יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / האם ניסו לסחוט ולאיים על חבר מועצה ביהוד מונוסון

האם ניסו לסחוט ולאיים על חבר מועצה ביהוד מונוסון

פרסום ראשון - האם גורמי פשיעה ניסו לאיים ולסחוט חבר מועצה כי יפיצו אודותיו מידע אישי ורגיש. חבר המועצה - "לא ניסו לסחוט אותי. מדובר ברכילות זולה"

יהוד מונוסון

חשיפה – המערכת הפוליטית ביהוד מונוסון גועשת מאז הסיבוב השני לבחירות לראשות העיר. בשמועה שהתפשטה ועשתה לה כנפיים, יש את כל הסימנים לטלנובלה סוחטת דמעות.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות


מעדויות שנאספו בקרב מספר חברי מועצה אשר נחשפו לנושא. עולה תמונת מצב מדאיגה למדיי. גם אם מדובר בנושאים אישיים ופרטיים של חבר המועצה. האם יש מקום להמשיך בתפקידו, אם יש כאלה המחזיקים במידע רגיש אודותיו ויכולים להשפיע על שיקול דעתו בהחלטות שיקבל למען הציבור.

מעדויות שנאספו בקרב חברי מועצה ופולטקאים, עולה כי לפני הסיבוב השני, החלה להתפשט ידיעה שרצה בקבוצות וואטס של תושבים, כי עבריינים פנו אל חבר המועצה, וטענו כי בידיהם צילומי מסך של התכתבויות רגישות והם מתכוונים לפרסמם, אלא אם ישולם להם סכום כדי שלא יעשו זאת.

מרגע זה, כל צמרת הפוליטיקה ביהוד עסקה בשאלה, האם אלו פני הדברים רגע לפני הבחירות בסיבוב השני.

אחרי הבחירות, קיבל חבר המועצה תפקידים בכירים, מטעמי צנעת הפרט לא נזכיר את שמו ותפקידיו, רק נציין שיש בידו סמכויות ניהול רבות. גורמים פוליטים איתם דיברנו, לא יודעים לאשר או להכחיש האם הפוליטיקאי היה תחת ניסיון סחיטה או איומים, אבל הפרשה הזאת, פגעה בתפקודו האישי.

במסדרונות עיריית יהוד מונוסון, זוהי שיחת היום בקרב העובדים. עכשיו נותר רק לגלות, האם ההחלטות המקצועיות שיקבל יהיו לטובת העיר או לטובת מי, שאולי, מחזיק מידע רגיש אודותיו.

חבר המועצה הבכיר הגיב לדברים ואמר  – הטענות שעלו בפנייתכם אינן  דומות למציאות ואת חלקן אני לא מכיר/יודע . ומובן שאילו הייתי נתון תחת סחיטה , כפי שניטען הייתי פונה למשטרה ,ולראיה לא הוגשה תלונה ע”י למשטרה. אין בכוונתי להתייחס לנושאים שעלו וגובלים בדיבה.
נבחרתי כדי לשרת את הציבור וכך אמשיך לעשות בקדנציה הקרובה. בכוונתי להמשיך לעסוק בעשייה למען התושבים בשיקול דעת אמיתי ונכון ,ולא ברכילות זולה שאין בינה לבין האמת דבר וחצי דבר” .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אם השמועות נכונות אז עליו להתפטר מאתמול כבר ולא מחר
    בושה בושה בושה אין משהו אחר
    מפחיד לחשוב על זה שאדם שמייצג משהו שמצריך טוהר המידות עושה דבר כזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות