יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / הפועל קריית אונו בכדוריד מנצחת את ראשון לציון

הפועל קריית אונו בכדוריד מנצחת את ראשון לציון

במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער ע"ש מוטי מוקסיי ז"ל הנוער של הפועל קריית אונו בכדוריד המשחקת בליגה המחוזית אירחה בביתה את מכבי חיים ראשון לציון מהליגה העילית בנוער. צפוי היה משחק קשה לקבוצה מקריית אונו, בכל זאת, נגד ליגה עילית.

הפועל קריית אונו כדוריד

אמיר דן המאמן המסור של הקבוצה נתן את הוראותיו האחרונות לשמירה לוחצת ואכן המהלך הצליח קריית אונו הובילה 0:3 ובהמשך בדקה ה-15 עוד היה 2:5 לטובתה אחרי פסק זמן של מכבי ראשון התאוששה קבוצתם והשוותה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
נבחרת הכדורגל של תיכון בן צבי אלופת המדינה
הדור הבא: צעירי מכבי קריית אונו באליפות ישראל

חניכיו של אמיר דן חזרו למשחק והמחצית מסתיימת ביתרון שער לקריית אונו 10:11. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר. רון מדינה השוער המצטיין שחזר לשער במחצית זו נעל את השער ומכבי ראשון הבקיעו 9 שערים בלבד בעוד הפועל קריית אונו הבקיעו 19 שערים.

ניצחון גדול לעיני כ- 100 צופים, באולם החדש של קריית אונו. שפטו דודי לוין ומורן כחלון. הפועל קריית אונו תשחק נגד הפועל אשדוד בחצי הגמר ב-5 במאי בהדר יוסף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות