יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / נתנאלה מאור יהודה – מצטיינת קצין חינוך ראשי

נתנאלה מאור יהודה – מצטיינת קצין חינוך ראשי

''תחושה שאי אפשר לתאר במילים'' - נתנאלה אבאייב מאור יהודה, הייתה פטורה משירות צבאי, התגייסה בכל זאת וקיבלה ביום ראשון תעודת מצטיינת קצין חינוך ראשי.

נתנאלה אבייב
נתנאלה אבייב. מצטיינת קצין חינוך ראשי
השבוע (א’)  התקיים טקס מצטיינים לכבוד החגים בראשות קצין חינוך ראשי, תא”ל צביקה פייראיזן, ובו קיבלו תעודות הצטיינות חיילים וקצינים אשר ראויים להוקרה על שירותם הצבאי. בין המצטיינים רב”ט נתנאלה אבאייב, מאור יהודה המשרתת כמש”קית חינוך ביחידת מעוף שבלוט״ם תחת אגף התקשוב וההגנה בסייבר.
וואטסאפ אור יהודה

אבאייב, שהייתה פטורה משירות צבאי, מגיעה מבית מסורתי וחינוך דתי בו נהוג היה שרק בנים מתגייסים לשירות צבאי אך החליטה שהיא רוצה לתרום מעצמה דרך הצבא, להתגייס ולשרת על מדים. על התהליך מספרת, “חודשיים לפני הגיוס עשיתי את יום המא”ה ונפתחה לפני רשימה של תפקידים אופציונאליים. קראתי את כולם ומש”קית חינוך זה התפקיד שהכי תפס אותי. אהבתי את העשיה הטמונה בו ואמרתי לעצמי שזה בדיוק מה שחיפשתי”. מאז עשתה הכל על מנת לקבל את השיבוץ לתפקיד עד הרגע בו הודיעו לה שהתקבלה.

בתפקידה, אחראית לתכנן וליישם את תוכנית החינוך ביחידה, פעילויות בתחומי תרבות, הסברה, מורשת קרב, ידיעת הארץ וערכי צה”ל. בנוסף, מקיימים הרכזים סיורים ואירועים חינוכיים לשם חיזוק תחושת השייכות והמחויבות של החיילים לצה”ל ולמדינה.

נתנאלה משרתת בתפקיד מזה שנה וחודשיים ומשובצת ביחידת מעוף. “אני מש”קית חינוך של שתי יחידות טכנולוגיות בתוך לוט”ם. ביחידות מסוג זה יש המון אתגרים. קודם כל, אני לא מגיעה מהעולם הטכנולוגי, ולמדתי את כלל היחידות שלי ועיקרי העשיה בהן. בנוסף האוכלוסייה מאוד חכמה ומשכילה ואני משתדלת לעשות פעילויות ולהתאים את התוכן כך שיתאים להם, יאתגר אותם ובאמת בין כל המקצועיות ישלב תחושה של שייכות לצבא”.

יחידת מעוף היא מחלקת המערכות והפרויקטים ביחידת לוט”ם. בין תחומי אחריותה: ייזום, אפיון טכני, פיתוח ויישום תשתיות ומערכות תקשורת ורשת צה”ליות, פיתוח והטמעת עולם הניידות בצה”ל ומערכות התרעה לעורף. המאפשרות את פעולות המטה הכללי והשילוביות בין גופי צה”ל השונים.

“אני מרגישה שהתפקיד מדהים, משמעותי ומספק. הידיעה שיש לך המון על הכתפיים גורמת לכל אלו. המוטיבציה שלי נשארה כמו ביום הראשון שהגעתי ליחידה אחרי קורס החינוך”. מספרת נתנאלה ומוסיפה, “אני אוהבת את זה שהחיילים מרגישים בנוח לפנות אלי בנוגע לכל דבר. אני אוהבת את העשייה האין סופית, ואם לרגע אין- מגדילים ראש ויוזמים פעילות. בסוף אני רואה איך העבודה שלי משפיעה על כולם וזה הסיפוק הכי גדול”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בזכות תרומתה הרבה ליחידתה והשפעתה על העשיה, קיבלה נתנאלה את תואר מצטיין קצין חינוך ראשי. “התרגשתי נורא, זו תחושה שאי אפשר לתאר במילים. ההצטיינות גורמת לי להישאר בעלת מוטיבציה גבוהה ולא לחשוב אף לא לרגע לעצור את העשיה גם כשקשה ליזום וליישם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. וואו מרגשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות