יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הקרב על בר אילן עולה מדרגה

הקרב על בר אילן עולה מדרגה

ראשי הערים של גבעת שמואל ורמת גן מתקוטטים בניהם מי יקבל את השטח של אוניברסיטת בר אילן לשטחו. בימים אלו פועלת וועדת גבולות של משרד הפנים לדון בסוגיה. עיריית רמת גן - "הוחלט לציין את הכניסות לעיר על מנת ליידע את הבאים בשעריה על כניסתם לעיר

גבעת שמואל
צילום - גדי איידלהייט

סוגיית שטחה של אוניברסיטת בר אילן נמצא כבר מספר שנים בדיונים במשרד הפנים. בפועל נמצאת האוניברסיטה בתוך גבעת שמואל סמוך לשכונת רמת אילן. אך עיריית רמת גן טוענת כי מוניציפלית האוניברסיטה שייכת לה.

גבעת שמואל
גוגל מפות

הבוקר התעוררו תושבי גבעת שמואל , וחשו בלבול זהות, אנשי עיריית רמת גן, דאגו לסמן את כביש מקס ואנה ווב, עם הכיתוב רמת גן, זהו כביש הנמצא בתוך גבעת שמואל אך למעשה בשטח שיפוט של רמת גן.

בעיריית גבעת שמואל, מסרבים להגיב לפעולה החד צדדית והלא מתואמת של עיריית רמת גן. אחד מבכירי העירייה – “מרגיש כמו כלב שמסמן את הטריטוריה שלו, לא ברור הטימיניג של המעשה הזה.

מעיריית רמת גן נמסר – כחלק מעבודת הוועדה לחזות פני העיר, ולאור העובדה כי קיימות כניסות רבות לעיר רמת-גן, הוחלט לציין את הכניסות לעיר על מנת ליידע את הבאים בשעריה על כניסתם לעיר.במסגרת הוועדה, נבחו מספר חלופות לאופן סימון הכניסות, והוחלט על כיתוב על גבי הכביש כפי שניכר בתמונה. עד כה נצבעו 2 סימונים בביאליק מגשר ההלכה ובבר אילן ובימים הקרובים ייצבעו עוד 3 סימונים בכניסות השונות לעיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות