יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה: 20 מיליון שקל הושקעו בבניין החדש של רשת ההנעלה SCOOP

אור יהודה: 20 מיליון שקל הושקעו בבניין החדש של רשת ההנעלה SCOOP

האחים פרדי ורוני אינסאז',מסביון, בעלי רשת ההנעלה SCOOP, הקימו את חנות הדגל שלהם באור יהודה, בבניין המשתרע על 4,000 מ"ר, בכניסה לאור יהודה, אליו אמורים לעבור עובדי החברה, כבר בחודש דצמבר הקרוב.

רשת ההנעלה SCOOP

נפגשנו לסיור קצר בבניין עם רוני אינסאז (44) ,תושב סביון אחד בעלי רשת הנעלים . לדבריו, מצא באור יהודה את המקום האידיאלי, גם מבחינת המרחק הגיאוגרפי ממקום מגוריו, ומגורי אחיו ברמת גן.

רוני ופרדי אינסאז בעלי חברת סקופ חונכים בניין חדש צילום אסף לב
רוני ופרדי אינסאז בעלי חברת סקופ חונכים בניין חדש צילום אסף לב

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חברת סקופ הוקמה כבר לפני 17 שנה, והחלה את דרכה מחנות בודדה שכיום חולשת על 70 סניפים ברחבי הארץ! בימים אלו ממש משרדי החברה, בקומה השנייה, מסיימים את הליכי ההקמה בעבודות הסיום. רוני מספר כי בחר למקם את משרדו, בדיוק מול החלון הצופה לנמל התעופה: “תמיד היה לי חלום, משרדים עם נוף לשדה התעופה. אנחנו טסים המון יותר מעשרים פעם בשנה. אני אוהב לראות המראות ונחיתות..’.הוא הוסיף, כי בחר לשים את שלט החברה, גדול ככל האפשר, כדי שיראו אותו גם אלו שטסים…

לדבריו, כל הריהוט  בחר בקפידה יחד עם אחיו פרדי, והוא כולל שולחנות עץ מלאים וכסאות נוחים ומרופדים, לחדרי הישיבות. אכן מדובר במשרדים אלגנטיים, בעלי קירות זכוכית שקופה הנתונים במסגרות שחורות. רוני: “הבניין החדש מותאם במיוחד לצרכיה של רשת סקופ, שפעילותה התרחבה משמעותית בשנים האחרונות. המעבר ישפר את  סביבת העבודה של העובדים, רווחתם ואיכות העבודה בחברה. המתחם יחנך בתחילת חודש דצמבר, ויחלוש על פני שתי קומות של משרדים מפוארים ובקומת הכניסה נפתח הסניף ה – 70 של הרשת”.

קמפיין סתיו חורף 2017-18 נעלי סקופ צילום עידו לביא
קמפיין סתיו חורף 2017-18 נעלי סקופ צילום עידו לביא

חנות הרשת עצמה, מרווחת ויש בה נעלים, מגפים, לכל בני המשפחה, כולל אביזרי אופנה, כמו תיקים, גרבים וגם נעלי בית. רוב המחירים נמוכים, ובהישג יד וחלק מהדברים גם נמכרים במבצע 1+1.
מה תחומי האחריות שלך בחברה, ומה היעד שהצבתם לעצמכם כחברה?
“יש לנו כ-700 עובדים, קרוב ל-30 עובדי הנהלה. אני הוא זה שאחראי על הפיתוח העסקי  וניהול העסקים בארץ ואילו  אחי פרדיהוא נשיא החברה ומנהל המותג שלנו. היום עסק, זה משהו אחר מאשר בעבר- הכל הולך בגדול המגמה שלנו היא מגמת התרחבות, גם לשווקי חו”ל”.

רוסלנה רודינה חורף 2018 לסקופ צילום עידו לביא
רוסלנה רודינה חורף 2018 לסקופ צילום עידו לביא

מדוע בחרתם בקונספט של נעלים במחירים נמוכים?
“פעם היו קונים נעלים לתקופה ארוכה, אבל כיום, האופנה משתנה מרגע לרגע, ובעידן האינטרנט, רואים-רוצים-קונים”.
היכן היצור שלכם מתרכז?
“70 אחוז מסין, והשאר באירופה (טורקיה)”.
מה עם דור ההמשך של סקופ?
“אנחנו עושים את הכל להכניס את הילדים שלנו לחברה , כמובן אחרי שילמדו לתואר…”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות