יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / כללי / המדבירים המומלצים לשנת 2024 בבקעת אונו

המדבירים המומלצים לשנת 2024 בבקעת אונו

מדביר מומלץ בבקעת אונו

הבית שוב מלא במזיקים? מדביר הוא הפיתרון האפקטיבי ביותר להתמודדות עם היצורים הקטנים שמוציאים אותנו משלוותנו. אך בשביל להזמין חברת הדברה חשוב לדעת קודם כל איזו חברה הכי מתאימה לבעיה שלכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אין מה לעשות, הקיץ מביא איתו הרבה דברים טובים וכיפים אבל ביחד עם הדברים הטובים הללו אנחנו צריכים להתמודד גם עם מכות מזיקים ולטפל בדיירים החדשים שעברו לגור איתנו ורק עושים נזקים.

אם אתם גרים ביהוד, קריית אונו, אור יהודה או גבעת שמואל ואתם מחפשים חברת הדברה שתשלח לכם מדבר מקצועי שיטפל לכם בבעיה, הגעתם למקום הנכון.

הכנו לכם רשימה של המדבירים הטובים ביותר באזור בקעת אונו והסביבה.

גל ג’וק

מדביר מקצועי הוא אחד שיודע להתמודד עם מגוון הבעיות והמזיקים שעלולים להפריע לנו בסדר היום, בין אם מדובר במזיקים בהם נתקלים בשכיחות גבוהה יותר כמו עכברים או נחשים ובין אם מדובר במזיקים שאת הנזק שלהם אפשר לראות בבירור בעוד שאת המזיקים עצמם לא ניתן למצוא.
המדביר גל הידוע בכינוי גל ג’וק הוא מכיר ומתמצא בעולם המזיקים כאילו היה כף ידו, מעבר להדברה של המזיקים הנפוצים יותר גל יעזור לכם להתמודד גם מזיקים פחות מוכרים כמו חדקונית הדקל שאוהבת לאכול לנו את עצי הדקל ועצי הנוי או טרמיטים שמחכים שניקנה שידה חדשה רק כדי שיוכלו להתחיל לכרסם לנו אותה.

הדברה אורגנית בבקעת אונו
הדברה אורגנית בבקעת אונו

טלפון: 1-700701171
כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו

חתן הדברות

כל השנה אנחנו מחכים לקיץ שיגיע וישטוף אותנו בשמש מחממת שתחכה לנו על חוף הים ביחד עם האבטיח והפריזבי שהיה בארון כל החורף, אבל ביחד עם היתרונות שהקיץ מביא הוא נושא איתו גם בשורות מרות בדמות של מזיקים, מכרסמים, זוחלים ויתושים שעושים את דרכם אל ביתנו וגינתנו ולא מאפשרים לנו להינות מהקיץ כמו שצריך.

בעוד שניתן להניח מלכודות לבד ברחבי הבית והגינה, הפתרון שלעיתים נדמה כזול ביותר מתגלה כיקר ביותר כשאנחנו מגלים לאחר כמה ימים שכל הניסיונות שלנו להתמודד עם בעיית המזיקים עלו בתוהו ובינתיים בעיית המזיקים רק המשיכה להחמיר.

חתן הדברות
חתן הדברות

את הפתרון לבעיות המזיקים מהם אתם סובלים תוכלו למצוא אצל מנשה חתן מחתן הדברות, מדביר מקצועי מהוויתקים בענף העוסק בתחום עוד משנת 1974 ואחראי לאינספור בתים נקיים ממזיקים בכל אזור בקעת אונו.

מנשה מחזיק בהיתרים מהמשרד להגנת הסביבה להדברה וטיפול בכל סוגי המזיקים החל מחולדות ועכברים, נחשים, ציפורים, יתושים, מקקים ושאר חרקים.

מדביר טוב בבקעת אונו
מדביר טוב בבקעת אונו

את הטיפול וההדברה עושה המדביר באמצעות שימוש בפתרונות החדשניים ביותר שקיימים בשוק שנועדו להקל על אורח חיי דיירי הבית שמזמינים את שירותי ההדברה. דוגמא נהדרת לשימוש בפתרונות נוחים יותר בהם משתמש המדביר הוא טיפול בג’ל נגד התיקן הגרמני, השימוש בג’ל מאפשר לבצע את ההדברה ללא הוצאה של הכלים מהארון ובכך נחסכות שעות של סדר וניקיון.

מתכננים לערוך אירוע בחצר באזור בקעת אונו ולהזמין אורחים אבל חוששים ממכת יתושים שתהרוס את האירוע? פתרון חדשני נוסף שעוזר להתמודד עם מכת היתושים הוא הדברה בבתי קרקע טרום אירוע, מה שאומר שתוכלו להזמין את המדביר כך שידביר את כל הגינה ושטח הבניין וינקה אותו מיתושים לתקופה של עד חודש ימים.

חברת ההדברה שפועלת בכל אזור בקעת אונו מבינה את הנחיצות של לקוחותיה בשימוש בשירותי הדברה ולכן מציעה מחירים נוחים וזולים משמעותית ממחירי ארגון המדבירים. נוסף על כך מי שמשתמש בשירותיי חברת ההדברה גם נהנה מאחריות לכל עבודות ההדברה בהתאם לסוג המזיק והתקופה שנקבעה מראש.

לסיכום, מי שמחפש מדביר מקצועי בעל שנים של ניסיון והצלחות בסילוק והדברת מזיקים בבקעת אונו יכול להתקשר בכל עת לקבלת ייעוץ טלפוני חינם או הזמנה של שירותי הדברה.

המדביר בעל היתר משרד איכות הסביבה מספר 270.

שעות פעילות: 19:00-07:00

כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו
מספר: 052-2595508

אלעד הדברות

כשמדבירים את הבית והגינה חשוב להבין שבדיוק כשם שהחומרים בהם משתמשים מסוכנים עבור המזיקים הם גם יכולים להיות מזיקים לא פחות עבורנו בני האדם וזו בדיוק הסיבה שבשנים האחרונות התחיל טרנד של הדברה אורגנית/ירוקה שדואגת למזער את הנזק הסביבתי כמה שרק אפשר על ידי בחירה של חומרי ריסוס בעלי רמת רעילות נמוכה שמטפלים במזיקים באופן ממוקד ויעיל.
חברת אלעד הדברות המומלצת שעובדת באזור בקעת אונו דואגת להדביר את המזיקים גם בשיטת הדברה ירוקה כך שתוכלו לחזור הביתה לאחר ההדברה בראש שקט.

הדברה ירוקה בבקעת אונו
הדברה ירוקה בבקעת אונו

טלפון: 1-700721122
כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו

משה מרטון

חזרתם מיום עבודה וגיליתם להפתעתכם שקבוצת חרקים החליטה לערוך מסיבה אצלכם בבית ואתם בכלל לא מוזמנים? משה מרטון הוא מדביר מוסמך ובעל ניסיון שמדביר בכל אזור בקעת אונו ועוסק בהדברה של מזיקים ובפרט חרקים מציקים. אם אתם סובלים מבעיה של טרמיטים, זבובים, תיקנים, פשפשים, צרעות ועוד תוכלו להתקשר למשה והוא כבר ידאג לסגור לחרקים את המסיבה ולשלוח אותם בחזרה הביתה.

מדביר טוב בבקעת אונו
מדביר טוב בבקעת אונו

טלפון: 07-47674066
כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו

ברגר הדברות

בעלים גאים של כלב או חתול? אין דבר יותר כיף מחבר פרוותי שמסתובב אצלנו בבית ומעלה לנו חיוך על הפנים, אך ביחד עם השימחה שחיות המחמד שלנו מביאות לנו הן גם עלולות ליצור לא מעט צרות כשהחמורה שבהן היא פשפשים.
אם חיות המחמד שלכם הביאו איתם הביתה “מתנות” שכאלו ואתם מעוניינים להחזיר את המתנות בחזרה לחנות תוכלו לדבר עם חברת ברגר הדברות שמדבירה בכל אזור בקעת אונו ויודעת להתמודד עם כל המזיקים כולל פשפשים.

הדברת מזיקים בבקעת אונו
הדברת מזיקים בבקעת אונו

טלפון: 1-700505400
כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו

ביי לג’וק ולעכבר

אנחנו חושבים ששם העסק הזה מדבר בשם עצמו אבל אם זה עדיין לא ברור מדובר פה בחברה מקצועית שעוסקת בהדברה בכל אזור בקעת אונו ומציעה מגוון של שירותים שמטרתם לחסל את המזיקים ולהפוך את הבית והגינה שלכם לנקיים ונעימים.
החברה מציעה מגוון שירותי הדבר כשביניהם גם הדברה של עש המזון ועש הבגדים, ככה שאם באתם להוציא את החולצה האהובה עליכם מהארון רק כדי לגלות שאיזה עש דפק לה ביס תוכלו להזמין את חברת ההדברה לכל נקודה בבקעת אונו כך שתציל אתכם מהצרה.

חברת הדברה מומלצת בבקעת אונו
חברת הדברה מומלצת בבקעת אונו

טלפון: 1-800282912
כתובת: אור יהודה, קריית אונו, יהוד מונוסון, גבעת שמואל וכל איזור בקעת אונו

מדבירייטינג

באתר מדבירייטינג ניתן למצוא מדבירים מומלצים בפריסה ארצית בכלל ובאזור בקעת אונו בפרט, כל המדבירים המופיעים באתר עוברים בקרת איכות ומקבלים ציון על ידי הגולשים. המדבירים עם הציון הגבוה ביותר מקבלים פניות רבות יותר ובכך מתוגמלים על השירות הטוב שהם מעניקים.

ליעד מרום WhatsApp Image 2022-02-23 at 17.16.49

אתר: https://madbirating.co.il
ערוץ היוטיוב: https://youtube.com/channel/UCFjCtvgwXtTWXeFN01HrSDg
טלפון: 050-996-3969
כתובת: השילוח 3 פתח תקווה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות