יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / ”גבעת שמואל שמרה על מעמדה כרשות איתנה פיננסית”

”גבעת שמואל שמרה על מעמדה כרשות איתנה פיננסית”

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות פרסמה חברת דן אנד ברדסטריט דירוג הרשויות לשנת 2018 בהתאם לחוסנן הפיסי. גבעת שמואל נותרה אחת מ-3 הערים האיתנות מבין הערים הקטנות

עיריית גבעת שמואל
עיריית גבעת שמואל
פחות מחודש עד שהתושבים יגיעו לקלפי, כשבינתיים התפרסם הדירוג המסורתי של חברת ‘דן אנד ברדסטריט ישראל’, המודד את חוסנה הפיננסי של כל עיר ועיר. גבעת שמואל שמרה על מעמדה כרשות איתנה מבין הערים הקטנות, בצוותא עם ראש העין ורמת השרון.
“הערים המשגשגות הן אלו הנהנות מקרבה למרכז ואיתה גם נגישותגבוהה לתשתיות, השכלה ותעסוקה, המסייעים ליציבות העסקים בהן, לפיתוח העירוני ולרמת החיים של התושבים בכלל”, ציינה אפרת שגב, סמנכ”ל הפיתוח העסקי ב’דן אנד ברדסטריט ישראל’.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעת שמואל – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


הדו”ח המדובר יעשה שירות טוב לקברניטי העיר, בראשם יוסי ברודני, ראש העיר. יריביו הפוליטיים, השואפים להדיח אותו מכס הכהונה, יאבדו מן הסתם נקודות זכות.
הדירוג המחמיא מבוסס על מודל המשקלל 5 פרמטרים המעידים על חוסנה הפיננסי והעסקי של כל רשות, ביניהם שיעור עודף או גירעון בתקציב, שיעור גביית ארנונה, דירוג סוציו-אקונומי, יחס תושבים לעסקים ושיעור מענקים לסך תקציב רגיל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


גבעת שמואל, כאמור, שמרה על מיקומה בצמרת הערים הקטנות האיתנות מבחינה פיננסית, מבין הערים המונות פחות מ-50,000 תושבים, וליתר דיוק דורגה במקום ה-2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות