יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה – 62% מרוצים מתפקוד ראש העיר

אור יהודה – 62% מרוצים מתפקוד ראש העיר

עיריית אור יהודה קיימה לאחרונה סקר שביעות רצון של התושבים מהעירייה, זאת כבסיס להכנת תכניות העבודה לשנת 2018. 43% מתושבי רמת פנקס לא מרוצים מהתשתיות, 83% מההורים מרוצים מגני הילדים. כל תוצאות הסקר לפניכם

סקר אור יהודה

עיריית אור יהודה קיימה לאחרונה סקר שביעות רצון, הסקר, שנערך בקרב 1,068 בתי אב אקראיים על ידי חברת שווקים פנורמה, תוך מתן יצוגיות לשכונות העיר ולמאפייניי האוכלוסייה. הסקר מספק גם השוואה לעומת הנתונים שנמדדו בשנת 2016. טעות דגימה מקסימלית 3.1% לכל כיוון.
סקר אור יהודה

לתוצאות הסקר  המלאאתר עיריית אור יהודה

מעמדה של ראש העיר ליאת שוחט, במגמת התחזקות, על פי הסקר. הנותן מדד גם לבחירות הקרובות. כידוע עד כה אין אף מועמד לראשות העיר מלבד שוחט. בסקר של שנת 2016, 52% היו מרוצים מתפקוד ראש העיר, כעת ישנה עלייה ל 62%. אז 15% מהתושבים לא היו מרוצים ממנה, בסקר הנוכחי הנתון הצטצמם ל10%.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לאחר ניתוח הנתונים מתברר שבכל המדדים חלה עלייה, כאשר גם בשאלה הנוגעת לשביעות הרצון מתפקודה של עיריית אור יהודה בשנה האחרונה נמדד שיפור  מ-52 אחוז ל-62 אחוז, לעומת 15 אחוז בלבד שאינם שבעי רצון.
סקר אור יהודה

הנתונים המעודדים ביותר הגיעו בתחום החינוך, כאשר תושבי העיר מזהים את המגמה החיובית שאליה הולכת אור יהודה עם שיפור משמעותי בכל שכבות הגיל השונות. לא פחות מ-83 אחוז נמדדו בתחום גני הילדים, עלייה של תשעה אחוזים לעומת השנה שעברה. בבתי הספר היסודיים נמדדו 71 אחוזים (עלייה של 4 אחוזים) ובבתי הספר התיכוניים וחטיבות הביניים נרשמה עלייה של 15 אחוז לעומת הסקר של 2016 עם 57 אחוזי שביעות רצון. ראוי להדגיש שבכל תחום ציינה ראש העיר בפני המנהלים את היעד לסיום שנת 2018.
סקר אור יהודה

הנתונים הדורשים שיפור של העירייה נוגעים לרמת פנקס, 43% מהתושבים ציינו כי אינם מרוצים מנושאי התשתיות, אליהם מצטרפים תושבי שכונת סקיה א’.

נתונים נוספים עלו גם בתחום טיפוח חזות העיר, כאשר 58 אחוז מתושבי אור יהודה שבעי רצון מרמת הניקיון, 64 אחוז מרוצים מעבודת הגינון שנעשית ברחבי העיר, 75 אחוז שבעי רצון מפינוי הפסולת והגזם, 62 אחוז מרוצים מהטיפול במתקני המשחקים ובגינות הציבוריות. כמו כן, נרשמה שביעות רצון מירבית בנושא ארגון אירועי תרבות (70 אחוז) ומפעילות המתנ”ס (70 אחוז).

מעיריית אור יהודה נמסר  – “מספר נושאים שיקבלו דגש רב בשנה הקרובה הם תחום התשתיות (עלייה של 8 אחוז בשביעות הרצון ל-53 אחוז) באמצעות עשרות פרויקטים שיבוצעו בשנה הקרובה, השירות לתושב (53 אחוז), תיפקוד המוקד העירוני (47 אחוז) ותחושת הביטחון האישי (57 אחוז)”.
סקר אור יהודה

ליאת שוחט, ראש העיר, ציינה: “אני שמחה לראות שהעבודה האינטנסיבית שנעשית בעירייה בכל הרבדים ובכל המחלקות באה לידי ביטוי והתושבים שלנו מרגישים זאת. אני קשובה מאוד לרחשי הציבור, ולכן הסקר הזה מהווה עבורי מדד במקומות הדרושים שיפור. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לקדם את איכות החיים של תושבינו, ובד בבד לשפר את איכות השירות הניתן במשרדי העירייה ולקדם שירות דיגיטלי בכל המקומות שניתן לעשות זאת”.
סקר אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. הסקר הזה הוא פשוט שקר אחד גדול .
    ממתי שסקר מתייחס לעתיד. סקר בודק את עמדות הנשאלים לגבי השאלות שואלים אותו בסקר
    אז איך ייתכן שבסקר יש התייחסות לשנת 2018 שרק התחילה לפני מספר ימים.
    אז לא הבנתי , זה סקר או שזה פינת אסטרולוגיה וחיזוי העתיד ?
    בכל מקרה כמו תמיד אמת זה לא מה שתקבלו בפרסומים של עיריית אור יהודה .
    נראה אתכם מספיק אמיצים לפרסם את דברי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות