יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / מתנ”ס יהוד – ערב משירי המשורר חיים חפר

מתנ”ס יהוד – ערב משירי המשורר חיים חפר

ערב  שכולו שירה ונוסטלגיה, התקיים באשכול הפיס, לזכרו של חיים חדד ז"ל, שהיה חבר בחבורת הזמר, תחת הכותרת  'עוד חוזר הניגון', משיריו של המשורר חיים חפר.

הערב, בהפקת מתנ”ס יהוד, העניקה את הבימה ליוסי לב , לנגנים ולזמרים שולי קימל ודב בירקנפלד , שסחפו את הקהל לתשואות ולשירה בציבור, ממש כמו פעם, אבל ללא מדורה הדולקת באמצע המעגל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
איש המכוניות עושה מוסיקה
מתנ”ס יהוד: ההצגה ‘סבתוש’ זוכה להצלחה

המפגש המרגש נפתח בשיר ‘שבוע טוב’, שהתנגן בעבר הרחוק, כמעט בכל בית במוצאי שבת, בנעימת חזנות. לא להאמין כמה שירים כתב חיים חפר לאורך שנות חייו, כמו השיר: ‘לי כל גל נושא מזכרת’, שביצעה הזמרת יפעת לונדון. יוסי לב, שגם הנחה, סיפר כי שם המשפחה ‘פיינר’ עוברת לשם חפר, ולב הכריז כי: ‘אם חיים חפר, לא היה קיים היה צריך פשוט להמציא אותו’.

הקהל יש לומר, שיתף פעולה לאורך כל שעתיים וחצי שעות ההופעה, כולל שירת ‘א-קפלה’ ללא הנגנים. ברפרטואר היו שירים מסוימים שכבר הספקנו לשכוח, או לא כולם הכירו, אך המילים היו רשומות ממול על הבמה, והשירה הייתה פשוט אדירה.

נגינת האקורדיאון תרמה רבות לאווירת ‘אנו באנו’, והזמרים כל אחת ואחת, הפליאו בקולותיהם בשירי העבר. הערב התחלק לשני מקטעים, שבהפסקה הקהל הוזמן לכיבוד קל.

יוסי לב, הרחיב בסיפורים עם השירים שנכתבו, לדוגמה, האם ידעתם שהשיר בת שבע לא נכתב על בחורה אלא על הפלמ”ח במלאות לו שבע שנים?! בהופעה הזכירו להקות עבר כמו התרנגולים, שלישיית גשר הירקון, רביעית התיאטרון, החלונות הגבוהים, את יהורם גאון, מקזבלן ואת ואריק לביא ועוד רבים. ולמי שלא ידע, גם פרט טריוויה שהשיר ‘בית הערבה’ נכתב על ידי אביו של שמוליק קראוס שהיה ממקימי הישוב.

הנגנים הפליאו לנגן משירי הלוחמים והלהקות הצבאיות של פעם, כולל יפה ירקוני שקיבלה את הכינוי: זמרת המלחמות. מספר ה הדרנים היה גבוה משלושה, והיה ניכר כי כל אלו שהופיעו, פשוט לא רצו לעזוב את הבמה. ולמי שלא הגיע, אל דאגה, בחודש הבא יוסי לב וחבריו ישובו להופעה נוספת, בדיוק כאן, במוצ”ש 2/6/18 בשעה 21:00 באשכול פיס ביהוד.

אנו מבקשים להודות לעוסקים במלאכה:
עובדי המתנ”ס – ואחראית על מועדון ערבי הזמר – חני שבת פלח, צדוק כרמלה.
וכמובן למשפחת חדד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות