יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה / המדריך למטייל – המקומות המרכזיים ביותר באור יהודה

המדריך למטייל – המקומות המרכזיים ביותר באור יהודה

ריכזנו במיוחד עבורכם את המקומות המרכזיים ביותר באור יהודה, כך שכל המידע עבור מסעדות, לימודים, מוניות, מקומות בילוי ועוד נמצאים ממש כאן במרחק נגיעה

אור יהודה. עליה במדד הסוציו אקונומי

בין אם אתם מעוניינים להירשם ללימודים, לקנות צעצועים, לאכול במסעדה טובה או סתם לטייל בעיר,  אתר אונו ניוז עם מדריך המקומות המרכזיים ביותר שיש באור יהודה



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות

מל”א אור יהודה 


מל”א, המרכז ללימודים אקדמאיים היא מכללה אקדמית המוכרת גם כמלכ”ר, שאינה מתוקצבת על ידי הממשלה, במרכז לומדים כ-5000 סטודנטים לתארים ראשונים ושניים ב-5 פקולטות שונות כמו ניהול, בריאות, פסיכולוגיה, חינוך והייטק. מראשית דרכו הציב מל”א במרכז הווייתו את הכנת הסטודנט לשדה העשייה הרלוונטי תוך התמקדות בהקניית “ארגז כלים” יישומי שיאפשר לבוגרי המרכז ולמוסמכיו להשתלב בשוק העבודה ולהתקדם לתפקידים בכירים. בנוסף, מקדיש המרכז משאבים רבים בשירות המנהלי המוענק לסטודנטים, לצד פיתוח ועדכון מתמיד של תוכניות הלימוד.

כתובת: היוצרים 2, אור יהודה

טלפון: 1-800-404-090

סטודנטים אור יהודה

מוניות אור יהודה

מוניות כוכב העיר היא חברה ותיקה באור בעיר אור יהודה המציעה שירותי הסעה במשך 24 שעות ביממה. יש ברשותה צי של כ-18 מוניות חדישות מרווחות ומצויידות בGPS מתקדם. בנוסף החברה מעסיeה צוות נהגים ותיק, מיומן ואדיב. החברה מציעה שירותי הסעות לכל רחבי הארץ, שירותי הסעות לנתב”ג ובחזרה, שירותי שליחויות לכל יעד בהתרעה קצרה וכן שירותי הסעות קבועים למוסדות ולארגונים בהסדר אשראי.

כתובת – העבודה 15, אור יהודה, א.ת.
טלפון – 072-2594099

תחנת מוניות היכל מציעה ללקוחותיה שירותי הסעות פרטיים ברמה הגבוהה ביותר: מוניות ספיישל, מוניות שירות, מוניות לנתב”ג, הסעות מיוחדות, הסעות עובדים, הסעות תלמידים, הסעות VIP ועוד. לחברה צי כלי רכב חדיש ומפואר, ובו כלי רכב מרווחים ונוחים במיוחד. נהגי מוניות היכל מציעים את שירותיהם הנאמנים זה 20 שנים בכל רחבי הארץ, ומתחייבים להגיע במהירות ולהעניק לכל לקוח יחס נעים. השירות ניתן 24 שעות ביממה, לא כולל שבתות וחגים.

כתובת – אליהו סעדון 85, אור יהודה

טלפון – 072-3233144


הפיראט האדום אור יהודה 

רשת הצעצועים המוכרת והאהובה “הפיראט האדום” הממוקמת בעיר מציעה את המבחר הרב ביותר, העמיד ביותר והשימושי ביותר עבור ההורים והילדים. רשת “הפיראט האדום” מאמינה כי רק מוצרים ברמה גבוהה ויחס אדיב יכולים לשרת את הצרכים של הלקוחות. אנחנו ברשת מודעים לקשיים מולם עומדים הורים או ילדים בבואם לבחור צעצועים ולכן הם יעשו הכל על מנת לעמוד בדרישות. “הפיראט האדום” נחשבת כיום לרשת הצעצועים השלישית בגודלה בישראל, עם הצלחה מסחררת בערים, מושבים ומרכזי קניות בכל רחבי הארץ.
המוצרים הנמכרים ברשת “הפיראט האדום” מיועדים לכל הגילאים. הורים צעירים יכולים למצוא ברשת “הפיראט האדום” צעצועים המפתחים את היכולות הקוגנטיביות והמוטוריות של תינוקות, לעומת משפחות המגיעות אל הסניפים כדי לרכוש בובות, מכוניות, משחקים חדשים וקלאסיים, משחקי מחשב, קונסולות ואביזרים, פאזלים, משחקי יצירה ועוד.

כתובת – המלאכה 13, אור יהודה


יוחננוף אור יהודה 

יוחננוף הינה רשת מרכולי ענק הממוקמת בכל הארץ וגם באור יהודה יש בידה סניף גדול מאוד המשרת את תושבי העיר.  הרשת החלה את דרכה כחברה סיטונאית והוקמה בשנת 1992. ומונה כיום 17 סניפים הפועלים בפריסה ארצית מנתיבות שבדרום ועד חיפה שבצפון.
בין יתר מחלקות השירות העומדות לרשות לקוחותייה ניתן למצוא: מחלקת ירקות ופירות טריים עם מבחר עצום של גידולי שדה היישר מהחקלאי לצלחת, קצביה טריה עם מבחר עשיר של מעדני בשר, עופות ודגים טריים, מחלקת מזון מוכן מקצועית המעמידה לרשות לקוחותייה תפריט עשיר מאוד של מנות עקריות, תוספות וסלטים בסגנון ביתי בדגש על טריות, איכות ובריאות. ניתן להזמין גם לאירועים, מעדנייה משובחת הכוללת מבחר ענק של גבינות, דגים מעושנים, חמוצים מיוחדים, סלטים טריים איכותיים, פסטרמות ונקניקים, מאפייה עם תוצרת טרייה מסביב לשעון, מחלקות טבע הנותנות מענה למזון אורגני, מזון ללא גלוטן, מוצרים ללא סוכר, מגוון רחב של מחלקות כגון: מזון ושתיה, טואלטיקה, חומרי ניקוי ומוצרים לבית הכוללות בתוכן אלפי פריטים המותאמים לכל סל קנייה.

כתובת – הפלדה 1, אור יהודה

סופר-פארם היא הרשת הגדולה והמובילה בישראל אשר סניפיה פרוסים בכל רחבי הארץ: וכמובן גם אצלנו כאן באור יהודה. סופר-פארם הביאה לישראל בשורה צרכנית וקונספט קמעונאי חדשני המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה טואלטיקה ותינוקות. כל זאת בשעות פעילות גמישות ובלב שכונות מגורים. מאז ועד היום פועלת הרשת להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית המשלבת מקצועיות, שירות, מגוון רחב של מוצרים ומבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. כל זאת בחנות מטופחת ובאווירת קנייה נעימה הגורמת ללקוחות “כבר להרגיש יותר טוב”.

כתובת – המפעל 11, אור יהודה

הטורקי אור יהודה

אם ברצונכם לאכול אוכל טעים, עם אוירה ביתית ושרות אדיב במיוחד אז הגעתם למקום הנכון. מסעדת הטורקי הוקמה אי שם בשנת 1978 כאשר הייתה דוכן קטן בחנות של 45 מ”ר ועם הזמן הפכה למסעדה קטנה עם 20 כיסאות. אט אט צמחה המסעדה למובילה באיזור עם 170 מקומות ישיבה. המסעדה מתמחה באוכל מזרחי כגון סלטים, שיפודים מסוגים שונים, שווארמה ודגים. כמו כן מסעדת הטורקי הינה ידידותית לילדים. בנוסף המסעדה מכירה בכך שרבים מלקוחותיה רגישים לגלוטן ולכן דואגת לכך שמנות רבות בתפריט תהיינה ללא גלוטן להבטחת בריאותם של הלקוחות.

כתובת: הראשונים 2, אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות