יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / המספרות ומעצבי השיער המומלצים ביותר במודיעין לשנת 2024

המספרות ומעצבי השיער המומלצים ביותר במודיעין לשנת 2024

אם יש לך שיער גלי, מתולתל, מקורזל או סתם מבולבל ובא לך שינוי, אספנו בשבילך את המספרות ומעצבי השיער הכי מומלצים במודיעין שיעשו לך החלקת שיער ויהפכו אותך מכבשה צמרירית לרפונזל הישראלית.

המספרות ומעצבי השיער הכי מומלצים במודיעין. צילום אילוסטרציה canva

מה יותר יפה, שיער חלק או מתולתל? האמת היא שאין לשאלה הזו תשובה אחת ברורה אבל זה גם לא באמת משנה. הכנו את מדריך המספרות ומעצבי השיער במודיעין


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

עידן בר

אז הגעתם למודיעין ואתן מחפשות מקום לעשות בו החלקת שיער. מזל טוב, במספרת עידן בר תוכלו למצוא כמעט כל סוג החלקה אפשרי כשביניהן החלקה יפנית, קרטין, יוקו סיסטם, החלקת שיער לאסיו, החלקה אורגנית והחלקה משולבת. נוסף על כל ההחלקות שתוכלו למצוא במספרת עידן בר המומלצת שבמודיעין תוכלו למצוא במקום גם תוספות שיער, צבעי שיער, תספורות, תסרוקות ועיצוב שיער לכלות.

המספרות ומעצבי השיער המומלצים ביותר במודיעין (צילום: bigstock)
המספרות ומעצבי השיער המומלצים ביותר במודיעין

כתובת: עמק האלה 80, מודיעין
טלפון: 08-9266311

מיכאל לוי

עוד מספרה ומעצב שיער מומלץ במודיעין הוא מיכאל לוי שאחראי לתסרוקות של הרבה מהבחורות היפות והמקסימות שאתם רואים במודיעין ובסביבה. למיכאל טאץ’ מיוחד ויכולת להתאים באופן אישי תסרוקת לכל לקוחה ולקלוע בדיוק לטעם הספציפי שלה. אם אתן מחפשות מקום בו תמצאו גם שירות טוב וגם צוות מקצועי תוכלו להגיע למיכאל ולהנות מתספורת או החלקה יוצאת דופן.

המספרות ומעצבי השיער הכי שווים במודיעין צילום: canva
המספרות ומעצבי השיער הכי שווים במודיעין צילום: canva

כתובת: עמק החולה 32
טלפון: 08-9754242

אריקה מאיוסט מודיעין

אריק מאיוסט הוא אומן שיער ידוע בזירה הבינלאומית שהחל את דרכו בעולם עיצוב השיער וצבר ידע ומומחיות בעיצוב תסרוקות, קווי תספורות וכימיה של השיער.
במספרה המומלצת שבמודיעין תוכלו למצוא מספר שירותים שישדרגו את הלוק שלכן וביניהם: כימיה של השיער (צבע, גוונים, אומברה), תספורות חדשניות, החלקות שיער ייחודיות, הארכות שיער, עיצוב שיער לכלות, איפור כלות וערב, פדיקור-מניקור ועיצוב גבות.

כתובת: צאלון 21, מודיעין
טלפון: 03-6020372

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות