יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אור יהודה / עו”ד ליאב צבג מצטרף לרשימתו של עוזי אהרון

עו”ד ליאב צבג מצטרף לרשימתו של עוזי אהרון

רשימתו החדשה של עוזי אהרון מקבלת חיזוק נוסף - עו"ד ליאב צבג, 31, בוגר תואר ראשון במשפטים ולקראת סיום תואר שני במשפטים. התמחה בקואצ׳ינג בחברת תו״ת אצל אלון גל, ובגישור "בבר שיח".

עוזי אהרון בחירות אור יהודה
תוכן מקודם

שאלנו את עו”ד צבג, מדוע החליט להיכנס לפוליטיקה ומדוע לרשימתו של עוזי אהרון: אני נחוש, מלא במוטיבציה ורעב לשינוי תדמית פניי העיר, שלדאבון ליבי, רחוקה מהערים השכנות לנו ומערי המרכז. אני מכוון לדור הצעיר (18-34), דור פיקח שצמא לאמת ולשקיפות, דור שחפץ לקנות דירה, שחפץ באירועי תרבות וספורט, שחפץ בהזדמנויות תעסוקה ובפיתוח אישי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אני ספורטאי משחר נעוריי (שיחקתי כדורגל 10 שנים בבני יהודה וגם במכבי ת״א). למדתי על בשרי מהי התמדה, מהי נחישות, מהי דבקות במטרה, ומהם עמידה בלחצים וכיבוש יעדים.

ילדים רבים ברוכי כישרונות, תושבי העיר, נאלצים לחפש הזדמנויות למימוש הפוטנציאל שלהם בקבוצות שונות. צריך להחזיר את הכדורגל לעיר, לצקת ללבבות התושבים גאווה עירונית מאחדת ולהציב את הכדורגל במקום לו הוא ראוי.

בחרתי להיות עו”ד, כדי לתקן עוולות להן נחשפתי ואני משוכנע שעוזי אהרון הוא המועמד המתאים ביותר להוביל את אור יהודה רמת פנקס, לעיר מתקדמת, לעיר עם איכות חיים, לעיר שבה התושב הוא המרכז.

עוזי אהרון בחירות אור יהודה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. אין על ליאב, ראוי, ערכי, חכם ואדם כ”כ טוב מהיכרות אישית.

  2. צעיר מאור יהודה

    ליאב תותח…. הצעירים באור יהודה מאמינים בך ושמחים שאתה לוקח חלק בהנהגה העתידית.

    ב30 באוקטובר עושים סוף להוצאות שמדברות… ומעבירים את השלטון לתושביםםםםםם…..

    רק עוזי אהרון שחיבק את עצמו בחברי מועצה חילונים כמו רוב העיר שלנו והוכיח בכך באופן חד וברור כי אין לו שום כוונה להפוך את העיר לחרדית . אני וכל חברייי הצעירים החלטנו לחבור ולתמוך בעוזי וברשימתו “רק”

    שיהיה לכולנו בהצלחה

  3. ליאב היקר המון בהצלחה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות