יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / מדורים / הדשא של השכן כבר לא ירוק יותר

הדשא של השכן כבר לא ירוק יותר

רוצים שהדשא שלכם יהיה הרבה יותר ירוק מזה של השכן?!  "זה ממש קל', אומר שמעון הגנן, ומסביר איך מייצרים  את הקסם הזה, "פשוט שמים חומר בשם אמוניה, הגורם לדשא שלכם להראות רענן וירוק".

שמעון הגנן
תוכן מקודם

שמחה רבה – האביב הגיע גם לגינה. בימים אלו, כשהשמש מפציעה יותר ויותר, במיוחד אחרי תנומת החורף ארוכה, הדשא נראה סובל. מראהו יבש ולעיתים גם מלא עשביה. נדרש טיפול מקצועי בגינתכם עם בוא האביב, שלאחריו ,אל תתפלאו אם השכן שלכן ישאל בנימוס: ‘מי מטפל בגינה שלכם?!’
שמעון הגנן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באביב, כשהטבע מתעורר לחיים כולל הגינות, נדרש טיפול עונתי, גם  כדי לגרום  לפריחה ולבלוב מחודשים. התייעצנו עם שמעון הגנן, באילו צעדים נדרשים על מנת  שהגינה שלכם תראה במיטבה.

שמעון: “עם תום עונת החורף, דבר ראשון נדרש לנקות את הגינה מעשבייה, לגזום את השיחים הקיימים , לחדש פרחים עונתיים, לגזום עצים שצמחו פרא, ולהוסיף צמחים ופרחים חדשים, כדי שנוכל ליהנות מהגינה  גם באביב”.
שמעון הגנן

וזה הכל, ומה עם תחזוקה שוטפת?
“ממש לא. במידה וקיימת  מערכת ההשקיה ממוחשבת, יש  לבדוק האם היא עובדת כראוי ובמידה ולא, נדרש לתקנה. אני מגיע לבדוק  את הצנרת, במידה ויש פיצוצים או דליפות, אני מתקן . אני מכוון את המערכת להשקיה המתאימה לכל צמח עץ ולמשטח הדשא. בנוסף, מוסיף דישון מבוקר לקרקע באמצעות החדרתו למערכת ההשקיה”.

ומה עם הגיזום?
“מבחינת הגיזום, אני מוריד את כל מה הענפים והעלים היבשים, כדי שהעצים/שיחים  יצמחו כראוי, זה גם בריא ומתבקש לעץ בדיוק כמו שאנו מסתפרים.. אני מבצע גיזום אומנותי, של השיחים בכל מיני צורות יפיפיות. מבחינה בטיחותית יש לבדוק האם  אין ענפים שמפריעים, או קרובים מידי לחוטי החשמל והטלפון, או גולשים מעבר לגינה לשטח ציבורי, שבמצב זה אתם עלולים לקבל קנס מהעירייה”.

כל כך נעים לשבת בחוץ, אבל יש בגינה זבובים יתושים ושאר חרקים שמפריעים…
“זה נכון. לקראת  האביב חלק מהמזיקים כבר ממהרים להגיע לגינה, כי הם אוהבים את הלחות ולכן אני מבצע ריסוס מבוקר, על מנת להיפטר מכל הכנימות, הזבובים טורדניים, ומכל מיני זחלים או מחלות הפוגעות בצומח, וגם להיפטר מהחרקים הגורמים נזקים לצמחייה. לגבי יתושים, יש מכשירים חשמליים שמנטרלים אותם, או אבוקות עם שמן מיוחד שמרחיק בשל ריחו”.
שמעון הגנן

מה עם קצת צבע?
“בהחלט, גם הגינה רוצה להתחדש והדרך הכי מהירה היא שתילת פרחים עונתיים או רב שנתיים בעציצים, או  ישירות בתוך הקרקע. למי שאין עציצים, אשמח לספק לו גם את הפרחים הנדרשים והאדמה המתאימה לכך. זוהי עונה נהדרת לשתילת הפרחים והשיחים כגון: טגטס, פטוניות, וינקות, וגודציות שכיום רואים בעיקר בכיכרות העיר ובצדי המדרכות”.

לפרטים נוספים:
שמעון הגנן  0548345530

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות