יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / מדורים / הקמפוס / העצמאיות | סיון חורש

העצמאיות | סיון חורש

מדור נשית עצמאיות, בא לקדם ולהעצים נשים בעלות עסק עצמאי תושבות בקעת אונו

עוד סיון חורש
צילום תומר לשר

מי אני?
סיון חורש, עו”ד, החל משנת 2010, שותפה מייסדת במשרד חורש- נס העוסק בתחום הפלילי ובתחום התעבורה. את דרכי המקצועית, לאחר לימודי המשפטים, התחלתי כמתמחה באחד ממשרדי עו”ד הגדולים העוסקים תחום התעבורה. לאחר מעבר בחינת לשכת עורכי הדין עבדתי כשכירה במשרד מוביל בארץ בתחום הפלילי וצברתי ניסיון  בניהול תיקים פליליים. בשנת 2011 הקמתי משרד עו”ד עצמאי אשר אוחד עם משרד עו”ד נוסף והפך למשרד עורכי דין הנותן שירותים במגוון העבירות הפליליות והתעבורתיות. בנוסף לעבודתי כעצמאית משמשת כמתרגלת בקורס דיני ראיות בקריה האקדמית אונו, מעבירה סדנאות בניהול והכנת תיקים פלילים במסגרת הקריה האקדמית אונו וכן מרצה בקורס מאבטחים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ספרי על הרגע שהחלטת להיות עצמאית?
כבר מתחילת דרכי ידעתי כי אני רוצה להגיע ליום בו אפתח משרד עו”ד משל עצמי. צברתי ניסיון בניהול תיקים מורכבים וחיכיתי לרגע בו אוכל לבחור את התיקים אותם אני לוקחת לטיפולי. כשהרגשתי כי בשלו התנאים והגיע הרגע הנכון עבורי החלטתי לפתוח משרד משל עצמי.

ספרי על העסק והמיוחד בו?
משרד עו”ד חורש –נס הוקם בשנת 2012 וזאת מתוך רצון לתת מענה טוב יותר לקהל לקוחות המשרד. משרדנו עוסק בתחומי המשפט הפלילי והתעבורה החל משלב הייעוץ לפני חקירה וכלה בייצוג נאשמים בכל בית המשפט השונים בארץ בכל הערכאות השונות.

רגע של השראה
יותר מאשר רגע השראה אני יכולה לספר על רגעים בהם יש סיפוק גדול מהמקצוע אותו בחרתי, הרגע שבו אני משמשת פה לכל אותם האנשים שהחברה לא תמיד רוצה או מוכנה לשמוע עליהם. למשל – לאחרונה נסתיים תיק של לקוח רצידיביסט, כזה שכל כמה חודשים מוצא את עצמו פונה למשרדינו מחדש וכנגדו  מספר מאסרים מותנים. מתוך הבנה כי ענישה לבדה לא תוציא אותו מהמעגל האכזרי אליו נקלע, אליו חוזר כל פעם מחדש, משרדינו הפנה אותו להליך שיקומי אינטנסיבי שבסופו, הנאשם עבר הליך שיקומי של מעל לשנה כאשר משרדנו ליווה אותו ואת משפחתו וכיום הוא משוקם וסיכוייו להיוותר אזרח נורמטיבי תורם לחברה גבוהים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

יום פעילות קהילתי-מוזיקלי לילדים המפונים ומשפחותיהם בקריה האקדמית אונו

תפריט נגישות