שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / הכי איטלקיה באור יהודה

הכי איטלקיה באור יהודה

''הפיצה זכתה במקום הראשון במצעד המנות הכי פופולריות. וזה לא במקרה", כך אומרים בפיצריה החדשה, 'כמעט חינם', שנפתחה ממש בשבוע שעבר, באור יהודה.

פיצה חדשה באור יהודה –  כמה שבועות לפני פסח, נפתחה פיצה חדשה. כדי להשאיר את הטעם לימים של אחרי החג.
פיצה כמעט חינם היא רשת, ממטולה ועד אילת, כאשר הבחירה לפתוח באור יהודה, לא הייתה מקרית, אלא משום שהעיר נחשבת כבירת האוכל הטעים במדינה. המנהל יהודה שזירי: “יש לנו את הבצק הכי טעים בארץ! נבדקנו בתוכנית ‘חסכון’ בערוץ 2 וזכינו במקום הראשון! נמצא כי אנו משתמשים בחומרים הכי טובים שיש בשוק. יש לנו כשרות מהדרין של בד”צ בית יוסף. אנו מכינים את כל הפיצות במקום, מחומרים טבעיים וטעימים ואחרי חג הפסח נוסיף לתפריט גם פסטות, רביולי ותפוחי אדמה מוקרמים”.
פיצה כמעט חינם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בפיצה כמעט חינם, מחירה של  פיצה מרגריטה בסיסית, עולה 20 שקל בלבד, אבל כאן שמים על הרוטב, גבינת עמק אמיתית, ולא תחליפי גבינה צהובה. ממש קשה להתאפק כאשר מריחים מהתנור את ריח בצק השמרים הטרי, הנאפה יחד עם גבינה צהובה שנמסה ומתחתיה רוטב עגבניות. מי שאוהב לגוון ,יש לנו שלל תוספות כגון: זיתים ירוקים ושחורים, פטריות, בולגרית, בצל, טונה, תירס, פלפל חריף, ביצה קשה, חצילים, ועגבניה. כאשר כל תוספת- בחמישה שקלים בממוצע.
יהודה מדגיש כי בפיצה כמעט חינם, מכינים את הפיצות לפי דרישת לקוח, בצק עבה/דק. “אנו מקפידים כאן על אסטטיות וניקיון, הרוטב שלנו מעולה, בטעם של פעם”. אם לא תבואו- לפחות תזמינו…

לפרטים:
פיצה ‘כמעט חינם’  רחוב בן פורת 70
035550720

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות