יום שלישי , אפריל 23 2024
דף הבית / חדשות חמות / הכי חשוב לגב – הכסאות במשרד

הכי חשוב לגב – הכסאות במשרד

על מה אתם יושבים כל היום? לא כולם נותנים את הדעת לחשיבות השימוש בכיסאות המשרד, עליהם יושבים כמעט את כל היום, ומדוע לא? ידוע כי הנוחות ואופן הישיבה מכתיב לעיתים את קצב העבודה.

סניף צומת גן דרום
סניף צומת גן דרום

אז לא משנה אם אתם אוהבים שהכל יהיה בסביבת העבודה שלכם צבעוני או שחור –לבן, חשוב שתדעו לבחור את הריהוט הנכון, נכון וזה אומר שתגיעו לארגמן מתכת, כדי לבחור את המוצרים שאתם הכי מתחברים אליהם, באיכות מעולה ובמחיר שישאיר את המתחרים מאחור. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המוטו של חברת ‘ארגמן מתכת’ אומר: “אנחנו מבטיחים תמיכה מלאה וזמינות קבועה במחסן גם שהכמויות המבוקשות הן גדולות. השירות, המקצועיות והכרת התחום לעומקו, הם המספקים ללקוח פתרונות שעושים את ההבדל”.

ארגמן מתכת ,היא בדיוק הכתובת למעסיקים ולבעלי עסקים עצמאים, למוסדות חינוך, להורים שדואגים לילדם שמכין שיעורי בית, וגם לעורכי דין שהלקוחות ימתינו על ספה נוחה, ועוד. לכל אלה, קיימים שתי אולמות תצוגה: האחת בחולון והשנייה בגן דרום וקיים מבחר ענק של  ריהוט בלעדי, במיוחד למשרדים, שהופכים את המקום ידידותי ומזמין במיוחד .

ארגמן מתכת
ארגמן מתכת

בחברת ארגמן מתכת ,הולכים על העיצוב העכשווי של ריהוט המשלב מתכת עם פלסטיק, ש-‘זורק’ כתמי צבע ומעיר את המשרד, מהצבעים האפורים והחומים, ששלטו עד לא מכבר.

יש כאן  היצע אדיר של מוצרי ריהוט וישיבה, בייצור עצמי ומייבוא בלעדי, ממתכת, פלסטיק, עץ, דמוי עור, ראטן, עור אמיתי, ואלומיניום, וכל אחד יכול למצוא את המוצרים שהוא מתחבר אליהם ברמה האישית. ניתן לרכוש כאן לא רק ריהוט משרדי, אלא גם ריהוט מוסדי, ואפילו רהיטי גן. בין לקוחות החברה נמצאים גם בתי חולים, אודיטוריום, מוסדות השכלה למיניהם, מסעדות, ברים, בתי קפה, חדרי אוכל, אולמות אירועים, קליניקות יוקרתיות, טרמינלים, קפיטריות, חדרי לימוד, הרצאות והדרכה, מערכות רהוט למשרדים- הן למנכ”ל והן למזכירה.

ולמי שאוהב לבחור ולעצב בעצמו את התמהיל יש לחברת ארגמן מתכת את האפשרות והיכולת, לקחת מוצר משלב התכנון ועד לשלב הייצור הסדרתי, על פי בקשת הלקוח. בארגמן מתכת משתמשים  בטכנולוגיית ייצור מהמתקדמים ביותר בתחום כמו: מכונות לייזר, רובוטים אוטומטים לריתוך, מכונות לכיפוף צינורות C.N.C, מכונות לכיפוף ועיבוד פחים ומערך אוטומטי לצביעה אלקטרוסטטית בתנור. ולכל אלו שמתלבטים יש בחברה שירותי יעוץ והדרכה, שניתן להיעזר בהם. לקוחות ארגמן מתכת כבר יודעים שישנה אפשרות לשילוב בין עיצוב אלגנטי, במבחר צבעים,והחשוב מכל- יש לחברה זו ניסיון רב שנים וייצור מחומרים איכותיים המאפשרים שילוב של נוחות ועיצוב חדשני. מוזמנים לבוא ולהתרשם.

לפרטים: ארגמן מתכת
סניף חולון, רחוב הפלד 34
סניף גן הדרום, כביש 42 מחלף אשדוד
שירות לקוחות: 08-9332888

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רני רהב פלנתניה מרכז מדע חלל ותרבות. צילום: רן אליהו

מעל 170 אתרי מורשת וטבע ייפתחו בחינם לציבור במהלך חול המועד פסח

תפריט נגישות