יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הכי טוב בעיר שלנו / חניכי יוניסטרים הציגו את המיזמים העסקיים

חניכי יוניסטרים הציגו את המיזמים העסקיים

בני הנוער חניכי עמותת יוניסטרים באור יהודה הציגו את התוצרים בוועדת GO NO GO בהשתתפות חבר שופטים בכירים מחברת 'שטראוס מים' ומ"מ וסגן ראש העיר, אלירן אליה. במהלך הוועדה פירטו בני הנוער את הבעיות אותן המיזמים שהם הובילו עתידים לפתור.

ועדת גו נו גו
ועדת גו נו גו

בני נוער חניכי עמותת יוניסטרים מאור יהודה, הפועלת באמצעות מחלקת הנוער העירונית במרכזים הקהילתיים נפגשים, השתתפו בשבוע שעבר בוועדת Go no Go והציגו את המיזמים העסקיים עליהם הם עובדים, כל זאת בפני חבר שופטים בכירים מחברת ‘שטראוס מים’, ביניהם מנכ”ל החברה, רונן זוהר.

וואטסאפ אור יהודה

חניכי עמותת יוניסטרים הפועלת במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים מאור יהודה, השתתפו בוועדה שנערכה במשרדי ‘שטראוס מים’ בעיר.

במסגרת הוועדה, בני הנוער מאור יהודה הציגו רעיונות למיזמים עסקיים עליהם חשבו במסגרת תהליך של סיעור מוחות. הרעיונות למיזמים העסקיים עוסקים בעולמות התוכן של המים, וזאת במסגרת שיתוף פעולה בין מרכז היזמות של יוניסטרים באור יהודה לבין חברת שטראוס מים הפועלת בעיר.

במהלך ההצגה שהתקיימה בפני חבר שופטים מכובד שכלל בין השאר גם את אלירן אליה, סגן ומ”מ ראש העיר ויו”ר המרכזים הקהילתיים, פירטו בני הנוער את הבעיות אותן המיזמים עתידים לפתור, כיצד הם בעצמם מקדמים ופותרים אותן וכן את התהליך העסקי שלהם. בסיום הפרזנטציה קיבלו בני הנוער משוב, הכוונה וטיפים להמשך הדרך מחבר השופטים.

מנכ”לית העמותה, בת שבע משה: “מעבר לעובדה המדהימה שמה שמעסיק את הילדים הללו בגיל כה צעיר הוא מה המודל העסקי הנכון ביותר למיזם שלהם, עצם העובדה שמנכ”ל החברה ושאר השופטים פינו שעתיים מזמנם להאזין לילדים, לתת להם משוב והכוונה ולהעניק להם חוויה כ”כ מעצימה, ממלאת אותי באופטימיות באשר למנהיגות העסקית שלנו בישראל ואני מודה להם מאוד על שיתוף הפעולה”.

עמותת יוניסטרים פועלת במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים.

יוניסטרים הוקמה מתוך מטרה להעניק לנוער ולצעירים שגדלו בפריפריה החברתית והגאוגרפית את הכלים לקבוע את עתידם בעצמם ולפרוץ את המסגרת בה הם גדלים, להצליח ברמה האישית בעולם היזמות והעסקים ובמקביל להוביל מיזמים קהילתיים במטרה להשפיע על העיר בה הם גדלו.

במסגרת תכנית יוניסטרים בני הנוער מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור שיווק ומכירה. את בני הנוער מלווים בהתנדבות מעל ל-3,000 אנשי עסקים המעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי. 

יוניסטרים פועלת ב-50 יישובים ברחבי הארץ עם מעל ל-2,000 בני נוער מכלל המגזרים במדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות