יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / גבעת-שמואל:פרוייקט שדרוג וחידוש ביה”ס יגאל אלון

גבעת-שמואל:פרוייקט שדרוג וחידוש ביה”ס יגאל אלון

בשבוע שעבר זכתה האדריכלית דפנה בראון-חלפין בפרס רזניק לשנת 2018 בתחום מבני ציבור  וזאת על פרוייקט חידוש בית הספר יגאל אלון בגבעת-שמואל

שדרוג וחידוש ביה"ס יגאל אלון
שדרוג וחידוש ביה"ס יגאל אלון

תערוכת ‘ארבעים על ארבעים’ (40 אדריכלים עד גיל 40) במסגרתה הציגה חלפין את עבודת שדרוג וחידוש ביה”ס , מתקיימת  אחת לשנתיים והינה אחת הזירות הציבוריות המרכזיות בארץ לאיתור מגמות העתיד באדריכלות הישראלית. התערוכה מתקיימת בבית האדריכל והשנה,אף הוצגה בועידת העסקים של גלובס בגני התערוכה. יו”ר השופטים, האדריכל צבי אפרת, שהעניק את הפרס, ציין את חשיבות הפרוייקט, איך הופכים יש מאין, כיצד התערבות אדריכלית משנה בית ספר סטנדרטי לחלוטין, משנה את פניו, את חלליו ואת ההתנהלות בו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
גבעת שמואל – השוטרים תפסו עוגות חשיש
כך נצלו חייו של תושב גבעת שמואל

שדרוג וחידוש ביה"ס יגאל אלון
שדרוג וחידוש ביה”ס יגאל אלון

דפנה חלפין התייחסה לזכייה ואמרה:  “עיריית גבעת-שמואל , כמובילה בחינוך ובחדשנות, יודעת שאדריכלות ופדגוגיה הולכים יחד. בחודש שעבר התבשרתי כי גבעת שמואל זכתה להיכלל בין 10 הערים היחידות בישראל  בתכנית האוטונומיה של משרד החינוך. עובדה זו, בשילוב ההבנה בחשיבות הפן האדריכלי כמקדם חינוך,  מצביעה על המגמה החדשנית והקדמה אליה צועדת מערכת החינוך והעיר כולה”.

שדרוג וחידוש ביה"ס יגאל אלון
שדרוג וחידוש ביה”ס יגאל אלון

פרס רזניק מוענק מידי שנתיים באמצעות עמותת האדריכלים לאדריכל צעיר עד גיל 40. הפרס קרוי על שמו של האדריכל חתן פרס ישראל דוד רזניק (2012-1924), מבכירי האדריכלים שפעלו בישראל ותכנן בין השאר את אתר יד קנדי, מכון ון ליר והאקדמיה למדעים, קמפוס האוניברסיטה המורמונית בהר הצופים, יד לבנים בירושלים ועוד עשרות פרויקטים משמעותיים ברחבי ישראל. כזכור בקיץ שעבר בהשקעה של למעלה מ 3 מיליון ₪ נפתח ‘מחדש’ ביה”ס יגאל אלון   עם קירות  ‘מדברים’, כיתות מעוצבות,  מרחבי לימוד  חדשניים ואניטראקטיביים!

שדרוג וחידוש ביה"ס יגאל אלון
שדרוג וחידוש ביה”ס יגאל אלון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יפעת סגנית המבקר הפנימי של התעשייה האווירית. צילום:התעשייה האווירית

הנשים שמאחורי התעשייה הביטחונית: הכירו את יפעת מגבעת שמואל

תפריט נגישות