יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הילדים חוזרים לבית הספר בסוף הקיץ? אלה החנויות שאתם צריכים לבקר

הילדים חוזרים לבית הספר בסוף הקיץ? אלה החנויות שאתם צריכים לבקר

ציוד חדש לבית הספר מעניק לילדים את המוטיבציה שהם צריכים כדי להצליח בשנת הלימודים הבאה. אז איך עוזרים לילדים להתחיל שנה חדשה ומה צריך להביא לבית הספר, אלה החנויות שיעשו לכם סדר בדברים.

חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר

אם כמו בכל שנה אתם נזכרים רק לקראת סוף הקיץ לקנות ציוד לילדים אז הכתבה הבאה בשבילכם! השנה במקום לחכות לרגע האחרון אספנו עבורכם את חנויות כלי הציוד והצעצועים הכי שוות באזור בקעת אונו כך שתוכלו כבר עכשיו לנצל את כל המבצעים הכי שווים לקראת החזרה לבית הספר ולסיים את סאגת החזרה ללימודים עוד לפני שהילדים מתחילים לשגע אתכם. הצטרפו אלינו וגלו מי הן החנויות שהכי יעזרו לכן להכין את הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה!

כפר השעשועים – אור יהודה

כפר השעשועים אור יהודה
כפר השעשועים אור יהודה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מי שנכנס בשלוש השנים האחרונות לכפר השעשועים שבאור יהודה בוודאי שם לב שהמקום עשה מהפך והפך מלכלוכית המוזנחת לסינדרלה המטופחת. לפני כשלוש שנים נכנסה לכפר השעשועים הנהלה חדשה אשר החליפה את החזון הישן שהיה נוכח במקום בחזון חדש ומרענן שמביא איתו רוח חדשה וגישה שונה לחלוטין. השם אומנם נשאר אותו דבר אך מעבר לזה אפשר לומר שהמקום נולד מחדש.

את הנהלת החנות לקחו על עצמם שני אחים שבאו עם חזון ברור להפוך את המקום לone stop shop או בתרגום חופשי לחנות בה תוכלו למצוא הכל כך שלא תצטרכו ללכת לשום מקום אחר להשלמות ציוד וכלים. עד כמה השקיעו מחשבה בגישה זו? מי שהגיע לדוגמא בפורים האחרון לקנות תחפושת לילדים יכל למצוא במקום לא פחות משתי תופרות שנכחו במקום אליהן הגיעו אנשים לסדר ולהתאים את התחפושת כך שתתאים בדיוק למידותיהם. זו רק דוגמא אחת מיני רבות למחשבה המיוחדת בה מחזיקים האחים שכל מטרתה הוא לחסוך לכם זמן וכסף ולהבטיח שהמסלול שתעשו יהיה מהבית לכפר השעשועים ובחזרה בלי שום צורך לעשות עצירות בדרך.

כפר השעשועים שבאור יהודה מציע ללקוחותיו פתרונות מכל הסוגים ללא יוצא מן הכלל, החל מציוד ללימודים, דרך ציוד ספורט ועד מחלקת הצעצועים, מסיבוב במקום תוכלו למצוא כל מה שתחפשו וייתכן ובדרך אף תאספו כמה דברים שבכלל לא ידעתם שאתם צריכים.
החנות מציעה מגוון מחלקות ביניהן מחלקת תיקים, מחלקת יצירה, מחלקת כלי כתיבה, מחלקת ספורט, מחלקת עץ, מחלקת חצר וגינה, מחלקת צעצועים, מחלקת יום הולדת ועוד. כך למשל מי שמגיע לחנות יכול למצוא כל דבר הקשור בימי הולדת כגון מתנות, בלונים, עטיפות, נרות ועוד.

את המחלקות השונות שתמצאו במקום ממלאים מגוון המותגים המובילים בכל תחום כך שאם תרצו תיקי גב תוכלו למצוא תיקים של ג’אנס ספורט, אדידס, קל גב, אנדר ארמור ועוד. אם תחפשו כלי כתיבה תוכלו למצוא ציוד לימודים של מותג מאפד האיכותי. ואם תחליטו להתפרע אפילו תצליחו למצוא במקום בריכות אינטקס ( בריכות עמודים ), רק תבטיחו שתזמינו אותנו לטבילה מיד אחרי שאתם מסיימים למלא אותה!
את ההרפתקה בין מחלקות החנות השונות כמובן תעברו בעצמכם אך המוכרים המקצועיים שבמקום תמיד שמחים לעזור ולענות לכל שאלה שתישאלו והם ידאגו שתמצאו כל מה שאתם צריכים גם אם אתם אפילו לא יודעים מה אתם צריכים!

אלפי תיקים שונים
אלפי תיקים שונים

לקראת החזרה לבית הספר כפר השעשועים מכין את עצמו לעזור לילדים להתכונן לשנה החדשה עם חולצות בית ספר, מכונות לעטיפת ספרי לימוד, ציוד לימודים ואפילו אירועים לילדים לקראת שנת הלימודים הבאה כמו האירוע שנערך לא מזמן בהשתתפות מיכל דליות הלא היא סופר נני המפורסמת.
לסיכום, תוכלו למצוא בכפר השעשועים כל מה שתצטרכו ואם החלטתם לקנות מתנה לחבר או משפחה שגרים רחוק תוכלו אפילו לצרף פתק החלפה כך שהם יוכלו להחליף את המתנה בכל סניף מתוך עשרות הסניפים שהרשת מחזיקה ברחבי הארץ.

שעות פעילות:
א-ה’: 09:00-20:00
שישי: 08:00-15:00

ציוד חזרה לבית ספר
ציוד חזרה לבית ספר

כתובת: החרושת 5, אור יהודה, אזור תעשייה
טלפון: 03-5335980

ספרי דייב

ספרי דייב תחגוג בספטמבר השנה 20 שנות פעילות מאז התחילה את דרכה כחנות ספרים קטנטנה במדרחוב. מאז הקמתה עברה החנות מניהולו של האב דייב אל כלל המשפחה והפכה לעסק משפחתי בו עובדים אבא, אמא ושלושת הילדים. ההרכב הזה של משפחה שלמה ומגובשת שדואגת יחד לניהול החנות יצר מקום בעל אווירה קסומה כשכל אחד מבני המשפחה תורם בתורו מהידע והכישורים שלו לבניית וטיפוח העסק וכמובן שהתוצאה היא מעל לכל המצופה. זהו סיפור על חנות קטנה שהתחילה עם חזון של בן אדם אחד והפכה במרוצת השנים לבית מושקע עבור ילדים ויוצרים אליו מגיעים לא רק כדי לקנות ציוד אלא גם כדי ללמוד על יצירה, אומנות, ויצירתיות.

ספרי דייב - כלי יצירה וציוד ללימודים
ספרי דייב – כלי יצירה וציוד ללימודים

כשנכנסים לחנות קל מיד לראות כמה השקעה ואהבה הועברו בפיתוח ובעיצוב שלה. החנות שהתחילה את דרכה כחנות ספרים הפכה עם השנים לחנות המציעה פתרונות וציוד לכל הקשור ביצירה, באומונות ובטרנד ה-DIY ( עשה זאת בעצמך ).
בסיבוב קצר בחנות תוכלו למצוא כל מה שתוכלו לחשוב עליו הקשור ביצירה החל מעפרונות מיוחדים לרישום ולציור, צבעי שמן, אקריליק, קנבסים, ניירות, דבק מיוחד, חרוזים, חוטים, תפירה, סריגה ו.. בקיצור, הבנתם את הקטע, ספרי דייב מחזיקים בכל מה שאתם צריכים בשביל ליצור יצירת אומנות של פעם בחיים.
דבר שממש הלהיב אותנו היה הגיוון הרב בכלים ובחומרי העבודה שהמקום מציע. אם בעבר חנויות יצירה היו מחזיקות בעיקר עפרונות לרישום, צבעים וניירות היום אפשר למצוא בספרי דייב חומרים ליצירת אומנות שכנראה שעדיין לא נתקלתם בהם כך שכל אדם וילד יכול למצוא את הכלי הייחודי עבורו ליצירה!

ספרי דייב - כלי יצירה וציוד ללימודים
ספרי דייב – כלי יצירה וציוד ללימודים

המשפחה שמנהלת את החנות נוכחת ועובדת כחלק מהצוות אך כשחנות כזו הופכת למפעל חייך העסק הופך ליותר מרק עבודה וזה בדיוק מה שקרה בספרי דייב. החנות מעוצבת בצורה מדליקה ומכילה מלא פיצ’יפקעס ודברים מגניבים שמבטיחים לשמור אתכם בחנות ליותר זמן משתכננתם. את תקרת החנות הפכו למסילת רכבת אשר עליה נוסעת רכבת המטיילת ללא הפסקה מעל לראשיהם של הלקוחות לאורך החנות ויצירות אומנות ומודלים שהוכנו על ידי האחים פזורות לאורך החנות כשכל מי שרוצה מוזמן להתייעץ וללמוד כיצד ליצור את אותן היצירות המעניינות.

אם יש דבר שעליו שמים דגש בחנות זה השירות והמקצועיות של הצוות שנמצא במקום ורק מחכה לעזור ולתת יד לכל צורך שיש ללקוחות. חלק מהכיף בחנות מסוג כזה הוא שילדים ואנשים לא באים למקום רק כדי לקנות חומרים ליצירה אלא גם כדי לקבל השראה וללמוד בפועל כיצד ליצור וזה המקום שבו האחים מצטיינים ובאים לעזרתם של הלקוחות עם טיפים והדרכות שימושיות על דרך ההכנה של היצירות שמקשטות את החנות.

מעבר לצעצועים וכלי יצירה למיניהם המקום גם מוכר ספרי לימוד חדשים וישנים וכן מחזיק ב-2 מכונות עטיפה שיעזרו לכם לעטוף את הספרים של הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה. ונוסף על כך החנות יוצאת במבצע לרגל השנה החדשה בה היא מוכרת מילון אוקספורד מדגם XF7 במחיר של 249 במקום 298 שקלים(הנחה של קרוב ל50 שקלים).

נוכל לכתוב עוד הרבה על החנות המומלצת הזו אך בסופו של דבר עדיף מראה עיניים על מראה כתבה באתר ואנחנו ממליצים לכם לקפוץ בעצמכם ולהינות מחוויה ייחודית!

שעות פעילות:
א-ה’ (מלבד יום ג’ ): 19:00-08:00
ג’: 16:00-08:00
ו’: 14:00-08:00

ספרי דייב - כלי יצירה וציוד ללימודים
ספרי דייב – כלי יצירה וציוד ללימודים

כתובת: אברהם גירון 6, יהוד
טלפון: 03-6323114
פקס: 03-6323113

צעצועי מלניק

צעצועי מלניק הם מהמקומות האלה שברגע שנכנסתם אליהם אף פעם לא באמת יצאתם. המקום שקיים כבר מ1969 ויחגוג בשנה הבאה יובל, הוא ה-מקום עבור הורים וילדיהם שבאים לרכוש ציוד ללימודים לקראת שנת הלימודים הבאה או לפנק את הילד עם איזה צעצוע חדש.
למי שלא מכיר את צעצועי מלניק מדובר בחנות וותיקה המתמחה בעולם הילדים על כל צורותיו. השאיפה של המקום היא לדאוג לכל ילד בכל גיל ולוודא שבחנות ימצא את כל מה שהוא רוצה וצריך“חשוב לנו שהצוות בחנות יהיה מקצועי ויתן שירות מעולה ללקוחות שלנו” מסבירה בתיה הבעלים של המקום. וזו גם הסיבה לכך שהחנות מציעה מבחר כלכך גדול של מוצרים. כשתגיעו לחנות תוכלו למצוא הכל החל מצעצועי תינוקות, בובות, משחקי הרכבה, משחקי ספורט, ציוד משרדי, ציוד לימודי ועוד.

צעצועי מלניק - ציוד חזרה לבית הספר
צעצועי מלניק – ציוד חזרה לבית הספר

לקראת החופש הגדול אתם מתכוננים לחודשיים בהם הילדים יהיו בבית ואתם תצטרכו לחשוב על דרכים יצירתיות להעסיק אותם כדי שלא יציירו על הריצפה ויטפסו על התיקרה. מי שמחפש דרך טובה להעסיק את הילדים וגם לתת להם איזה ערך מוסף יכול להגיע לצעצועי מלניק ולמצוא מגוון רחב של חומרי יצירה שיבטיחו להוציא את הילדים מהמסכים ובחזרה אל החיים האמיתיים. בחנות תוכלו למצוא צבעים מכל הסוגים לציור על קאנבס, חרוזים להכנת תכשיטים, חוברות ציור, בצק, פלסטלינה ועוד מגוון מוצרים שיבטיחו לכם שקט ולילד שעות של כיף.

צעצועי מלניק - ציוד חזרה לבית הספר
צעצועי מלניק – ציוד חזרה לבית הספר

צ’ופר קטן לילדים שחוזרים ללימודים הוא חבילת ספרי לימוד בהכנה מראש לקראת שנת הלימודים הבאה. אין דבר שעושה לילד יותר חשק ומוטיבציה להתחלה של שנה חדשה מריח של ספרים חדשים ללא קישקושים וללא קימוטים. הורים שרוצים לפנק את ילדיהם בחבילת ספרים חדשה יוכלו להביא את רשימת הספרים ולקבל טלפון ברגע שהחבילה מוכנה. בנוסף ניתן לבקש אפילו שיעטפו במקום את הספרים כך שכל מה שנותר הוא פשוט לאסוף את החבילה ולהביא לילד.

צעצועי מלניק היא לא סתם עוד חנות צעצועים, זה הוא מקום עם היסטוריה שליווה רבים מהילדים באזור לאורך השנים היפות שלהם עד שאלה חזרו עם ילדיהם והמשיכו את השושלת. המקום הוא בית קבוע באווירה טובה ונעימה שאליו לוקחים את הילדים לסיבוב כיף למצוא פיצ’יפקעס מכל הסוגים, משחקים וציוד לימודי.

צעצועי מלניק - ציוד חזרה לבית הספר
צעצועי מלניק – ציוד חזרה לבית הספר

לקראת שנת הלימודים צעצועי מלניק יוצאים במבצע הנחות על ילקוטים וציוד חזרה לבית הספר. ובנוסף ישנה 5% הנחה נוספת על כל קניה מעל 200 ש”ח. מי שמעוניין בפרטים נוספים או סתם רוצה לשאול שאלה יכול להתקשר כבר עכשיו לקבלת מענה או אפילו לקפוץ לחנות ולמצוא את מה שהוא צריך!

שעות פתיחה:
א’-ה’: 19:30-08:00
ו’: 14:00-08:00

צעצועי מלניק - ציוד חזרה לבית הספר
צעצועי מלניק – ציוד חזרה לבית הספר

כתובת: רח העבודה 16, אור יהודה
מספר טלפון: 03-5334035

פקירי יגאל

חנות פקירי יגאל במרכז המסחרי רימון קיימת כבר למעלה מ40 שנה ועזרה לגדל דורות של תלמידים מתרגשים שעושים את דרכם בימיהם הראשונים בבית הספר היסודי ובימיהם האחרונים בתיכון. מדובר בחנות שמוקדשת כל כולה לילדים ועושה סדר בין כל מה שילדים צריכים לקראת החזרה לבית הספר.

פקירי יגאל - מכשירי כתיבה
פקירי יגאל – מכשירי כתיבה

היתרון הגדול של החנות הוא שהיא דואגת מא’ ועד ת’ לכל מה שילד צריך לקראת שנת הלימודים הבאה. אם זה חולצות לבתי הספר השונים, ילקוטים, ספרי לימוד, מכשירי כתיבה ועוד, בפקירי מובטח לכם שתמצאו כל מה שאתם צריכים ככה שלא תצטרכו לעשות השלמות מחנויות אחרות.
כך לדוגמא, מי שמעוניין לקנות חולצות בית ספר לכל אחד מבתי הספר הנמצאים באזור יוכל למצוא חולצות איכותיות ונוחות שעליהן מודפס לוגו בית הספר במחיר מבצע של 7 ב100; מספיק לכל שנת הלימודים הקרובה. נוסף על כך, מי שיש לו חולצות חלקות ומעוניין לבוא ולהטביע את את סמל בית הספר על החולצות יכול לעשות זאת גם בחנות.

פקירי יגאל - מכשירי כתיבה
פקירי יגאל – מכשירי כתיבה

עם התגברות תרבות הצריכה והמרדף אחרי ציוד לימודי חדש “מהניילון” נטשו חנויות רבות את מכירת ספרי הלימוד יד שניה שבעבר הציעו ללקוחות. בפקירי עם זאת מבינים את הצורך ומגבלות התקציב הקיימות ברכישה של ציוד חדש לילדים, דבר שיכול להגיע לסכומים גבוהים ביותר. לכן החנות מציעה בנוסף על ספרי הלימוד החדשים גם ספרי לימוד משומשים ב50% שאותם ניתן לעטוף בחנות למראה חדש שיבטיח שהילד שלכם יתרגש להגיע כל יום לבית הספר ( לפחות בשבוע הראשון עד שיבין למה הוא הכניס את עצמו ). ואם במקרה יש לכם ספרי לימוד ישנים בבית או כאלה שהעטיפה כבר ירדה מהם תוכלו להגיע לחנות ולעטוף את כל הספרים שיש לכם בעזרת המכונה הנמצאת במקום שמשתמשת בניילון איכותי ומיוחד שנשמר לאורך כל השנה ושומר על הספר.

פקירי יגאל - מכשירי כתיבה
פקירי יגאל – מכשירי כתיבה

יש לציין שמעבר לכלי ציוד ללימודים החנות מציעה גם מגוון צעצועים לכל הגילאים. מבצע מגניב שאהבנו בתור חובבי לגו הוא המבצע לכבוד החופש הגדול שמציע את כל הלגו בחנות במחיר של 25% הנחהמעבר לכך אפשר למצוא בחנות עוד מלא צעצועים מגניבים לילדים שמבטיחים לכם קצת שקט ונחת בזמן שהם מעסיקים את עצמם עם הצעצוע החדש המגניב שהם קיבלו.

לסיכום, אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו למצוא את כל הציוד שילדיכם צריכים לקראת שנת הלימודים הבאה תוכלו להגיע לחנות פקירי ולסיים הכל בפעם אחת.

שעות פתיחה:
א-ה’: 19:00-08:00
ו’: 14:00-08:00

פקירי יגאל - מכשירי כתיבה
פקירי יגאל – מכשירי כתיבה

כתובת: מרכז מסחרי רימון, קריית אונו
טלפון: 03-6357987
פקס: 03-5354348

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות