יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / רק רצינו להגיד תודה – למיליון הגולשים באתר אונו

רק רצינו להגיד תודה – למיליון הגולשים באתר אונו

מנתוני גוגל מיום העצמאות שעבר, נקראו באתר אונו ניוז כ- 3 מיליון כתבות. על פי הנתונים, בחרו תושבי בקעת אונו, באונו ניוז כאתר התוכן הבלעדי המספק את החדשות הכי אמינות כל ימות השנה

אונו ניוז נתונים

עם מספרים קשה להתווכח – תושבי בקעת אונו בחרו היכן לקרוא את החדשות הכי חמות שיש , בדרך הכי מהירנ ואמינה, ישירות למכשירי הנייד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אתר אונו ניוז הפך בשנתיים האחרונות להיות כלי התקשורת הבלעדי המסקר את הנעשה בכל ערי בקעת אונו, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, עם דיווחים חיים וישירים באירועי חירום לצד עדכון שוטף על כל הנעשה בעיר.

על פי נתוני גוגל, מיום העצמאות שעבר, 2,828,459 גולשים קראו כתבות באתר אונו ניוז, התעדכנו במידע חדשותי, נהנו לקרוא תחקירים. בזכות חשיפות האתר, רשויות שינו נהלים ושיפרו את השירות לאזרח.

אתם סקרנים לדעת מה היתה הכתבה הכי נצפית באתר? 59,643 אלף גולשים בחרו בכתבה על מריה דומארק מהאח הגדול , תושבת קריית אונו שגילתה את סודה.

אונו ניוז נתונים

1.1 מיליון מבקרים באתר, בשנה האחרונה, מהם 381 אלף מגיעים דרך חיפוש בגוגל על הנעשה בבקעת אונו, 628 אלף גולשים מגיעים ישירות לאתר, דרך חיבור לקבוצות הוואטסאפ של האתר ודרך הרשתות החברתיות.

58.8% מגולשי האתר הן נשים ואמהות, 41.2% הם גברים.

אונו ניוז נתונים

חושבים שרק הצעירים חזקים בטכנולגיה? תתפלאו, 32% מגולשי האתר הם בין הגילאים 45 -55+, אז גם מי שנשאר לקרוא את מקומני הנייר, מקבלים את המידע ישירות לנייד.

תודה גדולה לתושבי בקעת אונו, שבחרו בנו גם השנה להיות גוף התקשורת החזק המוביל והמשפיע בבקעת אונו, נמשיך להיות קשובים לתלונות האזרחים, לחשוף שחיתויות, להאיר פינות אפלות, כי אין מחטא מאור השמש.

צוות כתבי ועורכי האתר, נמצאים בקשר שוטף עם כל ארגוני הביטחון, צה”ל, משטרת ישראל, מכבי האש, מגן דוד אדום, איחוד והצלה ומתנדבים ומקבלים דיווחים מוסמכים מהגורמים הרשמיים במדינה. המידע הזה מועבר ישירות אליכם התושבים, הכי מהר שרק ניתן.

רוצים לדעת מהם הכתבות הכי נצפות בשנה האחרונה –

שני חולים נדבקו  בקדחת הנילוס באור יהודה – 57,661 אלף צפיות

הסיוט של כל הורה -שני ילדים יצאו לבן מגן עירייה ביהוד – 34,467 אלף צפיות

מותה של אגדה – אור יהודה נפרד מהמסעדן סעיד משיח – 23,118 אלף צפיות

שריפה בבנין מגורים בקריית אונו – 20,832 צפיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות