שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / מועצת גני תקווה – יניב שחר פעל בניגוד עניינים

מועצת גני תקווה – יניב שחר פעל בניגוד עניינים

במסגרת השקיפות - מועצת גני תקווה הוציאה הודעה כנגד חבר מועצה יניב שחר, עוזרת ראש המועצה פרסמה כי יו"ר האופוזיציה פעל בחשד לניגוד עניינים. יניב שחר בתגובה: "תמוה שהיועצת המשפטית המתינה שבועיים"

''שמי הטוב והיושרה שלי הם הנכס החשוב לי ביותר'' ליזי דלריצ'ה. צילום ארכיון - אביגיל עוזי
''שמי הטוב והיושרה שלי הם הנכס החשוב לי ביותר'' ליזי דלריצ'ה. צילום ארכיון - אביגיל עוזי
 אירוע חריג נרשם בישיבת המועצה האחרונה בגני תקווה. יו”ר האופוזיציה, יניב שחר, ספג הערה מהיועצת המשפטית לגבי  חשד לניגוד עניינים. היועצת, עו”ד רונית עבדיה, ביקשה להבהיר זאת לאחר ששחר חתם על טפסים אשר היו אמורים לפרט כל מקרה בנושא תכנון ובנייה, ואשר יכול להעמיד אותו במצב של ניגוד עניינים. לאחר שיו”ר האופוזיציה הגיש המסמך, נתגלה כי לא עדכן את היועצת המשפטית לגבי ההליכים המשפטיים בהם הוא נוקט נגד הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות

יניב שחר בתגובה: “במסגרת חברותי בוועדה לתכנון ובנייה, נדרשתי למלא שאלון ניגוד עניינים, ובו הצהרתי על הנכסים שיש לי ולמשפחתי בגני תקווה. מהשאלון הושמט, בתום לב, הליך משפטי בנושא כספי, שהחל לפני מספר שנים, היות ולא חשבתי שהליך כספי זה קשור לוועדה המקומית לתכנון ובנייה של גני תקווה. תמוה בעיניי, כי היועצת המשפטית המתינה שבועיים שלמים להעלות את הנושא בישיבת המועצה, זמן בו התקיימה ישיבת ועדה נוספת, ולא שלחה מייל מיידי לחברי המועצה בבקשה שיבדקו את השאלונים שלהם בו במקום.
כמי שהשקיפות היא נר לרגליו, ומשהחליטה היועצת המשפטית להעלות את העניין במליאה ואף החליטה המועצה להוציא הודעה יזומה לעיתונות בשל כך, הפניתי בקשה למועצה לקבלה ופרסום של כל שאלוני ניגוד העניינים של חברי המועצה, כולל שלי, ואת הצהרות ההון של ראשת המועצה וסגניה. בנוסף, אני קורא לכל תושבי גני תקווה להיכנס ללינק המצ”ב  bit.ly/6m2019    ולשמוע את ישיבת המועצה שהתקיימה ב-12/2/2019 בה עלה נושא זה ונושאים חשובים נוספים לדיון”.
ממועצת גני תקווה נמסר –  חבר אופוזיציה בגני תקווה קיבל ההערה מהיועצת המשפטית של המועצה בנושא של ניגוד עניינים. בישיבת המליאה מן המניין מס’ 6 שהתקיימה בתאריך 12.2.19 ביקשה היועצת המשפטית של המועצה, עו”ד רונית עבדיה, להבהיר בדבר מניעת פעילות בניגוד עניינים של חברי המועצה.

עו”ד עבדיה ביקשה להבהיר זאת לאחר מקרה במסגרתו חבר מועצה מסיעת אופוזיציה, חתם על טפסים אשר היו אמורים לפרט כל מקרה בנושא תכנון ובנייה ואשר יכול להעמיד אותו בניגוד עניינים. לאחר שחבר המועצה הגיש את המסמך, נתגלה כי לא עדכן את היועצת המשפטית בדבר הליכים משפטיים בהם הוא נוקט נגד הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

בעקבות דבריה של עו”ד עבדיה במליאה, ציין חבר המועצה כי המעשה נעשה בתום לב ומחוסר הבנה של התקנות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אם בזה ליזי מתעסקת אז כנראה שיניב שחר עושה עבודה ממש טובה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות