יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אור יהודה: חניכי יוניסטרים מצליחים בטקס יזם השנה

אור יהודה: חניכי יוניסטרים מצליחים בטקס יזם השנה

החניכים שפעלו בשנה האחרונה כדי לקדם מיזמים עסקיים קיבלו הוקרה על היוזמות: חניכי שנה א' זכו בפרס של 2,500 ₪ עבור פיתוח שני מיזמים. חניכי שנה ב' קיבלו ציון לשבח על פיתוח קופסת אוכל ייחודית

 

חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה
חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה

חניכי תנועת יוניסטרים אור יהודה קצרו הצלחות רבות בטקס יזם השנה שנערך בשבוע שעבר בהיכל התרבות בתל אביב. מדובר בתחרות המהווה את שיאה של שנת הפעילות, ובמהלכה מקימים ומנהלים מאות בני נוער חברות סטארט-אפ משלב הרעיון ועד לשלב הפיתוח העסקי. את אור יהודה ייצגו שלוש קבוצות של חניכים שעמלו במשך כל השנה על פיתוח מיזמים עסקיים. 

חניכי שנה א’ זכו בטקס בפרס כספי בגובה 2,500 ש”ח בעבור פיתוח שני מיזמים: הראשון הינו מוצר senty שהינו מבוסס קפסולה המיועדת לשפר יכולות וביצועים של אנשים בחיי היום יום בעזרת ריחות טבעיים, והשני mealprep – אפליקציה המציעה מתכונים בהתאם למצרכים שנמצאים ברשות המשתמש.

לכתבות נוספות:
רואים מטושטש בנהיגה? הנה הסיבות למה
הנה הצופים באים: שבט יהודה בלט במחנה הקיץ

חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה
חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו ניוז

רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

חניכי שנה ב’ זכו במקום הרביעי ובציון לשבח בזכות פיתוח קופסת אוכל בשם Tbox הכוללת פיצ’רים לחוויית אכילה קלה ומהנה בשטח. בנוסף, חניכי שנה ב’ פיתחו מיזם חברתי שנבחר להיות מוצג בתחרות מבין חמשת המיזמים בעלי האימפקט החברתי. מדובר בארונית שעוזרת לילדים בעלי HDHD לסדר את מערכת השעות לבית הספר. חניכי שנה ג’ פיתחו מיזם בשם smellup, שהינו שעון מעורר שמפיץ ריחות טבעיים מעוררים המסייעים בתהליך ההתעוררות.

חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה
חניכי יוניסטרים אור יהודה בטקס יזם השנה

את החניכים מלווה במשך כל השנה עמית אשכנזי, מנהל מרכז היזמות באור יהודה שמוביל את התהליך בעיר. ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את הזוכים וציינה: “אין לי ספק שבני הנוער שפועלים ביוניסטרים יגיעו להישגים גם לאחר סיום הפעילות השנתית. התוצרים המרשימים והפעילות הענפה שמתבצעת במרכז היזמות רק מחדדת את איכות בני הנוער שפועלים בעיר, ואנו נמשיך להשקיע בהם”.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות