יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה – 300 סטודנטים קיבלו מלגות

אור יהודה – 300 סטודנטים קיבלו מלגות

סטודנטים תושבי אור יהודה זכו לקבל מלגות, כאשר המתנדבים שבהם יוכלו ליהנות מסכומים מוגדלים בין 5,000-10,000 שח לסבסוד הלימודים האקדמאים. ליאת שוחט, ראש העיר: "התפקיד שלנו הוא להעניק לכם את האפשרות הטובה ביותר לפרוץ ולשגשג"

אורי חזקיה ומירי שמאי גיס

מרכז הצעירים אור יהודה קיים אירוע חגיגי לחלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר. הייחודיות בחלוקת המלגות באור יהודה הוא בכך שכל סטודנט באשר הוא מקבל מלגת לימודים, כאשר ניתן להגדיל אותה במידה והסטודנט עצמו מתנדב באחד מארגוני ההתנדבות הפועלים בעיר, ובכך זוכה לסבסוד משמעותי של לימודיו בסכומים של בין 5,000 ל-10,000 שקל. האירוע, שהתקיים בהיכל התרבות בעיר, כלל תכנית אומנותית עשירה שנועדה לספק ערב מגבש עבור הסטודנטים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז



עוד בטרם כניסתם לאולם, התכנסו הסטודנטים ברחבת ההיכל לארוחת ערב חגיגית. הזכות להנחות את הערב ניתנה ללין קרקוקלי, צעירה שגדלה בעיר וקיבלה את ההזדמנות להוביל את הערב.

ראש העיר, ליאת שוחט, פנתה לסטודנטים ואמרה להם: “המציאות של היום משתנה לנגד עינינו. כיום המובילים, אלו שעושים שינוי בחברה, אלו שמביאים את הבשורה הם לאו דווקא אנשי השלטון המרכזי או הרשות המקומית, אלא אנשי המדע והאקדמיה, אנשי החברה – אלו שלוקחים אחריות ועובדים קשה. התפקיד שלנו בעיריית אור יהודה הוא להעניק לכם את ארגז כלים, לתת לכם את האפשרות הטובה ביותר לפרוץ, לממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בכל אחד ואחת מכם ולתת לכם לשגשג”.

מנהלת מרכז הצעירים, מירי שמאי גיס, התייחסה להקמת המרכז, וציינה: “המרכז שיקום יהווה עבור כלל צעירי העיר מגיל 18 ומעלה בית חם אשר יספק מענה בתחום ההשכלה, התעסוקה, ההורות והקריירה. המרכז יספק הפעלות בשלל תחומים ויהיה למרכז דינמי ושוקק חיים אשר כל אחד ואחת מצעירי העיר יוכל למצוא בו מקום”.


לאחר שלב הנאומים, עלתה להופיע להקת “קו 36”, שחבריה הם תושבי אור יהודה. הלהקה, שקרויה על שם הקו הנודע שעובר בעיר, ביצעה כמה מהשירים הבולטים שלה והופיעה בזכות שיתוף הפעולה שהיא מקיימת יחד עם חברת קווים. בסיומו של הערב הופיע הסטנדאפיסט אורי חזקיה שסיפק רגעים קומיים מצחיקים הנוגעים לחייהם של צעירים וסטודנטים. עם יציאתם מהאולם, קיבלו הסטודנטים שי מתנת מרכז הצעירים.

צילומים: וידאו אקשן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות