יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / המשטרה חושפת – ירידה בתאונות הדרכים בבקעת אונו

המשטרה חושפת – ירידה בתאונות הדרכים בבקעת אונו

המשטרה מפרסמת את נתוני תאונות הדרכים לשנת 2018. מרב התאונות מתרחשות ברחובות לוי אשכול בקריית אונו, ויצמן ביהוד, יחזקאל קזז ויהדות קנדה באור יהודה.

תאונות דרכים בבקעת אונו
צילום להמחשה

המשטרה מפרסמת את נתוני תאונות הדרכים של בקעת אונו לחצי השנה הראשונה של שנת 2018. בתאונות הדרכים הקשות יש ירידה של 43% לעומת שנת 2017. וגם בשורה משמחת, בחצי השנה הראשונה של 2018 לא נרשמה תאונת דרכים קטלנית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עבודת שוטרי התנועה ברחבי בקעת אונו העושים ימים כלילות למנוע את התאונה הבאה, יכולים לנשום לרווחה במלחמה בתאונות הדרכים. לצד עבודת ההסברה והמניעה שמתחילה מגיל הגן ונוכחות שוטרים בכבישים מסוכנים. מדווחת המשטרה על ירידה משמעותית בחצי השנה הראשונה של שנת 2018.

תאונות דרכים בבקעת אונו

עוד עולה מנתוני המשטרה שנמסרו לאתר אונו ניוז, כי ברוב המקרים הגורמים לתאונות הן אי מתן זכות קדימה להולך רגל, אי ציות לרמזורים ותמרורים, המעורבים בתאונות הן הולכי רגל, אופניים חשמליים בפרט ודו גלגלי בכלל.

בראיון לאתר אונו עם רפ”ק מיכאל כשר, קצין אגף התנועה והמבצעים של תחנת מסובים – “באזור בקעת אונו, עיקר התאונות  מתרחשות בערים – אור יהודה, יהוד מונוסון, וקריית אונו רוב תאונות הדרכים מהשעה 12:00 ועד 21:00.  ישנם צירים מרכזיים בערים בהם מתרחשות כמות גדולה יותר של תאונות דרכים והם : בקריית אונו רחוב לוי אשכול, ביהוד רחוב ויצמן, באור יהודה רחובות יחזקאל קזז ויהדות קנדה. ברחובות אלה מקיימת המשטרה יחד עם השיטור העירוני ומשרד התחבורה מבצעי אכיפה מוגברים”.

תאונות דרכים בבקעת אונו

“משטרת ישראל יחד עם הרשויות העירוניות מבצעות מספר פעולות להפחתת תאונות הדרכים. ימי הסברה בבתי הספר למגוון הגילאים החל מכיתות א’ בנושא חציית כבישים ועד לבני נוער בנושאי רכיבה על אופניים חשמליים, ציות לחוקי הכביש והרכיבה ובהתאם גם מהי הענישה למי שעובר על חוקי התנועה”.

בנוסף במסגרת שיתוף הפעולה בין המשטרה לרשויות המקומיות חלים עבודות לשיפור תשתיות, העלאת המודעות בקרב משתמשי הדרך, הצבת שילוט, פסי האטה, תמרורים מוארים בקרבת מעברי חצייה, תאורה במקומות חשוכים ועוד.

אתי פנחס, שוטרת סיור בתחנת לב תל אביב שמוכרת יותר ככוכבת הסדרה "כחולים", ביקרה השבוע בבית אקשטיין באור יהודה. פנחס, שהובאה להרצאה באמצעות השוטר הקהילתי, רס"ב מאיר בכר, נפגשה עם תלמידי י"א ו-י"ב, סיפרה להם על התמודדות המשטרה עם נושא הסמים ובעיקר עם הנייס גאי, וכן על גניבות ועבירות נוער.

דגשים על אופניים חשמליים לקראת הקיץרכיבה מתחת לגיל 16 אסורה בהחלט, אופניים חשמליים הם כלי רכב לכל דבר ועל הרוכבים לציית לחוקי הכביש, תמרורים, רמזורים, כיווני נסיעה, איסור מוחלט להרכיב נוסעים נוספים, שימוש בטלפון נייד, אוזניות בשתי האוזניים וכדומה. כאשר רוכב אופניים נמצא עובר על החוק צפוי לקבל קנס של עד 1000 ₪.

חשוב לציין כי השימוש באמצעי מיגון, כגון קסדה, מעיל ומגנים ממזער את הנזק, ואת הפגיעה הקשה בזמן תאונה.

זהירות בדרכים מצילה חיים, יש לשים לב למשתמשי הדרך גם כאשר אתה נוהג ברכב וגם כאשר אתה הולך רגל. לצערי לפעמים טעות קטנה של מאית שנייה יכולה לעלות בפציעה קשה או בחיים של אדם.

דוברות המשטרה

 

צילומים – משטרת ישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות