יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / עושים מסיבות בסביון – מסתכנים בהלשנה למס הכנסה

עושים מסיבות בסביון – מסתכנים בהלשנה למס הכנסה

השוטר הקהילתי של סביון החליט להילחם במסיבות ההמוניות בסביון. תושב שיערוך אירוע מסחרי בביתו, נחשב כמנהל עסק ללא רישיון ומסתכן בעבירה ודיווח למס הכנסה. 20 תושבים נקראו לשימוע פלילי

איסור מסיבות בסביון

הסוף למסיבות הפרטיות בוילות של סביון – השבוע הודיע השוטר הקהילתי של סביון לתושבים, כי מדובר בעבירה פלילית חמורה של ניהול עסק ללא רישיון ותושב שייתפס עורך אירוע  מסחרי בחצר ביתו יוזמן לשימוע פלילי ושמו יועבר למס הכנסה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כידוע סביון נחשבת אחד הישובים היוקרתיים בישראל עם בריכות וחצרות ענקיות בהן נערכות מסיבות, חתונות ואירועים עסקיים, בבתים פרטיים של תושבים.

איסור מסיבות בסביון

כעת החליט השוטר הקהילתי של סביון להילחם בתופעה, והזהיר כי תושבים שייתפסו עורכים אירועים המוניים בבתיהם דיווח עליהם יועבר למס הכנסה. עוד עולה מהדיווח של השוטר הקהילתי, כי עד כה זומנו כבר עשרים תושבים לשימוע פלילי.

איסור מסיבות בסביון

הודעתו של השוטר הקהילתי עוררה זעם בקרב תושבים הטוענים כי המועצה מתעלמת מהתופעה והחליטה לתת לשוטר הקהילתי לעמוד מול התושבים.

מספר אחד התושבים – “כבר שנים עושים בסביון אירועים בחצרות הבתים, לא ברור מדוע עכשיו החליטה השוטר הקהילתי להתערב בנושא. ובכלל איפה המועצה?, מדוע שמו את השוטר הקהילתי להתמודד מול התושבים. משתמשים במשאבי משטרה, זה לא התפקיד של השיטור הקהילתי להתעסק במסיבות בריכה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מעניין מי זה התושב … האם זה חבר מועצה ???!!!
    אגב , מפגעי רעש מטופלים על ידי המשטרה ולא הרשות. כמו כן אם היה קשור לרשות, מדובר בהמרת בית מגורים למסיבות בתשלום דהיינו היכן רישוי עסק ? ואז זה קשור גם ליתר רשויות החוק …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות