שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / בעקבות לחץ התושבים – מרכז הדואר בגני תקווה ייסגר

בעקבות לחץ התושבים – מרכז הדואר בגני תקווה ייסגר

מעקב אונו ניוז - סניף הדואר במרכז לידר ייסגר ובדואר ישראל מחפשים מקום חלופי לטובת התושבים. מדואר ישראל נמסר - המרכז בלידר נפתח ביוזמת ראש המועצה, ולצערנו הודיעו לנו על סגירתו בפברואר".

דואר בגני תקווה
מעקב – יורד המסך על סניף הדואר במרכז לידר בגני תקווה. הסניף שספג לאורך השנים תלונות רבות על עיכובים במסירת חבילות, אי הודעות ללקוחות ושעות עבודה לא מסודרות, ייסגר בסוף חודש פברואר. תושבי גני תקווה, הנעזרים בשירותי הסניף שברחוב הגליל, נקראו להגיע לאסוף ללא דיחוי מכתבים וחבילות.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות


לפני פחות מחודשיים פורסם באתר אונו ניוז על היחס המזלזל בסניף והתורים האינסופיים. אז, בדואר ישראל, מיהרו להגיב כי הבעיות נבעו עקב מחלת אחד העובדים בסניף, וכי מדובר בעיכובים נקודתיים. כעת, מסתבר כי מדובר בבעיות גדולות הרבה יותר, שהובילו להחלטה לסגור את שערי הסניף.
סניף הדואר בגני תקווה
סניף הדואר בגני תקווה
תגובת דואר ישראל: “מרכז מסירת חבילות ודברי דואר  במרכז לידר נפתחה ביוזמת ראש המועצה ולצערנו, מרכז  לידר הודיע לנו על כוונתו לסגור את היחידה בסוף חודש פברואר 2019.   לאור זאת, לפני כשלושה שבועות פתחנו מרכז מסירה בגני תקווה בשם סמארט צ’יינג’ ברחוב הרי יהודה ואנו פועלים עתה כדי לאתר בית עסק להפעלת מרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים נוסף”.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תגובת מועצת גני תקווה: מועצה פועלת מול דואר ישראל זה מספר חודשים במטרה לשפר את שירותי הדואר בגני תקווה. בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם טירן גמזו, מנהל אזור דן בדואר ישראל, המועצה הבהירה את חוסר שביעות רצונה ממרכז החלוקה הפועל בלידר ואת חובת דואר ישראל לפעול לטובת שיפור השירות והעומסים.

על כן, התקבלה במשותף החלטה על סגירת סניף לידר ופתיחת מספר מרכזי חלוקה בפיזור רחב יותר ביישוב, ביניהם: מרכז הבמה – סוכנות הדואר, חנות הsmart change ברחוב הרי יהודה 43 (שלוחת חלוקת חבילות בלבד). מהלך זה יאפשר שעות פעילות נרחבות הרבה יותר, מענה רחב יותר לציבור ופיזור גדול יותר של נקודות חלוקה”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. לא המחאה רק הרסה, עכשיו צריך לנסוע לכל מיני מקומות בקרית אונו כדי לקבל חבילות. במכבי קרית אונו יש תור של שעה ובזברה , צריכה לפתוח את הדלפק. תפתחו את סניף לידר עם מישהו מקצוען.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות