יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד מונסון / האם סיגריה דולקת גרמה לשריפה ביהוד

האם סיגריה דולקת גרמה לשריפה ביהוד

חוקרי המשטרה וכיבוי האש חוקרים מה גרם לשריפת הדירה ביהוד. עשרה פצועים משאיפת עשן פונו לבתי החולים. אחד מבני המשפחה מתאר את רגעי הדרמה - "אמא שלי אשתי צרחה שהבית נשרף, רציתי וחילצתי אותה מתוך הלהבות, היא עכשיו בחדר ניתוח"

שריפה ביהוד

דרמה מורטת עצבים – דירה נשרפה כליל בבניין מגורים בשכונת בן צבי ביהוד. כתוצאה מהעשן בחדר המדרגות נלכדו תושבים רבים בדירות בינהם קשיש בן 90. לוחמי האש בפיקודו של אלון שרעבי שהגיעו למקום במהירות החלו בפעולות הכיבוי וחילוץ השכנים ההמומים. למקום הגיעו גם ראש העיר יעלה מקליס וסגנה שימי בונפיל שסייעו בחילוץ הפצועים. מה שמנע את ההתפשטות השריפה לקומות העליונות, היה המענה המהיר של יחידת העילית של לוחמי האש – להבה, שנמצאים מרחק מאות מטרים מהמקום, בפיקודו של להב אורון דמרי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

לקראת השעה 22 בערב החלו להתקבל דיווחים במוקדי החירום על להבות הפורצות מדירה בשכונת בן צבי ביהוד

כוחות ההצלה ולוחמי האש מתחנת קריית אונו בפיקודו של רענן בן משה וכוחות הצלה מיוחדים מיחידת להבה הממוקמים ביהוד הגיעו תוך דקות והחלו בכיבוי השריפה וחילוץ הלכודים. בנוסף לכוחות השיטור העירוני שהחלו בסיוע לתושבים שחולצו.

שריפה ביהוד

מספר אבי, תושב יהוד שסייע בחילוץ – לקראת השעה עשר בלילה קבלנו טלפון מבוהל מאמא של אשתי, היא צרחה שהיא בבית שלה ויש אש ועשן בכל הבניין והיא לא  יכולה לנשום ולא יכולה לצאת מהדירה. בלי לחשוב פעמיים נסעתי לשם. הגעתי לבניין וראיתי את הלהבות מהדירה בקומה השנייה. היא גרה בקומה השלישית, התקשרתי ואמרתי לה לרדת במדרגות אבל היא כבר היתה חלשה מאוד מכל העשן שהיא נשמה. בלי לחשוב פעמיים, שאני בלי נעלים, עליתי במהירות במדרגות. הכל היה עם עשן ופיח. הצלחתי להגיע אליה והיא התעלפה. בכוחות האחרונים שלי התחלנו לרדת במדרגות ואז עברנו את הלהבות של הדירה שנשרפה. והיא נפגעה בפנים הצלחנו לרדת למטה לכוחות ההצלה. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים וכעת היא נמצאת בחדר ניתוח לטפל בכוויות שלה”.

שריפה ביהוד

אל המקום גם הגיעו ראש העיר יעלה מקליס ושימי בונפיל סגנה שהחלו בסיוע ועזרה לשכנים המבוהלים. בנוסף הוקפצו גם קבט העיריה ועובדת סוציאלית שהחלו בסיוע ואיתור השכנים שבבניין. אין ספק, שהגורמים בעיריית יהוד צריכים להשתפר בניהול אירועים חריגים. רק לשם השוואה בשריפה בבניין בקריית אונו, הוכרז אירוע חירום והוקם חפ”ק של העיריה לתכלל את כל הגורמים המקצועיים ובשולחן אחד ישבו כוחות המשטרה בכיבוי והעירייה עם רשימות של הדיירים ודו”ח מצב. ביהוד, יש הרבה כוונה טוב, אבל זה לא מספיק במצבי חירום.

שריפה ביהוד

שריפה ביהוד

שריפה ביהוד

 

שריפה ביהוד

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות