יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / החלו הריסת הבניינים הישנים בפרויקט בינוי פינוי בקריית אונו

החלו הריסת הבניינים הישנים בפרויקט בינוי פינוי בקריית אונו

"חלומות קריית אונו", פרויקט ה"בינוי פינוי" אותו מובילות תדהר ו'שיכון ובינוי נדל"ן', שתי חברות בנייה מהמובילות בישראל, הגיע לשלב הריסת הבניינים הישנים לאחר אכלוס 2 בנינים חדשים בחודשיים האחרונים

באירוע שהתקיים אמש במעמד ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, תמיר דגן מנכ”ל שיכון ובינוי נדל”ן וגיל גבע בעלים ויו”ר קבוצת תדהר, החלו הריסת הבניינים הישנים, לאחר שדייריהם כבר נכנסו לדירותיהם החדשות. מדובר הריסה של מבני רכבת ארוכים בהם 60 דירות בנות 2-3 חדרים עם 15 כניסות ו-2 קומות בכל מבנה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כידוע, מדובר בפרויקט ‘בינוי-פינוי’ שבמסגרתו  קודם כל בונים את הבניינים החדשים, מעבירים  את בעלי הדירות לבניינים החדשים ורק לאחר מכן הורסים את הבניינים המיועדים להריסה. משמעות הדבר כי בעלי הדירות נשארו בבתיהם עד לסיום בניית הבניינים החדשים ורק לאחר שאוכלסו לאחרונה בביתם החדש והקבוע מתחיל כעת שלב ההריסה. כך נחסך עבורם המעבר לדיור זמני, על כל הטרחה הקשורה בכך.

ככל שמדובר ביזמים מהשורה הראשונה, כמו במקרה של תדהר ושיכון ובינוי נדל”ן – בעלי הדירות נהנים מליווי מקצועי צמוד ומסטנדרט שירות ברמה גבוהה לאורך כל הדרך – מהשלבים הראשונים של חתימת העסקה ועד לכניסה אל הדירות החדשות – החל משלב המשא ומתן, דרך התכנון ותהליכי הרישוי, דרך תקופת הבנייה – ועד לסיום הבנייה והאכלוס בדירות החדשות שלהם.

הדיירים כאמור אוכלסו בדירות 4-5 חדרים בשטח ממוצע של 100-119 מ”ר בבניינים החדשים והמפוארים שנבנו בסטנדרט בנייה מודרני וגבוה, עם חנייה תת קרקעית ומחסן לכל דירה. בדירות מיזוג אוויר דירתי, מערכת קולנוע ביתי, תריס חשמלי בסלון ריצוף פורצלן מזוגג, מטבח איכותי עם יחידת בילד אין ועוד. בסיכומו של דבר, הדיירים שעזבו בתים שערכם 1-1.5 מיליון ש”ח וקיבלו במקום דירתם הישנה, דירה בשכונת רייספלד מהיוקרתיות ביותר בארץ שערכה מוערך ב-  2.5-3 ₪.

פרויקט חלומות קרית אונו, בינוי פינוי, הממוקם באזור הנחשב ליוקרתי ביותר בבקעת אונו, בשכונת רייספלד המבוקשת, מהווה המשך לפרויקט המצליח של שיכון ובינוי נדלן, חלומות קריית אונו. הפרויקט כולל ארבעה בניינים  בני 11-13 קומות ו-180 יחידות דיור בסך הכל, מתוכן משווקות החברות 120 דירות בתמהיל מגוון לקהל הרחב.

הדירות בפרויקט הן בנות ארבעה, ארבעה וחצי וחמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ענקיים. כל הדירות נבנו בתכנון האדריכלי המתקדם ביותר ובסטנדרט הגבוה ביותר ולכל דירה שתי חניות, מחסן ומרפסת שמש. בנייתם של שני המגדלים הראשונים כבר הסתיימה וכל הדירות בהן נמכרו. הדירות נבנות על-פי התקן לבנייה הירוקה 5281, כפי ש’שיכון ובינוי נדל”ן’ בונה בכל הפרויקטים שלה.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו:  “פרויקט בינוי פינוי, בו קודם בונים את הדירות החדשות ולאחר שהדיירים הוותיקים עברו למבנה החדש  הורסים את המבנה הישן, הינו ראשון מסוג זה בישראל. שיתוף הפעולה בין העירייה לתושבים ולחברת הבנייה מאפשר הריסת הבניינים לשם הרחבת רחוב שלמה המלך לכל אורכו, מאזור הקניון ועד דרך בן גוריון, ויאפשר כניסה ויציאה מהירות יותר אל העיר וממנה”.

תמיר דגן, מנכ”ל שיכון ובינוי נדל”ן: “היקפי הפרויקטים של התחדשות עירונית מצביעים על מגמה של התפתחות משמעותית ומרשימה. שיכון ובינוי נדל”ן מרחיבה ותמשיך להרחיב את פעילותה בתחום. התחדשות עירונית אינה רק הריסה ובנייה של מבנים חדשים, אלה שינוי ושדרוג מרקם החיים בסביבת הפרויקט מהקצה לקצה. פרויקט חלומות קריית אונו בשכונת רייספלד הוא הוכחה חיה לשילוב מקסימלי ומתבקש בין הקמת שכונת מגורים חדשה בעיר לבין התחדשות עירונית במיטבה”.

גיל גבע, בעלים ויו”ר קבוצת תדהר:  “אנו אמנם במחצית הדרך של הפרויקט אך אין ספק כי מדובר בפרויקט המייצר ערך אמיתי  לדיירי הפרויקט לתושבי השכונה ולעיר קריית אונו, בהגדלת היצע הדירות, התחדשות השכונה ושיפור פני העיר. מדובר בפרויקט ייחודי ומאתגר בו קודם בנינו את הבניינים החדשים, אכלסנו את הדיירים וכעת אנו מתפנים להריסת הבניינים הישנים, זאת על מנת לא לפגוע בשגרת חייהם של דיירי השכונה. מתווה זה הינו תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין כל בעלי העניין, העירייה, רמ”י התושבים והיזמים. נמשיך להתמקד בתחום ההתחדשות העירונית אשר יוצר  הזדמנות אמיתית  להגדלת היצע הדירות באזורי ביקוש ומהווה פתרון הולם למצוקת הדיור בישראל.
צילום: אופוסמדיה 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות