יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / ויברם- הנשק הסודי שיעזור לכם לרוץ למרחקים ארוכים

ויברם- הנשק הסודי שיעזור לכם לרוץ למרחקים ארוכים

ריצה היא ספורט ממכר, אך היא עלולה לגרום לנזקים גופניים שונים. ויברם, המדרסים הטובים ביותר בעולם, יכולים לעזור לכם למנוע נזקים, ולהמשיך לרוץ בכיף.

סול מדיקס
סול מדיקס

האהבה לריצה סחפה את הישראלים, והיום נדמה שריצה היא הספורט של המדינה. אם אלה קבוצות ריצה בפארק, ריצה בים עם השקיעה או ריצות מאתגרות יותר כמו מרתון או תחרות ‘איש הברזל’.  אם תשאלו את המכורים לריצה מה עושה להם את זה בספורט הזה, התשובה בדרך כלל תהיה האתגר,  והאדרנלין ששוטף את הגוף, וגורם לתחושת התעלות שאין דומה לה. אבל לצד התחושה המשכרת של הניצחון על מגבלות הגוף, לאורך זמן ריצה עלולה לגרום לפגיעות ופציעות באזורים שונים בגוף,  בדרך כלל באזור הרגליים והגב, אבל לא רק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שחיקת סחוסים, שברי מאמץ, פריצות דיסק, אלה רק חלק מהבעיות הגופניות שכל רץ למרחקים ארוכים מכיר. לפעמים אפשר לתקן את הפגיעות בעזרת מנוחה ארוכה, ובמקרים אחרים זה יכול להיגמר בפציעה בלתי הפיכה ואפילו בניתוחים מסובכים. אז איך אפשר לרוץ בלי לפגוע בגוף?, הנשק הסודי שלכם יכול להיות מדרסים איכותיים, שיתמכו בכפות הרגליים, וימנעו זעזועים שעלולים לפגוע ולגרום לפציעה. כפות הרגלים שלנו נושאות את כל משקל הגוף ובמידה והרגלים אינן יציבות עלול להיגרם נזק וכאב לכל האיברים כגון: הברך, הירך, האגן וגם עמוד השדרה.

סול מדיקס
סול מדיקס

ואיך בוחרים מדרסים? “כל החומרים של מדרסים בעולם נקראים פולימרים מוקצפים”, מסביר מאיר רחמים, הבעלים של רשת מכוני אורתופדיה, “סול מדיקס”, “מה שמבדיל אותם אחד מהשני מבחינת איכויות החומר וטיבו, הוא שככל שהפולימר מוקצף בצפיפות גבוהה יותר, כך בלימת הזעזועים גדולה ואיכותית יותר. מדרס  ויברם הוא בעל הצפיפות הגדולה ביותר שקיימת בשוק. מדובר בחומר איטלקי ולא סיני, עם עד שלוש שנות אחריות”.

המלצה נוספת היא לפנות לאנשי מקצוע, ולהתייעץ עם חברים שכבר רצים ועשו מדרסים. אפשר להיכנס לקבוצות בפייסבוק של רצים ולהתייעץ איתם, “לצערי השוק פרוץ, לכן אנחנו ממליצים לבחור איש מקצוע טוב והגון”, אומר מאיר, “הוא יסביר ויתאים את המדרס, ולא ינסה לדחוף את המוצר הכי יקר אלא את המדרס המתאים לאותו אדם”.  ולסיכום, עצה אחרונה: תתחילו בקטנה, בהדרגה, חזקו את הגוף אבל שמרו עליו מעומס יתר ומפציעות כדי שתזכו ליהנות מעוד שנים של ריצה, אדרנלין וניצחונות.

מוזמנים להגיע אלינו: סול מדיקס, צבי ישי 10 יהוד 0503282828
לפרטים הקליקו כאן!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות