יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / קריית אונו / 15 נאמני חיים חדשים של מד”א בקריית אונו

15 נאמני חיים חדשים של מד”א בקריית אונו

בטקס סיום שהתקיים במעמד ראש עיריית קרית אונו הצטרפו 15 מתושבי קרית אונו המתנדבים באופן פעיל בתחום הביטחון בעיר לפרוייקט "נאמני חיים" של מד"א וקיבלו תיקי עזרה ראשונה מתקדמים ואפודי זיהוי

טקס סיום קורס נאמני חיים בקרית אונו - צילום דוברות מדא 27.7.17

בטקס שנערך ב”בית המתנדב” בקריית אונו, במעמד ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, קיבלו המשתתפים תיקי החייאה עם ציוד עזרה ראשונה מתקדם. את הקורס שהודרך ע”י חובשת רפואת חירום במד”א אורנה בסון יזם ניר שלהב, חבר הנהלת המתנדבים במרחב ירקון של מד”א ויו”ר ארגוני המתנדבים של קריית אונו. הוכשרו 15 תושבי קריית אונו המתנדבים באופן פעיל בתחום הביטחון בעיר.
ראש עיריית קרית אונו, ישראל גל: “שמחתי לפגוש את תושבי קהילת קריית אונו, המתנדבים במשמרות השכונה בעיר, שלוקחים אחריות על הביטחון באזורי המגורים שלהם, מכשירים את עצמם לתת עזרה ראשונה כמענה מיידי לאנשים שיימצאו בקרבתם. תודה למגן דוד אדום ולמתנדבי מד”א על ההכשרה וההדרכה כדי שנוכל לסייע איש לרעהו למען הצלת חיים”
מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אני מודה לראש עיריית קרית אונו מר ישראל גל על שיתוף הפעולה ומברך את המשתתפים על סיום הקורס והצטרפותם למשפחת מד”א. הכלים שקיבלו חניכים יסייעו להצלת חיים בקריית אונו – ובכלל. מאז השקתו של הפרויקט הצטרפו לשורותינו עשרות אלפי אנשי רפואה, שמהווים הוכחה להצלחת המיזם. אני קורא לציבור הרחב להמשיך ולהצטרף ל”נאמני חיים” ולקחת חלק במשימה החשובה הזו. יש בידכם את הכוח לעזור לנו להמשיך ולהציל חיים”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו. צילום: אונו ניוז

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו

תפריט נגישות