוז סקירה על מדדי החינוך ביהוד והירידה החדה של בתי ספר בעיר חלקן מתחת לקו האדום של משרד החינוך. הורים רבים דורשים תשובות מגורמי העירייה שמטילים את האחריות האחד על השני. עד כה לא התייחסה עיריית יהוד לנתונים הקשים שפורסמו על מצב החינוך ביהוד.

https://www.facebook.com/bikatono/videos/719822201494889/

מערכת אונו ניוז פנתה מספר פעמים לראש העיר יעלה מקליס לקיים מסיבת עיתנואים יחד עם מנהלת אגף החינוך ביהוד ולספק לתושבים תשובות, העירייה התעלמה מהפניות.

https://www.facebook.com/bikatono/videos/719672268176549/

כעת, תצטרך ראש העיר ומנהלת אגף החינוך לענות לשאלות חברי המועצה בישיבה שלא מן המניין, לתת דין וחשבון כיצד התדרדרה יהוד מונוסון במצב החינוך בשנים האחרונות, איך ייתכן כי למעלה ממיליון שח הושקעו בתכניות אסטרטגיות בחינוך, מה התקציבים שהעניקה הרשות לתגבור לימודי בתי הספר ועוד.

חווה ביאלקוביץ
חווה ביאלקוביץ מנהלת אגף החינוך ביהוד

מאז פרסום הכתבה לפני כשבוע, מנסים בעירייה לנסות להציל חלק מהדברים. למערכת אונו ניוז נמסר על יד מקורבים באגף החינוך, כי העירייה פנתה למספר עמותות לנסות ולגייס אותם לקיים פרויקטים חינוכיים בעיר בנוסף ייתכן כי מנהלת אחד מבתי הספר תסיים את תפקידה בסוף השנה.

WhatsApp Image 2018-05-24 at 10.35.55

WhatsApp Image 2018-05-24 at 10.35.56

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות