שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / תושב אור יהודה יישלח לכלא

תושב אור יהודה יישלח לכלא

14 שנה בכלא, כך גזר בית המשפט על  דפארו בלאיי תושב אור יהודה שניסה לרצוח את בת זוגתו לשעבר במכות גרזן. בנוסף ישלם פיצוי של 50 אלף שח

זירת רצח

באוקטובר 2014 הגיע בלאיי למקום עבודתה של חברתו לשעבר, אחרי שהיו פרודים כבר למעלה משנה, אחרי שכעס עליה, כי שמע שהיא מלכלכת עליו שהוא מאיים עליה. הוא הגיע למקום עבודתה שבתוך תא המטען של מכוניתו הניח גרזן העשוי כולו מתכת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בלאיי המתין לחברתו לשעבר בסמוך ליציאה מהמפעל. משהבחין בה צועדת אל תחנת  האוטובוס, התקדם עם רכבו לעברה, עצר את הרכב, פתח את החלון וביקש ממנה להיכנס  לרכב על-מנת שיוכל לשוחח עמה. האישה סירבה, הוא יצא מהרכב כשהוא אוחז  בגרזן, ואיים עליה כי במידה ותמשיך לסרב יכה בה.

הוא  הניף את הגרזן לעבר המתלוננת. היא הצליחה לתפוס את הגרזן אך אז איבדה את האחיזה בו. האישה גוננה בידיה על ראשה והתוקף, אשר אחז בגרזן לבדו, הניף את  הגרזן והכה בראשה באמצעות להבו, מכה אחת באזור הרקה.

לאחר המכה הראשונה בראשה שגרמה לפציעתה, היא ניסתה לברוח  אך הוא המשיך לרדוף אחריה תוך הנפת הגרזן לעברה, עד לנפילתה אל הכביש. לאחר  שנפלה, הניחה את ידיה על ראשה כדי לגונן על עצמה, בלאיי  הזיז את  ידיה המגוננות באמצעות רגלו, והמשיך להכות אותה באמצעות הגרזן מספר מכות בראשה, בתנופה ובעוצמה רבה. לאחר התקיפה האלימה, כאשר החלו עוברי אורח להגיע אל המקום,הוא  נמלט מהמקום  בעוד היא   שוכבת על הקרקע ללא תזוזה, מבלי להושיט לה עזרה ומבלי להזעיק את כוחות ההצלה. בעת בריחתו השליך את הגרזן.

כתוצאה מהמכות שהכה אותה בלאיי הובהלה האישה לבית חולים במצב אנוש, עם חבלות  שונות בראשה, בלסת התחתונה, שבר בשן ונזק לעורק ראשי. היא אושפזה במחלקה לטיפול  נמרץ ועברה מספר ניתוחים: ניתוח חירום בראשה, ניתוח בלסת וניתוח בקנה  הנשימה.

שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בלוד קבעו פה אחד, כי האיש אשם במעשיו וצריך לשלם עבור התנהגותו האלימה והמסוכנת. 14 שנים בכלא הם עונשו על ניסיון רצח של מי שהיתי בת זוגתו לשעבר. “במסגרת הנסיבות שאינן קשורות בביצוע העבירה, התחשבנו בכך שהנאשם לא לקח  אחריות מלאה על האירוע, ואף לא הביע נכונות לפצות את המתלוננת, על אף שאיננו  מכחיש כי הוא זה אשר פגע בה. ההתרשמות הינה כי לאורך כל ההליך ניסה הנאשם  להפחית מחומרת מעשיו, הן במישור העובדתי והן ביחס ליסוד הנפשי המיוחס לו.

ברי כי  זכותו של נאשם לנהל את משפטו, אולם הוא איננו זכאי להקלה העונשית לה זכאי מי  שלקח אחריות מלאה והודה בביצוע המעשים. לנאשם הרשעה קודמת אחת, רלבנטית לענייננו, בעבירת אלימות חמורה של גרימת חבלה בכוונה מחמירה שביצע כנגד בת זוגו לשעבר בשנת 2003 .על אף שריצה עונש מאסר בפועל  של 3.5 שנים בגין מעשה זה, הדבר לא מנע ממנו לבצע שוב עבירה דומה אך חמורה יותר כנגד המתלוננת, כשאף הרקע לביצוע המעשים דומה. בשים לב לכך, צודקת המאשימה (הפרקליטות)  כי בענייננו נדרשת החמרה בעונשו של הנאשם, לצורך הרתעתו האישית.”

לאחר בחינת השיקולים השונים, אנו גוזרים על הנאשם את העונשים הבאים:
14 שנות מאסר בפועל, 12  חודשי מאסר על תנאי, פיצוי למתלוננת בסך 50 אלף שח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות