יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / טקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה מגיע לאור יהודה

טקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה מגיע לאור יהודה

אור יהודה תארח במרץ את האירוע של פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בהיכל הספורט.

היכל הספורט אור יהודה
היכל הספורט אור יהודה

העיר אור יהודה תזכה לארח ב-10 במרץ את טקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה , האירוע המשמעותי ביותר של תעשיית הבידור בישראל , שבו מוענקים הפרסים לשחקנים, לסדרות ולתכניות המצטיינות ששודרו במהלך השנה על המסך. בשיאו של הערב יוקרן לראשונה הקליפ שייצג את ישראל באירוויזיון. סגן ומ”מ ראש העיר, אלירן אליה, יזם את החיבור בין העירייה לאקדמיה.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה 


הטקס ייערך השנה בהיכל הספורט העירוני, וכבר החלו התכניות להפיכתו לאולם שישנה את פניו למשך ערב אחד כיאה לאירוע בסדר גודל כזה. האירוע החשוב יועבר בשידור ישיר בתאגיד השידור הישראלי, כאן 11, כאשר גולת הכותרת של הערב, שאליו יגיעו כוכבי ויוצרי כל תכניות הטלוויזיה המובילות, תהיה חשיפת הקליפ שייצג את ישראל באירוויזיון בהמשך השנה.

מלבד אירוח האירוע החשוב, במהלך התקופה הקרובה יתהדק שיתוף הפעולה בין עיריית אור יהודה לבין האקדמיה כדי לקדם חיבור לקהילה באמצעות מפגשים של בני נוער ותלמידי מגמות הקולנוע יחד עם יוצרים ושחקנים בולטים.

“אני גאה ונרגש שהעיר שלנו מארחת את טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, צעד המהווה חיזוק משמעותי לפעילות התרבותית בקהילה. יחד עם החיבור לפסטיבל הקולנוע לצעירים ונוער שמתקיים אף הוא אצלנו ב-26 בפברואר ובו יתארחו מעל אלף בני נוער מכל הארץ שעוסקים בתחומי האומנות, אין ספק שגם התרבות במרכז”, כך אמר מ”מ וסגן ראש העיר, אלירן אליה.

“זו גאווה עבורנו לארח אירוע כל כך חשוב ששם את אור יהודה על המפה. לפני שלוש שנים התחלנו בתהליך למיתוג העיר כעיר שוקקת חיים, ולכן זה אך טבעי שאירוע כזה יתקיים אצלנו באור יהודה. אנו נשים דגש על החיבור בין תלמידי מגמות הקולנוע לבין התעשייה כי שיעור כזה יכול לספק כלים רבים לתלמידינו שמכוונים להגיע לשם ולהיות בלב העשייה”, כך אמרה ראש העיר, ליאת שוחט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות