יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / השוטרים נותנים השראה לבני הנוער

השוטרים נותנים השראה לבני הנוער

במסגרת חיזוק הקשר עם הקהילה, משתתפים שוטרי תחנת מסובים בפרויקט "ניצוצות בעיניים". בה נפגשים בני נוער עם בעלי תפקידים מהמגזר העסקי והציבורי לקבל מהם השראה. רס"ב אלונה כהן חוקרת במשטרה במשך 20 שנה, משתתפת בפרויקט ומספרת לילדים על הניצוץ שלה בתחום החקירות

משטרת ישראל מקיימת פעילות קהילתית עם עמותת “ניצוצות”- המועברת לתלמידי חטיבות ביניים ותיכון. במסגרת חיזוק הקשר עם הקהילה משתתפים שוטרי תחנת מסובים בפרויקט “ניצוצות בעיניים”. הפרויקט מפגיש תלמידי תיכון עם בעלי תפקידים שונים שיש להם ניצוץ בעיניים במטרה לעזור לבני הנוער להיחשף לתחום שעשוי לעניין גם אותם ובהמשך עשוי להשפיע על דרכם המקצועית. פעילות זו מועברת בקבוצות קטנות של כ- 12 ילדים בממוצע ופועלת 20 בתי ספר.
שוטרי משטרת מסובים בפעילות נועררס”ב אלונה כהן – חוקרת בכירה בתחנת מסובים, בעשרים שנותיה במשטרה נחשפה למגוון מקרים ופשעים, רבים מהם הגיעו לכתבי אישום ושלחו עבריינים רבים מאחורי סורג ובריח. אלונה, מפנה זמן מעבודת החקירות המאומצת ולוקחת חלק בפרויקט, ביחד עם שוטרים וקצינים נוספים בתחנה. אלונה נפגשת עם בני הנוער, מספרת ומשתפת על עבודת המשטרה, הסודות והשיטות במלחמה  בפשע ובעיקר משתפת את התלמידים  על הניצוץ שלה בתחום החקירות גם אחרי עשרים שנה. לדבריה: “תחום החקירות הוא המעניין ביותר כיוון שמדובר במלחמת מוחות, בין החוקר לנחקר, ועל החוקר להתאים עצמו לאדם העומד מולו . כל יום שונה מקודמו ובעיקר חוויתי ומעניין”.
שוטרי משטרת מסובים בפעילות נוערמהמשטרה נמסר – תוכנית קהילתית זו מעצימה את הקשר בין המשטרה לקהילה, אנו מנסים לחשוף את בני הנוער לפעילות המשטרה לתפקידים המגוונים ומשימותיה. לעורר בהם את הניצוץ על בעבודת השוטרים, הניצוץ קיים בכל אחד מאיתנו ואנו שמחים לזהות את אותו ניצוץ בקרב בני נוער.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות