שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / הראל סקעת סוגר את החופש

הראל סקעת סוגר את החופש

אירועי השבוע האחרון של החופש הגדול בגבעת שמואל כבשו את פארק רמון. אלפי תושבים באו לחוויות אתגריות, כיפיות ומוסיקליות והטעם של קיץ 2017 המשיך להיות מתוק. לשיא הגיעו האירועים בחמישי האחרון, כשהראל סקעת נעל את הקיץ במופע מדהים עם להיטו החדשים.

הראל סקעת

החל מראשית השבוע, התקיימו אירועים עבור הילדים הקטנים עם כוכבי הילדים. בכל ימי המופעים, החל  משעות אחר הצהריים, הפעיל המתנ”ס הפנינג הכולל מתקנים מתנפחים ובכל יום היה מוקד אטרקטיבי בנושא אחר. בין היתר היה מעגל מתופפים על דליי פלסטיק, סדנת הליכה על קביים, סדנת ג’אגלינג, סדנת הליכה על חבל, סדנת קיפול בלונים, ועוד. באחד הימים קיים המתנ”ס הפנינג רישום מיוחד לחוגים, שבמהלכו הוצגו החוגים והילדים התנסו בחוגים השונים. יצוין, כי בחוגי המתנ”ס המגוונים משתתפים כ-5,000 תושבים – ילדים ומבוגרים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עבור בני הנוער הובאו ארבעה חדרי בריחה: חדר הזומבים, חדר פיראטים, חדר הפוך וחדר המוזיאון. ההרשמה לחדרים אלו הייתה באתר והיא התמלאה חיש מיד. סגנית מנהלת המתנ”ס ומנהלת מחלקת תרבות, מירי אסנר, שניהלה את ההפקה המורכבת של נעילת אירועי הקיץ אומרת: “המאמץ המקדים של צוות המתנ”ס בהפקת אירועי הקיץ לתושבי העיר ובעיקר לילדים ולבני הנוער, הוכיח את עצמו. הקהל הצביע ברגליים והתגובות משמחות את הלב. אנחנו נמשיך בעתיד להביא פעילויות מגוונות, תרבותיות ומרגשות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות