יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / המתנה המושלמת לחג הפסח

המתנה המושלמת לחג הפסח

לא משנה אם אתם מתארחים או מארחים, מתנה  לחג היא משהו שאפשר לחפש שעות עד שמוצאים, ולעיתים החיפוש מייגע וגם לא אפקטיבי, מבחינת ההתאמה לטעמם של המארחים.

כריות
תוכן מקודם

אני כבר מסודרת, משום שמצאתי את המתנה המושלמת, לכל משפחה. מדובר באתר הכרית, בו ניתן לרכוש און ליין, באופן פשוט ונוח, סט כריות חדשות לסלון/לפינת הטלוויזיה/ לחדר הילדים/לחדר המתבגרים, וגם כריות עמידות לפינת הישיבה בגינה. ולמי שרוכש מתנות – בטח יתחשק גם לרכוש לעצמו סט חדש של כריות… ועכשיו  במיוחד לפסח- מעניקים כאן הנחה עד 50% על כל הכריות!


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באתר הכרית  גיליתי עולם שלם של כריות צבעוניות, פרחוניות, נקודות, עם כתוביות, מפוספסות, וגם כריות עם קומיקס ודמויות כוכבי קולנוע, והשוס- כרית עם פטנט של כיסים, שבהן ניתן לאפסן בהם את השלטים!

הכרית

לא משנה מה סגנון הריהוט שלכם בבית, האם זה מודרני בשחור- לבן, או קלאסי בצבעי בז’ וחום, או בסגנון רטרו אקלקטי, בכל מקרה אם אתם רוצים לבצע שינוי במחיר קטן, זאת מבלי להיכנס להוצאה גדולה של החלפת מערכת הישיבה. בעיני, מה שהכי חשוב- שברגע אחד, הכריות הופכות את פינת הישיבה, למזמינה יותר, לצבעונית יותר והתוספת הזו  מעניקה מידית, תחושת חמימות לכל בית, במחיר פעוט במיוחד.
אתר הכרית

אתר הכרית היא הפתרון האולטימטיבי- כי בכמה כתמי צבע הופכים את הבית שלכם, לאופנתי ומעודכן.  בכרית משווקים כריות שעוצבו על ידי מעצבים יידועי שם כמו קארים ראשיד, שהולך על צבעוניות מתפרצת, או כריות בסגנון רומנטי פרחוניות, בצבעי פסטל. גם לחדר המתבגרים יש בדיוק את הכריות שהחברה אוהבים להתרפק עליהם, במראה ג’ינס ונייבי- בצבעי כחול לבן עם נגיעות של אדום. הכריות עצמן בגדלים שונים, חלקן נתפר גם במידות גדולות במיוחד כמו 60 על 60 ס”מ.

באתר הכרית  גאים להציע מגוון רחב של כריות נוי יפהפיות, איכותיות ונעימות להפליא. הכריות שלנו נתפרות בעבודת יד, באיכות ללא פשרות. מילוי הכריות הינו מילוי הולופייבר נעים ואיכותי בעל סיב עמיד וגמיש לשמירה על צורת הכרית לאורך השנים ישראל בעבודת יד מוקפדת ומהוקצעת, המיוצרות מהבדים העמידים והאיכותיים ביותר.

באתר הכרית תוכלו לגלוש בין הקטגוריות הרבות בהן מפורטים הסגנונות, המוטיבים והצבעים השונים של מגוון הכריות הרחב שהמעצבים שלנו הכינו עבורכם, ולבחור את הכריות המתאימות לכם במדויק. האתר שלנו נוצר כדי שתוכלו לבחור את הכריות שאתם אוהבים ומתאימות לעיצוב הבית ולריהוט שאתם בחרתם. אין צורך להתפשר עוד על כריות שאינן מתאימות לסגנון שלכם, באתר ‘הכרית’ תוכלו למצוא יותר מ- 580 פריטים במגוון של עיצובים, סגנונות, צבעים וטווחי מחיר, כך שכל אחד ואחת מכם יכול למצוא את הכרית שמתאימה לו לבית, לדירה או לגינה.

לפרטים:  אתר הכרית
טלפון שירות לקוחות: 099553922

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות