יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גני תקווה – התושבים אספו 70 אלף שח לתביעה

גני תקווה – התושבים אספו 70 אלף שח לתביעה

התפוצץ המשא ומתן בין נציגי התושבים לראש המועצה ליזי דלריצ'ה בנוגע להפסקת בנייתו של איצטדיון הכדורגל בלב שכונת המגורים, התושבים אספו עד כה כ70 אלף שח לתביעה משפטית נגד ראש המועצה

תושבי השכונות החדשות לא מוותרות למועצת גני תקווה, על הקמת איצטדיון כדור רגל עם 300 מקומות ישיבה בלב ליבה של השכונה החדשה שנבנית בגני תקווה. בצעד יוצא דופן נאספו 70 אלף שח, כספי תושבים הרוצים לקחת חלק ולמנוע את הקמת המגרש דבר אשר ייפגע באיכות חייהם בשכונה. הוקם מטה מאבק הכולל מספר רב של נציגים מכלל בניני רבי הקומות בשכונה.
חשיפה – בלב שכונת מגורים- איצטדיון כדוררגל
בימים האחרונים
נעשו מספר מפגשים פורמלים ומאחורי הקלעים בין נציגי המועצה לנציגות התושבים, כולל פגישה עם ראש המועצה ליזי ד’לריצה, אשר התפוצצה בעקבות חוסר אמון בין הצדדים, וכעת נותרה האופציה המשפטית על השולחן, מן הסתם כל הליך משפטי יקפיא את המשך העבודות, ולפי  קצב הדיונים יתברר מה יעלה בעתידו של מגרש הכדור רגל. התושבים דרשו בפגישות עם נציגי המועצה להפסיק את העבודות, לחזור לתכנון המקורי  של מגרש ספורט לבית ספר תיכון, במידה והרשות רוצה להמשיך בתכנון מגרש גדול, דורשים התושבים למקם את המגרש לא בלב שכונת המגורים אלא בגבולות הישוב. נציגי תושבים אשר היו בפגישה עם ראש המועצה אתמול, הופתעו לקבל סיכום חלקי וחסר שהופץ ללא אישור התושבים. במועצת גני תקווה, מתעקשים להמשיך עם התוכנית כמו שהיא, וטוענים כי קבוצת הפעילים לא מייצגים כלל את אלפי תושבי השכונה ופועלים ממניעים פוליטים ולראייה אחד מהמתנגדים למגרש הוא מועד לראשות המועצה. מנגד התושבים הפעילים עייפים מהקרבות מול המועצה, אך יודעים מנסיון העבר כי מאבקים ציבורים לוקחים זמן ולבסוף התושבים מנצחים.

אחד מראשי הערים של בקעת אונו, הביע פליאה על מיקום מגרש בסדר גודל כזה בלב שכונת מגורים בלי מענה של נושאי חניות ופגיעה באיכות החיים של התושבים סביב אותו מגרש, והציע לראות כיצד רשויות אחרות יוצאות לתכנן בגבולות שלהן מחוץ לשכונות מגורים פארקים ומגרשים. אכן לא, נבעטה הבעיטה האחרונה במגרש הכדורגל של גני תקווה.
ממועצת גני תקוה נמסר – ראשית, המועצה מבקשת לברך על יציאתו לדרך של מגרש כדורגל לרווחת תושבי גני תקווה. עובדת הקמת המגרש ידועה לציבור מזה 10 שנה, אז הוכרז על הקמתו והוא מופיע בתכניות הפיתוח שחשופים לכל. המגרש מוקם בהנחיית משרד החינוך בצמוד לתיכון והוא צפוי לשרת את כל תלמידי החטיבה, התיכון, תלמידי מגמות הספורט, ילדי החוג לכדורגל ותושבים בכלל. המגרש שסביבו 300 מקומות ישיבה בלבד, מוקם תחת הנחיות מקצועיות ותקן מחמיר על מנת לתת מענה לכל המבקשים לעשות בו שימוש בתחומי הספורט והפנאי.  הקמת המגרש הינו צעד חיובי ומשמח עבור תושבי גני תקווה והוא ביטוי נוסף לצמיחתה של גני תקווה המפתחת כל העת מגוון שירותים פעילויות ושירותים להעצמת חיי התושבים בה בכל התחומים. המועצה אוכפת את חוק הרעש וחוק שעות המנוחה ותדאג לאיזון בין השימוש במגרש לבין שמירה על איכות חייהם של התושבים באזור. שעות פעילות המגרש, תוכן הפעילות בו ומדיניות הפעלתו יקבעו בשיתוף עם הציבור לאחר הקמתו. המועצה קיימה מפגש עם קבוצת המתנגדים למגרש על מנת לשמוע ממקור ראשון, ולא דרך הפייסבוק או העיתונות המקומית, את חששותיהם, לתת להם מענה ופתרונות. לצערנו נראה כי קבוצת המתנגדים מעדיפה להתקומם ללא סיבה וזאת על פני קיום שיח פורה עם המועצה. לראיה, ראש המועצה הזמינם לפגישה נוספת ואלו הודיעו כי במקום להגיע לפגישה הנוספת הם תובעים את המועצה. צר לנו שזו דרך התנהלות מספר תושבים על חשבונם של אלפים הממתינים למגרש זה בכיליון עיניים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. הדר אתה כזה נקניק.
    גם כותב גרוע,
    גם עיתונאי שהשקר שגור בפיו
    וגם מוחק פוסטים.

    מביך אבל עושה שירות טוב למועצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות