יום חמישי , אוגוסט 16 2018
דף הבית / האמא של יהוד-מונוסון

האמא של יהוד-מונוסון

הילה נגר מיהוד (30) חייכנית ומלאת אנרגיות חיוביות, ניצלה את כישוריה המקצועיים, כמנהלת שיווק דיגיטלי, והקימה את קבוצת הנשים בפייסבוק : 'המאמות של יהוד -מונוסון'. לאחרונה הקימה ביהוד את "תכלס - קבוצה לניהול קידום ושיווק בעלי עסקים"

21762104_10210061692960687_1928559193850596988_n

קבוצת הנשים מנוהלת על טהרת ההתנדבות, ומונה נכון להיום- 1520 חברות, מכל בקעת אונו.'המאמות', משוחחות  וכותבות על בריאות,על אימהות, על עסקים, על התנדבות, על פעילויות חינמיות, ועל כל נושא שמעניין נשים צעירות, בשלב זה של חייהן. הן גם יוזמות מפגשי העשרה, אחת לחודש, וגם נפגשות כקבוצת הליכה, בצוותא עד לסביון השכנה, אחת לשבוע.

נגר, גדלה במושב מצליח, הגיעה לעיר רק לפני כארבע שנים, והביאה עמה את רוח הקהילתיות והשיתוף, שהכירה בשבילי המושב. בפוסט שכתבה ב-'מאמות' רשמה: "הדבר שאני הכי אוהבת הוא לפגוש אנשים, ולצחוק הרבה, ללמוד ולהתפתח". בעבר הייתה מדריכת מחשבים, כיום היא מלווה בעלי עסקים, בתחום השיווק הדיגיטלי. היא נשואה לעוז, ואם צעירה לשני ילדים בגילאי: אגם בת שלוש ואופק בן שנה.

לבד מפעילותה הציבורית וההתנדבותית הענפה, היא עצמאית המנהלת יחד עם שותפתה, הדס יוספוביץ', מיזם המיועד לבעלי עסקים, בשם 'קבוצות תכלס – לניהול קידום ושיווק בעלי עסקים'. נגר, אינה מסתפקת בהתנדבות אחת, היא משתתפת  גם בפרוייקט 'העצמה נשית', בשיתוף העירייה. כאן מלמדים כיצד לנהל פרויקטים על מנת לקדם אותם ביהוד. נגר: "אני מעוניינת לקדם נשים, להעצים ולהעניק ביטחון, ודרך כיצד להאמין בעצמן. גם במקרה שאין להן עבודה, או בשינוי קרירה".

מדוע הקמת את 'המאמות'?
"היו לי חששות כאשר עברתי  מהמושב לעיר. הייתי בערך בחודש הרביעי להריוני הראשון, לא כל כך הכרתי אנשים ביהוד, והחלטתי שאני מקימה את קבוצת הפייסבוק. לא היו אז בכלל קבוצות אימהות בעיר, חיפשתי להיפגש עם אימהות כמוני, ולהפגיש גם את הילדים. מהר מאוד בדקתי את הצרכים, מה חסר ומה אפשרי לטפח ולפני שנתיים וחצי הקמתי את 'פרויקט חשיפה' .

היכן התקיימו המפגשים? מה כלל התוכן?
כשלא היה לי איפה לקיים את מפגשי ,'פרויקט חשיפה', חגית יוסף פנתה אלי כדי לקיים את המפגשים אצלה ב- 'גן -פיציקט'. הפעילות התקיימה בשעות אחר הצהרים. המטרה שלי הייתה, שאימהות ייקחו פסק זמן ממרוץ החיים, לעזור וגם לקבל ערך. הבאתי מרצים, כולם בהתנדבות, בנושאי אימהות ולעיתים הרצאות להעשרה. כל מי שהגיעה הביאה איתה משהו קטן לנשנש, וכך דאגנו לכיבוד. כיום המפגשים מתקיימים בשיתוף עם עיריית יהוד"

איך הצלחת לרתום אנשים למיזם 'פרויקט חשיפה'?
"המנחה ידע שהוא עתיד לקבל חשיפה, שלאחריה, יוכל להציע את המוצרים שלו או את שירותיו. לדוגמה: נורית אלבוחר יועצת תדמית וסטיילינג מנכ"לית 'להתלבש נכון. להרגיש טוב'. העבירה הרצאה  על איך לחדד ולאמן, את שריר הסטייל האישי והעסקי, היה מפגש מעניין ומעשיר, בסופו היא  סיפרה לנו על המוצרים והשירותים הנוספים שלה. התוכן של המפגשים היה מגוון, ועשיתי את זה במשך כשנתיים".

מתי ואיך נוצר החיבור עם עיריית יהוד?
"זה קרה לפני שנה בערך, כשפעלנו מתוך הגן הפרטי, הרגיש לי לא נוח, למרות כל הנתינה מכל הלב, קיבלנו אותו מבעלת המקום בהתנדבות, חיפשתי להגיע לשיתוף פעולה עם העירייה. קישרו  אותי עם חן שכטר, שבזמנו  התנדבה בעירייה, וכיום היא עובדת כאחראית על מרכז הצעירים. היא אפשרה לי לקיים את הפעילות בבית 'מפעל הפיס' – מרכז צעירים'.

מה  חשבת כשהקמת את 'תכלס'?
"לכל בעל עסק, קיימת התשוקה שהניעה אותו לפתוח את העסק. לדעתי, במידה ויקבל את הכלים הנכונים, הוא יכול להגשים כל יעד ומטרה. אישית, מגיל קטן ידעתי שאני רוצה להיות עצמאית. בגיל 23 יצאתי לעצמאות, ושילבתי זאת עם עבודה כשכירה במשך תקופה. בתקופת הריוני השני, לפני שנה וחצי בערך, כאשר הבנתי שאני היחידה ששולטת בהכנסות שלי, כדאי שאקח את עצמי בידיים. בספטמבר לפני שנה, הקמנו שתי קבוצות לנשים עצמאיות. השנה בחרנו לעשות קבוצות נטוורקינג לנשים וגברים יחד, המפגשים מתקיים אחת לשבועיים בשיתוף עם העירייה".

'תכלס' עם שותפתה הדס יוסופוביץ'

 איך נוצר החיבור עם שותפתך הדס?
"נפגשנו בקבוצה עסקית כבר לפני ארבע שנים, בגדול ידענו שתינו, שאנו רוצות לעשות משהו ביחד. שמרנו על קשר, דיברנו, צחקנו ולפני כשנה וחצי נפגשנו שוב והפעם תכלס, לשיתוף פעולה. הדס מגיעה מתחום האימון, ואני מתחום השיווק, וזהו שילוב מנצח בעיני".

מה התכנים שאתן מעבירות בקבוצת תכלס?
"אנו מקיימים מפגשי נטוורקינג כל שבועיים, בשיתוף עם העירייה ומרכז הצעירים.  השאיפה שלנו ליצור שיתופי פעולה בין בעלי עסקים, שיגדילו את מאגר הלקוחות שלהם, כי ביחד זה הרבה יותר קל.בנוסף אני מלווה בעלי עסקים גם בשגרה, מנהלת דפי פייסבוק, מעבירות סדנאות בקבוצות או באופן פרטני, לפי הביקוש".
איך זה נעשה בפועל ובאיזו תדירות?
יש מפגשי בוקר ומפגשי ערב ,בשעות הבוקר החל מהשעה 8:30 עד 12:30 ובשעות הערב 20:00-22:30.יש כיבוד קל, סבב הכרות, הרצאה, פעילות ליצירת שיתופי פעולה ולהגדלת מאגר הלקוחות. אנו נותנים למשתתפים תרגילים יצירתיים ושונים, לדוגמה:  שאלות לחשיבה אישית: 'מי הלקוח האידיאלי שלי? מה הצרכים שלו ? ואילו בעלי עסקים משלימים לעסק שלי?'  לאחר שכל אחד ענה לבדו על השאלות, יושבים בקבוצות קטנות לסיעור מוחות. בנוסף, כל עצמאי יוצא מהשגרה, פוגש עוד בעלי עסקים שחווים אתגרים, ומבינים שאנחנו לא לבד… עולה, כי כל בעל עסק יכול לתרום ולהיתרם, גם מעצם המפגש. מכאן יוצאים עם שיתופי פעולה".

איך קיבצת  את המשתתפים?
"מקרב הלקוחות שלי והלקוחות של שותפתי הדס, וכמובן באמצעות פרסומים בפייס. למפגש הראשון הגיעו 16 בעלות עסקים, במקרה יצא שרק נשים..יש לנו גם קבוצות פייסבוק עסקיות נוספות שאנחנו מנהלות: 'בעלי עסקים נפגשים כדי לעשות עסקים,גם לתושבי רמת גן גבעתיים תל אביב והסביבה".

3 תגובות

  1. מהממת ! גאווה של כולנו
    האישה שעליה נכתב מעשים ולא דיבורים
    מדהימה עם נתינה בלתי ניתנת לעצירה !!!

  2. לאור הפניות הרבות שאני מקבלת בפרטי,
    אני מצרפת כאן את הקישור לקבוצת |"המאמות של יהוד מונוסון"
    מוזמנות להצטרף לקהילה המדהימה שלנו:

    https://www.facebook.com/groups/132628807079242/

    וקישור למפגשי הנטוורקינג של "קבוצות תכלס- לניהול קידום ושיווק עסקים"

    https://lp.vp4.me/gmiy=?ono

    תודה רבה לכולם על התגובות החמות, כאן ובפרטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

יוסי בן דוד בבית המשפט

הפרקליטות מודיעה – אין תהליך גישור, המשפט הפלילי נגד בן דוד נמשך

נלחמים בשחיתות הציבורית – משפטו הפלילי של יוסי בן דוד, המועמד לראשות העיר יהוד מונוסון …