יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / ביהוד עסקים פתוחים בשבת

ביהוד עסקים פתוחים בשבת

מועצת העיר יהוד מונוסון אישרה את פתיחתם של עסקים בשבת על יד חוק עזר עירוני. בכך הפכו לרשות הראשונה בבקעת אונו המתנגדת לחוק המרכולים. המשמעות, עסקים חדשים לא יוכלו לפתוח בשבת

סופר קופיקס אור יהודה
צילום ארכיון - קופיקס

עיריית יהוד-מונוסון, אישרה השבוע בישיבת מועצת העיר את התיקון לחוק העזר העירוני שיישמר את הסטטוס-קוו בעיר בכל הקשור לפתיחה של עסקים בשבת. המשמעות עסקים הקיימים ביהוד, שהיו פתוחים בשבת יוכלו להמשיך לפעול בשבת.

עסקים שלא היו פתוחים עד כה או עסקים חדשים בעיר, לא יוכלו לפתוח בשבת ויסתכנו בקבלת קנס. ההחלטה עברה ברוב של 10 חברי מועצה מול עוזי מאיר שנמנע ויצחק פינקר משס שהתנגד.

ראשית, אישרה המועצה את איחוד חוקי העזר של יהוד ושל מונוסון, שכן אף ראש עיר לא עשה זאת מאז האיחוד של השתיים בשנת 2003. לפי נוסח החוק שעבר, יישמר הססטוס-קוו בעיר יהוד-מונוסון כולה ולמעשה, תשמר פתיחה בשבת רק של בתי העסק שהיו פתוחים בשבת עד כה, לטובת כלל תושבי ותושבות העיר.
יעלה מקליס

ראש העיר יהוד-מונוסון, יעלה מקליס: “שימור הסטטוס-קוו ביהוד-מונוסון מהווה הסכמה רחבה של תושבי העיר ומשקף את הערבות ההדדית, הסובלנות, הכבוד ההדדי והקהילתיות המאפיינים את עירנו, עיר של חיים משותפים. מתוך כך, תושבי העיר דתיים וחילוניים כאחד מעוניינים לחזק את הצביון הקיים בכל הקשור לפתיחתם של בעלי העסקים בשבת ובכך לכבד איש את רעהו. מהלך חוק העזר למרכולים יישמר את הסטטוס-קוו בעירנו באופן יציב וללא קשר להחלטת ממשלה כזו או אחרת”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. לא מדויק . ראשת העיר וחברי המועצה יכולים לאשר פתיחת עסקים נוספים בחמשה אזורים שהוחרגו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 15.01.49

דליפת גז במיכלית סמוך למסעדה מוכרת באור יהודה

תפריט נגישות