יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / מכרזים עיריית קריית אונו

מכרזים עיריית קריית אונו

עיריית קריית אונו מפרסמת מכרזים למספר משרות בתחום החינוך, מכרז עבור מזכירה ושני מכרזים לאב בית בבית ספר. תאריך אחרון להגשת מועמדות 15.10.2017

עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:  מכרז פומבי מס’ 48/2017
תואר המשרה: מזכיר/ת בי”ס
היקף משרה:  80% משרה
דירוג דרגה: מתח דרגות  7-9 בדרוג המינהלי
כפיפות ארגונית:  מנהל/ת בי”ס
תיאור תמציתי של תפקיד: ביצוע פעולות שוטפות בתחום המזכירות בבית הספר לרבות מענה טלפוני, גביית כספים, קבלת קהל, ניהול יומן, תאום ישיבות, זימון הורים, ניסוח, הדפסה ושליחה של מכתבים, הזנת נתונים למערכת הממוחשבת, טיפול בדואר, הפצת הודעות, הכנת דו”חות, טיפול ברכש ציוד משרדי, ניהול קופה קטנה, טיפול ברישום תלמידים לבית הספר ועוד.
תנאי סף לדרישות התפקיד:
השכלה: לפחות 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי : ניסיון של 3 שנים כמזכיר/ה בארגון ציבורי או פרטי.
כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית,  קפדנות ודייקנות בביצוע, עירנות דריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, שקדנות וחריצות, סדר וניקיון, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ,  כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים,  התמודדות עם לחץ ושחיקה,  התמדה,  תודעת שרות גבוהה.
דרישות ייחודיות : תעודת יושר ( היעדר רישום פלילי ), ידע בעבודה עם מחשב, שליטה ביישומי office  ויכולת למידה של תוכנות נדרשות לתפקיד.
הגשת מועמדות: שאלון אישי למילוי לצורך הגשת מועמדות ניתן להשיג באתר האינטרנט של העירייה (כתובת: www.kono.org.il) או במשרדי אגף משאבי אנוש בעירייה. את השאלון בצירוף קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, תעודות המעידות על דרישות בתנאי הסף והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה עליה יצוין מס’ המכרז ותואר המשרה ולהפקידן באגף משאבי אנוש בעיריית קריית אונו, בכתובת: רח’  יצחק רבין 41 קריית אונו. (לא ניתן לשלוח בפקס או במייל)
תאריך אחרון להגשה:  יום ראשון,   15.10.2017  עד שעה 12:00.
ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן: מכרז פומבי מס’ 47/2017
תואר המשרה: אב-בית בבי”ס (2 משרות)
היקף משרה: 2 משרות,  100% כל אחת
דירוג ומתח דרגות  6-8 בדרוג המינהלי
כפיפות: מנהל/ת ביה”ס
תיאור תמציתי של תפקיד: אחראי על רמת תחזוקה נאותה ועל הניקיון בבית הספר, ביצוע עבודות תחזוקה ותיקונים שוטפים של מבנים ושל מתקנים, ביצוע סיורים ברחבי בית הספר לאיתור ליקויים וטיפול בהם, פתיחה של שערי בית הספר ונעילתם, אספקה של ציוד מתכלה ובלתי מתכלה לכיתות, התקנת ציוד ומכשירים בכיתות, ביצוע עבודות חצרנות, העברת ציוד ממקום למקום בשטח בית הספר ועוד. סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים.
תנאי סף לדרישות התפקיד:
השכלה: לפחות 10 שנות לימוד
ניסיון מקצועי : נדרש ניסיון מקצועי בתחום מקצועות האחזקה, כגון : אינסטלציה, נגרות וכו’ .
כישורים אישיים:  אמינות ומהימנות אישית, גמישות, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון,  מרץ ופעלתנות, חריצות, התמדה, יכולת פתרון בעיות, יכולת טכנית, יכולת לעבוד בצוות . תודעת שירות גבוהה.
דרישות ייחודיות : תעודת יושר והיעדר הרשעה בעבירות מין ממשטרת ישראל, רישיון רכב, נסיעות בתפקיד, יכולת ניידות.
הגשת מועמדות: שאלון אישי למילוי לצורך הגשת מועמדות ניתן להשיג באתר האינטרנט של העירייה (כתובת: www.kono.org.il) או במשרדי אגף משאבי אנוש בעירייה. את השאלון בצירוף קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, תעודות המעידות על דרישות בתנאי הסף והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה עליה יצוין מס’ המכרז ותואר המשרה ולהפקידן באגף משאבי אנוש בעיריית קריית אונו, בכתובת: רח’  יצחק רבין 41 קריית אונו. (לא ניתן לשלוח בפקס או במייל)
תאריך אחרון להגשה:  יום ראשון,   15.10.2017  עד שעה 12:00.

  • ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה
  • בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 15.01.49

דליפת גז במיכלית סמוך למסעדה מוכרת באור יהודה

תפריט נגישות