יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / האם המועמד מגני תקווה פורש מהמירוץ???

האם המועמד מגני תקווה פורש מהמירוץ???

המירוץ למועצת גני תקווה מתהדק, המועמד השלישי , גיל-עד זגר, מודיע כי אם יאבד את סיכוייו, יסיר את מועמדתו וישקול לתמוך בחברו יניב שחר - "אם אראה כי המשך ההתמודדות שלי עלול לגרום לפיצול הצבעה או בזבוז קולות באופוזיציה, אפרוש מהמירוץ לראשות המועצה ואני לא פוסל שיתוף פעולה עם יניב"

הבחירות הקרובות ברשויות המקומיות ממש מעבר לפינה, ובגני תקווה שני המתמודדים הבולטים הם ראש המועצה ליזי דלריצ’ה ויריבה יניב שחר, המועמד השלישי גיל- עד זגר, לא מצליח להמריא בתמיכה הציבורית.

בראיון לאתר אונו ניוז, זגר לא הסתיר כי במידה ויראה כי שילוב כוחות עם יניב שחר, זה  השילוב המנצח אז יודיע על פרישה מהמירוץ.
 

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו
“יניב הוא חברי הטוב מזה מספר שנים, עוד מהתקופה שהוא היה יו”ר הנהגה ב”גנים” ואני הייתי סגנו. הוא מועמד ראוי שפיו וליבו שווים. שיקולי אגו לא מנחים אותי ואם אראה כי המשך ההתמודדות שלי עלול לגרום לפיצול הצבעה או בזבוז קולות באופוזיציה, אפרוש מהמירוץ לראשות המועצה ואני לא פוסל שיתוף פעולה עם יניב.  אמרתי בעבר, ואנצל את ההזדמנות לחזור על כך שוב, לדעתי אסור ליניב או לתומכיו להיגרר אחרי השיח השלילי והפרובוקציות שמתנהלות ע”י תומכיה של ליזי. אפשר להשמיע ביקורת גם בצורה מכבדת, והשיח הקיצוני ברשתות החברתיות לא משרת אותו.

השאיפה שלי לשפר את איכות חייהם של תושבי גני תקווה, שכניי ומשפחתי. אמנם אני לוקח חלק במירוץ פוליטי אבל אני לא פוליטיקאי. נכנסתי למירוץ עם עקרונות וקווים מנחים ואני פועל לפיהם ומנהל קמפיין ביקורתי אבל לא קמפיין שלילי – גם אם המשמעות היא שלא אבחר לראשות או למועצה. ליזי אגב היא פוליטיקאית מצוינת ויעידו על כך מתנגדיה שהפכו לתומכיה בישורת האחרונה של המירוץ. אני מבטיח לתושבי גני תקווה שהעקרונות שלי ינחו אותי עד הבחירות וגם לאחריהן”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

“הגעתי למירוץ לראשות גני תקווה על רקע אכזבתי מהתנהלות המועצה הנוכחית במספר תחומים. הכל התחיל כשנחשפתי להתדרדרות שחלה בבי”ס “גנים” בו למדו שתי בנותיי. הצטרפתי להנהגת ההורים הבית ספרית והיישובית, בניסיון להשפיע על מערכת החינוך ביישוב ולסייע לשיפורה.

אכזבתי התגברה בגלל מצבה של השכונה שלי, גני סביון, כשרק בשבועות האחרונים החלו בה עבודות הפיתוח, למרות שאוכלסה כבר לפני כארבע שנים, רגע לפני הבחירות ולא במקרה. ככל שגדלה המעורבות שלי, גם במספר מקרים שהיו בשיתוף פעולה מלא עם המועצה, כגון הוצאת ה- WIFI מבתי הספר שהובלתי, עצירת ההשתוללות בכבישי היישוב ודרך התקווה, התגבשה אצלי ההבנה שיש בעיה בהתנהלות המועצה הנוכחית”, סיפר עו”ד זגר.
גיל-עד זגר קבל על אופן פעולתה של ליזי דלריצ’ה, ראש מועצת גני תקווה: ” לראשת המועצה יש אולי כוונות טובות, אבל הדרך בה היא מיישמת חלק מתכניות המועצה – שילוש מס’ הגנים בגני סביון ודרך המשי למשל, הזגזוג בנושא ה-WIFI והקמת אצטדיון הכדורגל בלב שכונת מגורים בגלל אינטרסים פוליטיים, הביאה אותי למסקנה שיש צורך בשינוי דרסטי באופן בו מתנהלת המועצה”.
בחזונו רואה זגר את גני תקווה כיישוב ששומר על ייחודו: “החזון שהנחה אותי בעת שיצאתי לקמפיין היה יישוב “קטן-גדול” ששומר על צביונו הנוכחי ולא מתפתח ליישוב עירוני סואן. כך למשל, יש צורך בעצירת הבנייה המואצת בעתודות הקרקע, עד פיתוח תשתיות מתאימות, מאבק שניהלתי גם בעבר בקריית אונו, טיפול באלימות במערכת החינוך, איזון בין חדירת הטכנולוגיה לבין היחס אישי לתלמיד, לשים יותר דגש על התוכן ופחות על הנראות. ולא פחות חשוב – דיאלוג אמיתי ופתוח עם התושבים, שקיפות מלאה בהתנהלות המועצה ושמירה על תקציב מאוזן”.  
.
יניב שחר. צילום: תמונות פרטיות
יניב שחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות